Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@21:08:34 GMT

کاور بازی ممنوع در دست مهدی ترابی (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۵۶۳۷۳

مهدی ترابی که در بازگشت به ایران در تمرینات پرسپولیس به بالاترین آمادگی لازم دست یافته، همچنان از همراهی این تیم محروم است.

به گزارش "ورزش سه"، هافبک تکنیکی نیم فصل دوم پرسپولیس به دلیل عدم باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه شرایط همراهی این تیم در اولین بازی را تا این لحظه ندارد.

 

ترابی که بعد از نیم فصل حضور در العربی قطر بار دیگر به پرسپولیس بازگشت، امیدوار بود با شروع نیم فصل دوم شرایط حضور در ترکیب این تیم را به دست بیاورد اما اکنون با عدم وصول مبلغ ماریو بودیمیر و تایید آن از سوی فیفا، همچنان پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه بسته است تا اجازه ثبت قرارداد و دریافت مجوز بازی توسط وی فراهم نباشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوی دیگر در فاصله 24 ساعت تا اولین بازی سرخپوشان در نیم فصل دوم برابر سایپا، کمیته تعیین وضعیت نیز با توجه به شکایت بازیکنان قدیمی این تیم همچون سوشا مکانی، شایان مصلح، حمید طاهرخانی، شاهین عباسیان و ابوالفضل درویش وند، جلوی نقل و انتقالات باشگاه را گرفته تا آنها برای انجام امور ثبتی قرارداد بازیکنان جدید با مشکل مواجه شوند.

 

ترابی در آخرین تمرین تاکتیکی پرسپولیس پیش از جدال با سایپا نیز با کاور بازیکنان ذخیره در تمرین حضور یافت تا شرایط مبهمی برای همراهی این تیم داشته باشد و باید دید در فاصله زمانی باقیمانده تا این بازی، سرخ‌ها قادر خواهند بود مجوز لازم را در این زمینه دریافت کنند یا خیر.

 

مهدی ترابی پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مهدی ترابی پرسپولیس تهران نیم فصل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۶۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم منتخب بهترین گلسازهای لیگ برتر ایران

در بین بهترین پاسورهای گل لیگ برتر ایران، ریکاردو آلوز از تراکتور، ابوالفضل جلالی از استقلال و دانیال اسماعیلی فرد از پرسپولیس بهترین عملکرد را دارند.

به گزارش طرفداری، با بهترین پاسورهای گل فوتبال ایران می شود یک تیم منتخب ساخت. در این تیم منتخب قطعا دروازه بان نداریم هر چند بهترین پاسور گل در بین دروازه بانهای لیگ برتر، بیرانوند است که تا به حال در لیگ ایران 7 پاس گل با پرتاب دست داشته است.

به هر حال تیم منتخب بهترین پاسورهای گل در مسابقات لیگ حرفه ای کشورمان عبارتند از:

مدافعان: دانیال اسماعیلی فرد از پرسپولیس (6 پاس گل)، رامین رضاییان از سپاهان (5 پاس گل)، ابوالفضل جلالی از استقلال (7 پاس گل)

هافبک ها: تورس از گل گهر (5 پاس گل)، ریکاردو آلوز از تراکتور (9 پاس گل)، ابوالفضل رزاق پور از گل گهر (5 پاس گل)، مهدی مهدی پور از استقلال (4 پاس گل)، مهدی ترابی از پرسپولیس (4 پاس گل)

مهاجمان: امید عالیشاه از پرسپولیس (4 پاس گل)، سجاد شهباززاده از مس رفسنجان (4 پاس گل)

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • ترابی، اثرگذاری روی صد گل لیگ برتر!
  • تیم منتخب بهترین گلسازهای لیگ برتر ایران
  • ترابی هم از عالیشاه عقب نیفتاد!
  • ترابی نه، عالیشاه به 5 رسید
  • گزارش زنده: صنعت نفت ۰- پرسپولیس ۰
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل نفت آبادان
  • عالیشاه در فکر سبقت از ترابی در آبادان
  • تراکتور در کمین ستاره ملی‌پوش پرسپولیس/ وقت‌کشی ممنوع!
  • پروین به کدام بازیکنان پرسپولیس طعنه زد؟
  • مهدی تارتار دوباره سرپا شد (عکس)