Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-19@01:12:27 GMT

زنگ جشن نیکوکاری در شاد نواخته می شود

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۵۶۳۸۰

زنگ جشن نیکوکاری در شاد نواخته می شود

اسفندیاری گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در ۱۳ اسفند زنگ جشن نیکوکاری از طریق فضای مجازی و شبکه شانواخته می شود.

«صفرعلی اسفندیاری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: جشن نیکوکاری رویدادی است که هر ساله در نیمه اسفند ماه با هدف بسیج منابع عمومی در تامین مایحتاج خانواده های نیازمند و کمک به تحکیم بنیان خانواده محرومان با جمع آوری هدایا و کمک های مردمی انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس کمیته امداد خان ببین ادامه داد: جشن نیکوکاری امسال با شعار «عیدی برای همه» از 13 اسفند به مدت سه روز در نظر گرفته شده است.

 

اسفندیاری گفت: در 13 اسفند در شهر خاببین و روستاهای تابعه از طریق فضای مجازی و سامانه دانش آموزی شاد زنگ نیکوکاری نواخته می شود.

 

وی افزود: در 14 اسفند نیز پایگاه جشن نیکوکاری برپا می شود و در 15 اسفند با همکاری امام جمعه از طریق تریبون نماز جمعه شرایط مشارکت این مومنان و نمازگزاران فراهم می شود.

 

رئیس کمیته امداد خان ببین یادآور شد: مردم مومن و ولایتمدار شهر خان ببین می توانند از طریق شماره کارت 6037997950029018 نسبت به واریز کمک های نقدی خود اقدام کنند.

 

اسفندیاری ابراز داشت: شماره تلفن 35383849 نیز آمادگی مشاوره و راهنمایی به خیران عزیز برای اهدای کمک های غیرنقدی دارد.

 

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: زنگ جشن نیکوکاری پایگاه های جشن نیکوکاری جشن نیکوکاری جشن نیکوکاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۶۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمت جدید چمپیونزلیگ: این تیم‌ها همیشه هستند!

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا از فصل آینده قرار است به جای برگزاری در هشت گروه، در یک لیگ مشخص برگزار شود و هر تیم به جای سه حریف در مرحله گروهی باید برابر هشت تیم قرار بگیرد تا تغییرات گسترده و قابل توجهی در این مسابقات ایجاد شود. 

پس از این اصلاحات بزرگی که در این رقابت‌ها صورت گرفته است، 36 باشگاه اجازه دارند که برای اولین دوره در این مسابقات حضور پیدا کنند که چهار سهمیه بیشتر از گذشته است. سهمیه‌های اضافه شده قرار است به تیم سوم در جدول رده‌بندی لیگ یک فرانسه، قهرمان یکی از لیگ‌های کوچک‌تر با برگزاری مسابقات انتخابی و دو تیمی که بهترین عملکرد را در فصل قبل رقابت‌های اروپایی داشتند برسد. 

مورد آخر به این معناست که بوندسلیگا در حال حاضر به دنبال کسب پنجمین سهمیه حضور در لیگ قهرمانان است که می‌تواند به تیم پنجم حاضر در جدول این رقابت‌ها برسد. با این حال، لیگ برتر هم در آستانه غلبه بر بوندسلیگا در جنگ برای کسب دو سهمیه بیشتر است. سری آ هم از شرایط خوبی برخوردار است. 

مجموعا 25 تیم بر اساس جایگاهی که در جدول لیگ‌هایشان به دست می‌آورند، به علاوه دو قهرمان لیگ قهرمانان و لیگ اروپا و دو سهمیه اضافه که به آن اشاره شد و هفت باشگاه از طریق مسابقات انتخابی قرار است در این رقابت به میدان بروند. 

در صورتی که شرایط به همین شکل ادامه پیدا کند، باشگاه‌های زیر فرصت حضور در فرمت جدید لیگ قهرمانان را خواهند داشت:

انگلیس: آرسنال، لیورپول، منچسترسیتی، استون ویلا
اسپانیا: رئال مادرید، بارسلونا، خیرونا، اتلتیکو مادرید
آلمان: بایرلورکوزن، بایرن مونیخ، اشتوتگارت، لایپزیش
ایتالیا: اینتر، میلان، یوونتوس، بولونیا
فرانسه: پاری سن ژرمن، برست، موناکو
هلند: آیندهوون، فاینورد
پرتغال: اسپورتینگ لیسبون
بلژیک: اندرلخت
اسکاتلند: سلتیک
اتریش: سالزبورگ
سهمیه اضافه بر اساس عملکرد فصل گذشته: دورتموند (پنجم در بوندسلیگا)، رم (پنجم در سری آ)

اگر مدافع عنوان قهرمانی موفق به کسب سهمیه از طریق لیگ خودش شده باشد، تیمی که بالاترین ضریب یوفا از طریق مسابقات انتخابی لیگ قهرمانان را به دست آورد هم می‌تواند سهمیه مستقیم دریافت کند. اگر شرایط همین طور بماند، این تیم شاختار خواهد بود. 

اگر مدافع عنوان قهرمانی لیگ اروپا موفق به کسب سهمیه از طریق لیگ خودش شده باشد، تیمی که بهترین ضریب شخصی یوفا را داشته باشد، بدون توجه به این که قهرمان لیگش بوده یا نه می‌تواند سهمیه را دریافت کند. این تیم در حال حاضر بنفیکا است.

دیگر خبرها

  • پدر شهید پرویز اسفندیاری آسمانی شد
  • بازدید وزیر کشور از مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • ۸۰ درصد گندم خوزستان آماده برداشت
  • فرمت جدید چمپیونزلیگ: این تیم‌ها همیشه هستند!
  • انتقال بیش از ۱۵۱ هزار تن کالا در افغانستان
  • جابه جایی ۵۵۵ میلیون تن کالا از طریق جاده های کشور در سال ۱۴۰۲
  • زنگ وعده صادق در دبستان قاسمی بخش بند پی غربی نواخته شد + فیلم
  • شکایت از صرافی ارز دیجیتال چگونه است؟
  • برقراری ۳.۵ میلیون تماس تلفنی با سامانه ۱۴۱
  • آذربایجان شرقی تنها استانی که در انتخابات اسفند ۱۴۰۲، اصلاح طلبان در آن پیروز شدند