Web Analytics Made Easy - Statcounter

شایسته متشرعی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص بازی مقابل مهرام در مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال بانوان، عنوان کرد: بازی رفت قابل قبول بود و تقریبا در این بازی از عملکرد بازیکنانم راضی هستم. نتیجه 92 بر 80 نشان می‌دهد کیفیت بازی خوب بوده و بچه‌ها توانسته بودند از توانایی خود به خوبی استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما کوارتر سوم را در حالی واگذار کردیم که مهرام از نظر تجربه به بازیکنان ما سرتر است. ما تیم جوانی داریم در حالی که مهرام مهره‌های باتجربه‌ای دارد که توانستند به خوبی بازی را کنترل کرده و نتیجه را تغییر دهند.

سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان ادامه داد: در دور برگشت هم برنامه‌ریزی‌هایی کرده بودیم اما متاسفانه بچه‌ها عملکرد خوبی نداشتند و نتوانستیم نتیجه مطلوبی را که دنبال آن بودیم به دست آوریم. من در این 2 سالی که کنار نفت بودم تمام سعی و تلاشم را روی پیشرفت سطح عملکرد بازیکنان بومی و بازیکنانی را که در اختیار داشتم، متمرکز کردم.

وی با اشاره به جذب بازیکن خارجی در لیگ برتر، یادآور شد: تیم‌ها 2-3 بازیکن خارجی دارند که همین باعث شده بازیکنان ایرانی روی نمیکت باشند و فرصت بازی کمتری داشته باشند اما ما با جذب یک بازیکن خارجی فرصت بازی را برای بازیکنان ایرانی فراهم کردیم. تفکر من این است با داشتن یک بازیکن خارجی هم می‌توان بهترین عملکرد را داشت.

متشرعی درباره پخش زنده مسابقات بسکتبال، خاطرنشان کرد: این موضوع در ایجاد انگیزه بازیکنان و افزایش سطح عملکرد تیم‌ها خیلی تاثیرگذار بوده است. با توجه به اینکه بازی‌ها بدون تماشاگر برگزار می‌شود اما باز هم همان حال و هوای خوب مسابقات را داشتیم چون می‌دانستیم طرفداران تیم‌ها و خانواده‌ها مسابقات را زنده تماشا می‌کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: شایسته متشرعی سرمربی نفت آبادان بسکتبال بانوان لیگ برتر بازیکن خارجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۶۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام برنامه نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال

سازمان لیگ بسکتبال ایران، برنامه بازی‌های مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا،‌ پس از صعود تیم طبیعت تهران و با توجه به مشخص شدن چهارمین تیم مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال ایران، سازمان لیگ برنامه کامل بازی‌های این مرحله را اعلام کرد.

طبق برنامه‌ای که پیش از اتمام مرحله یک چهارم نهایی برای مرحله نیمه‌نهایی اعلام شده بود، تیم‌های مهرام تهران و شهرداری گرگان دو بازی خود را در مرحله نیمه‌هایی انجام دادند که هر دو بازی را شهرداری برد و سری را دو بر صفر از مهرام پیش افتاد.

دو بازی عقب افتاده این مرحله هم باید میان تیم‌های طبیعت تهران و ذوب‌آهن اصفهان در روزهای هشتم و دهم اردیبهشت برگزار شود. به این ترتیب برنامه کامل مرحله نیمه‌نهایی این مسابقات به شرح زیر اعلام شد:

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • واکنش مطهری به حضور یحیی در تراکتور / اینجا سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم و بیشتر کار کنم!
  • یاناس ویچیچ:میلیون‌ها ایرانی عاشق والیبال هستند
  • آشوبی: پرسپولیس در این بازی فرصت اشتباه ندارد
  • اعلام برنامه نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • شمسایی: حذف ژاپن شگفتی نبود!
  • کارلتو تسلیم شد: بالاخره نوبت به خرید جنجالی رسید
  • سرنوشت قایدی در فصل آتی | بازگشت ستاره در گروی تصمیم یک نفر
  • چند درصد ایرانی‌ها سفر می‌روند؟
  • دین‌محمدی: استقلال باید تمرکز بیشتری داشته باشد
  • پاسخ مورایس به انتقاد هواداران سپاهان