Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- امام جمعه موقت اهل سنت باغلق از توابع شهرستان راز و جرگلان گفت: توهین به پیامبر و مقدسات اسلامی را به هیچ وجهه نمی‌پذیریم و اقدامات هنجارشکنانه در زاهدان را محکوم می‌کنیم. - اخبار استانها -

رشید قاری یزدانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در  بجنورد  با اشاره به حمله برخی از اشرار به یک پاسگاه انتظامی در کورین زاهدان و به شهادت رساندن یک افسر اهل خراسان شمالی٬ اظهار داشت: ما علمای اهل سنت خراسان شمالی به خصوص شهرستان راز و جرگلان این عمل شنیع را به شدت محکوم می‌کنیم و این ها فریب دشمنان اسلام را خورده اند و دست به چنین جنایت هولناکی زده اند و برادر عزیزمان را شهید نموده اند و از مسئولین تقاضا داریم که به این جنایت غیر انسانی پاسخ داده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: حمله و توهین به مقدسات مردم و اعتقادات اسلامی یک عمل شنیع و غیرقابل دفاع است و علمای اهل تسنن نیز به شدت این عمل را تقبیح می‌کنند.

ورود سازمان قضایی نیروهای مسلح به درگیری‌های سراوان / پیگیری حمله اشرار به پاسگاه کوریندادستان زاهدان: یک مامور مدافع وطن در سیستان و بلوچستان به شهادت رسیدامام جمعه زاهدان: نبود تربیت اسلامی عامل بروز التهاب و قانون‌گریزی است

امام جمعه و مدرس حوزه علمیه الاظهر اهل سنت دهستان باغلق از توابع شهرستان راز و جرگلان گفت: ما این شهادت تحسین برانگیز مأمور جان بر کف نیروی انتظامی را به محضر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، حضرت امام خامنه ای تبریک و  تسلیت عرض می‌کنیم و به استکبار جهانی و دیگر مزدورانش اعلام می داریم که اهل سنت خراسان شمالی تابع دستورات مقام معظم رهبری هستند.

آخوند یزدانی تصریح کرد: اهل سنت ایران اسلامی هرگز در مقابل اینگونه جنایت‌ها سکوت نمی‌کند و برای دشمنان این نظام عذاب سخت الهی را آرزومند خواهند بود.

انتهای یپام/311/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اهل سنت اهل سنت خراسان شمالی اهل سنت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۶۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام جامعه کارگری گیلان به دیدار با مقام معظم رهبری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان؛ رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه قدس گیلان در مراسم اعزام کارگران به دیدار رهبری با اشاره به آغاز هفته بسیج کارگران و کارخانجات گفت: پنجم اردیبهشت حدود ۵۰ نفر از کارگران استان گیلان با رهبر معظم انقلاب دیدار خواهند داشت.
به گفته سرهنگ پاسدار عباس اسکندری این دیدار در حسینیه حضرت امام خمینی (رض) برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • بیانات مقام معظم رهبری حرف دل همه کارگران بود
  • سرعت، دقت و اتقان در رسیدگی به پرونده هشت مهر زاهدان را از قوه‌ قضائیه انتظار داریم
  • مقام معظم رهبری در دیدار با کارگران : تحریم ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد
  • مقام معظم رهبری در دیدار کارگران : تحریم ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد
  • دیدارجمعی ازکارگران خراسان‌شمالی با مقام معظم رهبری
  • مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود
  • کرمانشاه نیازمند انجام اقدامات قرارگاهی است
  • اعزام جامعه کارگری گیلان به دیدار با مقام معظم رهبری
  • عکس| نقاشی جدید حسن روح‌الامین برای سروده مقام معظم رهبری
  • عیادت میرمحمدی از مجروحین حادثه‌ی تروریستی راسک