Web Analytics Made Easy - Statcounter

تفاهم‌نامه راه‌اندازی و استقرار کارخانه نوآوری نیرو با موضوعات آب، برق و انرژی در چارچوب زیست‌بوم نوآوری نیرو در موسسه تحقیقات آب امضا شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، کارخانه نوآوری نیرو با مشارکت معاونت تحقیقات و منابع انسانی وزارت نیرو، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت ساخت و تهیه کالای آب و برق (ساتکاب) و موسسه تحقیقات آب راه‌اندازی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



هدف از راه‌اندازی این کارخانه حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و شتاب‌دهنده‌های استارتاپی و مراکز نوآوری و کارآفرینی مرتبط با صنایع آب، برق و انرژی کشور، حمایت از اشتغال‌زایی در این حوزه‌ها با رویکرد حمایت از ساخت داخل و توسعه اقتصاد دانش‌بنیان، استفاده از ظرفیت‌های علمی، اجرائی و اقتصادی طرفین موافقتنامه در توسعه زیرساخت‌های حمایتی از شرکت‌های دانش‌بنیان و شتاب‌دهنده‌های استارتاپی و حمایت از اجرای طرح‌های پژوهشی-کاربردی شرکت‌های مادر تخصصی وزارت نیرو در کارخانه نوآوری نیرو با هدف ترویج تحقیق و توسعه در صنعت آب و برق، تولید علم کاربردی و خلق ثروت است.

همچنین پویایی زیست‌بوم نوآوری نیرو با تعامل معاونت تحقیقات و منابع انسانی وزارت نیرو، شرکت‌های مادر تخصصی و کارخانه نوآوری نیرو و استفاده از ظرفیت‌های دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی در راستای اهداف مرتبط با موضوع موافقتنامه، از دیگر اهداف راه‌اندازی کارخانه نوآوری نیرو است.

کارخانه نوآوری نیرو در دو فاز طراحی شده که فاز اول آن تا اواخر بهار سال ۱۴۰۰ به بهره‌برداری می‌رسد و فاز دوم آن جزء برنامه‌های ریل‌گذاری دولت دوازدهم برای دولت سیزدهم می‌باشد. برچسب ها: راه اندازی ، نوآوری ، نیرو ، آب ، زیست بوم

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: راه اندازی نوآوری نیرو آب زیست بوم کارخانه نوآوری نیرو نوآوری نیرو راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۶۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت از فلسطین کارخانه تسلا کشیده شد! | ببینید

دریافت 219 KB

همشهری آنلاین: هزاران نفر از شهروندان آمریکایی حامی فلسطین با برگزاری تظاهراتی بزرگ در مقابل کارخانه خودروسازی تسلا در کالیفرنیا با مردم فلسطین اعلام همبستگی کردند.

حامیان فلسطین خواستار توقف ارتباطات و فعالیت کارخانه تسلا با اسرائیل شدند و تسلا را شریک نسل کشی در غزه عنوان کردند.

کد خبر 844974 برچسب‌ها اسرائیل فلسطین

دیگر خبرها

  • حمایت از فلسطین کارخانه تسلا کشیده شد! | ببینید
  • برنامه ریزی برای راه اندازی ساخت اتاق اتوبوس و تریلی در واگن سازی زرند
  • وضع برخی از قوانین، موجب سنگ اندازی در تولید می‌شود
  • وضع برخی قوانین موجب سنگ‌اندازی در تولید می‌شود
  • ثبت ۱۲ فرآورده دارویی و ۵۰ تجهیز پزشکی شرکت‌های ایرانی در کنیا
  • فاز اول «شهرک فناوری» کرمانشاه امسال کلید می‌خورد
  • اجرای یک هزار طرح صنعتی با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد در آذربایجان شرقی
  • راه‌ اندازی پایگاه ملی عطارشناسی در مشهد
  • آمادگی مشهد برای راه اندازی شهرجهانی نوآوری و فناوری‌های صنایع فرهنگی کشور
  • صندوق نوآوری و شکوفایی چه خدمات و تسهیلاتی به شرکت‌های دانش بنیان اعطا می کند؟