Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- یوونتوس یک گام دیگر از کسب دهمین اسکودتوی پیاپی دورتر شد.
به گزارش آریا، آندره آ پیرلو پس از تساوی 1-1 هلاس ورونا و یوونتوس در هفته بیست و چهارم سری آ گفتگویی با خبرنگاران داشت.
سرمربی یوونتوس در مصاحبه با DAZN گفت:
ناامیدکننده است. از قبل می دانستیم که بازی بسیار سختی در انتظار ماست. سخت ترین بخش کار یعنی زدن گل اول را انجام دادیم، از حریف جلو افتادیم اما نتوانستیم برتری را حفظ کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی جزییات که خیلی به چشم نمی آید، تفاوت را رقم می زند اما متاسفانه برخی از بازیکنان جوان هنوز درک درستی از این جزییات ندارند.
وقتی در چنین بازی هایی موفق به زدن گل اول می شوید، باید با سه امتیاز به خانه برگردید. متاسفانه امشب فقدان بازیکنان باتجربه خود را حس کردیم و بازیکنان جوان، درک درستی از جریان بازی نداشتند. از الکس ساندرو و کریستیانو رونالدو خواستم با سایر بازیکنان در صحبت باشند اما متاسفانه کافی نبود.
بعضی از بازیکنان پس از یک ساعت، خسته شدند اما قابل پیش بینی بود. با سیستم 3-4-2-1 بازی کردیم؛ کولوسفسکی و رمزی قرار بود مدافعان حریف را تحت فشار قرار بدهند و از رونالدو حمایت کنند. در نیمه دوم انرژی لازم برای تداوم پرس از جلو را نداشتیم و فضا برای هلاس ورونا باز شد.
بازی ها فشرده است و به اندازه کافی بازیکن آماده در اختیار نداریم بنابراین خستگی برخی از بازیکنان به یک مسئله مهم تبدیل شده است. هلاس ورونا در هر نقطه از زمین، پرس می کند. مهاجمی که بتوانیم با توپ های بلند به صورت مستقیم با او بازی کنیم، در تیم نداریم بنابراین مجبور هستیم تحت هر شرایطی بازی را از خط دفاعی آغاز کنیم. امشب چون هلاس ورونا از جلو پرس می کرد و البته وضعیت زمین خیلی خوب نبود، کار برای ما سخت شد.
تیم در شرایط اورژانسی است اما باید از داشته های خود بهترین استفاده را ببریم. فقدان بازیکنانی چون دیبالا و موراتا را حس می کنیم؛ موراتا و دیبالا در هر تیمی باشند، آن تیم فقدان آنها را حس می کند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پیرلو یوونتوس هلاس ورونا هلاس ورونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۶۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یوونتوس باخت، اما به فینال جام حذفی ایتالیا رسید

آفتاب‌‌نیوز :

در چارچوب دیدار‌های دور برگشت مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا موسوم به کوپا ایتالیا، شب گذشته (سه‌شنبه) در ورزشگاه المپیکوی شهر رم، تیم‌های فوتبال لاتزیو و یوونتوس برابر یکدیگر صف‌آرایی کردند که این بازی اگرچه با شکست ۲ بر یک یوونتوس همراه بود، اما به دلیل برتری ۲ بر صفر این تیم در بازی رفت، در مجموع به برتری ۳ بر ۲ و صعود میهمان تورینی به فینال منجر شد.

در این بازی لاتزیو توسط والنتین کاستیانوس در دقیقه ۱۲ با ضربه سر دروازه یوونتوس را باز کرد. او در دقیقه ۴۹ دومین گل خود را به ثمر رساند و کار را در مجموع دو بازی به تساوی ۲-۲ کشاند. یووه، اما به لطف تعویض طلایی ماسیمیلیانو آلگری که در دقیقه ۸۱ آرکادیوژ میلیک را به جای دوشان ولاهوویچ به میدان فرستاد، توسط این مهاجم لهستانی در دقیقه ۸۳ یکی از گل‌های خورده را جبران کرد. بانوی پیر در نهایت بازی را باخت، اما تک گل میلیک سبب صعودش به فینال شد.

حریف یوونتوس در فینال در پایان بازی امشب تیم‌های آتالانتا و فیورنتینا در ورزشگاه برگامو مشخص خواهد شد. بازی رفت این دو تیم با برتری یک بر صفر فیورنتینا همراه بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • یوونتوس باخت، اما به فینال جام حذفی ایتالیا رسید
  • گل های بازی لاتزیو (۲) ۲-1 (۳) یوونتوس (کوپا ایتالیا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • تودور: با سری بالا از کوپا ایتالیا حذف شدیم
  • لاتزیو 2-1 یوونتوس: صعود تیم آلگری به فینال
  • مدیر یووه: تکلیف آلگری را آخر فصل مشخص می‌کنیم
  • دلال‌ها آفت فوتبال کشور هستند/ضرورت شناسایی استعدادهای جوان تبریز
  • موتور روشن و سرحال امین: درخشش ۱۸ امتیازی
  • آزمون: بازیکنان جوان پشتوانه تیم ملی هستند
  • غذای دریایی پیرلو و شاگردانش را مسموم کرد!
  • مدیر گل‌گهر: قوانین جاری دست ما را بست