Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@20:25:18 GMT

۶۸۱ واحد مسکونی در شازند استان مرکزی بازسازی شد

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۵۶۷۵۰

۶۸۱ واحد مسکونی در شازند استان مرکزی بازسازی شد

«مسعود جعفری» روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: برای بهسازی و بازسازی واحدهای آسیب دیده از سیل  تسهیلات ۴۰ میلیون تومانی در اختیار متقاضیان قرار گرفته و برای هر واحد نیز ۱۶۰ کیسه سیمان هدیه مقام معظم رهبری اختصاص یافت.

وی در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت:  ۲۵۰ واحد مسکن محرومین در این شهرستان در دست ساخت است که پس از احداث به افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی واگذار خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی اضافه کرد: قرارداد اعطای تسهیلات به ۱۸۰ واحد مسکن محرومین  از سوی بانکها منعقد شده و  تلاش می‌شود این واحدها در کوتاه‌ترین زمان به بهره برداری برسند.

وی در خصوص طرح اقدام ملی مسکن نیز گفت:  ۸۰ متقاضی برای این طرح در این شهرستان ثبت نام کردند که برای ساخت ۳۳ واحد مجوز صادر شده و بقیه متقاضیان نیز باید اقدامات لازم در خصوص صدور مجوز را انجام دهند تا در اسرع وقت پروانه ساخت آنها صادر شود.

مدیر بنیاد مسکن شهرستان شازند  افزود: در راستای اجرای طرح هادی نیز چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار برای بهسازی معابر و جدول گذاری اختصاص یافته است.

بازساری چهار هزار و ۴۰۰ واحد مسکونی آسیب دیده در سیل بهار سال گذشته در استان مرکزی به عهده بنیاد مسکن این استان گذاشته شده است.

شهرستان شازند به مرکزیت شهری به همین نام در ۳۵ کیلومتری جنوب غربی اراک قرار دارد و  دارای چهار بخش به نام‌های مرکزی، سربند، زالیان و قره کهریز و  ۹ دهستان است.

برچسب‌ها استان مرکزی شازند بنياد مسكن انقلاب اسلامی توسعه روستایی مسکن سیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان مرکزی شازند بنياد مسكن انقلاب اسلامی استان مرکزی شازند بنياد مسكن انقلاب اسلامی توسعه روستایی مسکن سیل اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۶۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۱ هزار نفر در استان قم صاحب خانه می‌شوند

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدمحمد آقامیری در چهارمین جلسه شورای تامین مسکن استان قم اظهار کرد: تخصیص سه هزار واحد مسکونی ویژه محرومان بنابر هماهنگی‌های لازم با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی انجام می‌شود.

استاندار قم بیان کرد: ساخت ۶۳ هزار واحد مسکونی در دستورکار قرار داشت که این آمار به ۷۱ هزار رسیده است.

وی افزود: استان قم سکان‌دار ساخت مسکن در کشور می‌باشد که این رتبه مرهون تلاش دستگاه‌های مربوطه و اداره کل راه و شهرسازی است‌.

آقامیری خاطرنشان کرد: آمار بانک‌هایی که در طرح نهضت مسکن ملی همکاری لازم را ندارند، طی روزهای آتی به ریاست جمهوری و بانک مرکزی اعلام خواهد شد.

کد خبر 6088417

دیگر خبرها

  • ۷۱ هزار نفر در استان قم صاحب خانه می‌شوند
  • ساخت بیش از ۵۰ واحد مسکونی در صومعه سرا
  • ۷۱ هزار واحد مسکونی در استان قم درحال ساخت است
  • بیش از ۱۹ هزار واحد مسکونی در سمنان در حال ساخت است
  • آغاز ساخت واحد‌های مسکونی نهضت ملی مسکن شهر بخ
  • ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در استان بوشهر
  • تامین مالی ساخت بیش از ۱۱ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در لرستان
  • ساخت هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در دست اجرا در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • آغاز ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در استان بوشهر
  • ساخت هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در دست اجرا در استان