Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@14:24:06 GMT

نفت آبادان گرفتار تنگنای مالی/ وعده های مالی محقق نشد

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۵۶۷۵۳

نفت آبادان گرفتار تنگنای مالی/ وعده های مالی محقق نشد

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال صنعت نفت آبادان، تیم پنجم فصل بیستم لیگ برتر فوتبال کشور است که نیم‌فصل اول را با ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجربه نتایج خوبی را کسب کرد؛ جوان‌هایی که کنار تیم رشد کردند و کم‌کم به بازیکن‌های ثابت تبدیل شدند و بعد از آن عنوان بازیکن‌های تأثیرگذار تیم را گرفتند.

طلایی پوشان تیم صنعت نفت که نیم‌فصل نخست لیگ برتر را با ایستادن در رده پنجم جدول به پایان رساندند برای ادامه مسابقات با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشکلات مالی تیم‌های نفتی فوتبال لیگ برتری کشور در این چند فصل اخیر باعث شده است تا مدیریت این باشگاه‌ها نتواند برنامه‌ریزی بلندمدت و دقیقی را برای توسعه زیرساخت‌ها و ارتقای جایگاه جدول خودشان داشته باشد و این در حالی است که شنیده شده که قرارداد برخی بازیکن‌ها در بعضی از تیم‌ها به اندازه کل بودجه صنعت نفت در لیگ بیستم است.

پولی واریز نشد

«سیروس پور موسوی» سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان درباره مشکلات مالی تیمش در گفت‌وگو با خبرنگار مهر بیان می‌کند: صنعت نفت همانند سال‌های قبل در ابتدای فصل و در زمانی که بحث یارگیری که بسیار حساس و مهم است اما به دلیل مشکلات مالی و قدیمی نمی‌تواند هیچ اقدامی کند؛ زیرا در حال حاضر نمی‌دانیم چقدر پول داریم.

وی می‌افزاید: اصلاً هیچ پولی واریز نشده و حتی نامه‌ای در این خصوص وجود ندارد و مکاتبه‌ای صورت نگرفته و در کل صورت‌جلسه‌ای مبنی بر مبلغ پنج میلیارد تومان که گفته شده به تیم نفت آبادان پرداخت شده هم وجود ندارد.

پور موسوی تأکید کرد: از بعضی آقایان سوال یا گلایه دارم چرا مبلغ ۱۲.۵ میلیارد تومان در دو هفته گذشته برای تیم مسجدسلیمان واریز شد و تمامی مطالباتش پرداخت شده است اما این اتفاق برای تیم نفت انجام نشد.

«علی عبدالله زاده» بازیکن تیم نفت آبادان نیز در گفت‌وگو با خبرنگار مهر عنوان می‌کند: در حال شروع نیم‌فصل دوم هستیم اما مشکلات مالی برای این تیم همچنان وجود دارد و البته می دانم در همه تیم‌های دیگر یک سری مشکلات هست اما تیم نفت مشکلاتش خیلی بیشتر است.

وی می‌افزاید: امید است که مسئولان بتوانند در این خصوص کمکی کنند و دست به دست هم دهند تا تیم بتواند بازیکنان مورد نیاز خودش را جذب کند.

کد خبر 5157825

منبع: مهر

کلیدواژه: سیروس پورموسوی تیم صنعت نفت آبادان فوتبال آبادان وزارت نفت ایران ویروس کرونا کرمانشاه شیوع کرونا آمار کرونا خطبه های نماز جمعه زلزله مشهد کرونای انگلیسی شیراز بوشهر بارش برف گرگان اردبیل عکس استانها مشکلات مالی نفت آبادان صنعت نفت تیم نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۶۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار زرد به پرسپولیس در آبادان، خاطره تلخ از فراز!

به گزارش "ورزش سه"، با وجود موقعیت صنعت نفت آبادان در جدول که از 22 بازی قبلی خود فقط 16 امتیاز به دست آورده و در مکان پانزدهم جدول قرار دارد، اما به نظر نمی‌رسد سرخ‌ها برای پیروز بیرون آمدن از آبادان کار راحتی داشته باشند.

صنعت نفت بعد از تغییرات دوباره در کادر فنی خود و حضور فراز کمالوند در راس کادر فنی این تیم دست به کار بزرگی زد و در آبادان سپاهان پرستاره را مغلوب کرد اما هفته بعد از آن در اهواز مقابل استقلال خوزستان بازی شش امتیازی را باخت. با این حال صنعت نفت در همین مسابقه هم نمایش قابل قبولی ارائه داد و در شرایطی مغلوب گل دقیقه پایانی حریف شد که قبل از آن حداقل در سه یا چهار موقعیت عالی می‌توانست گل برتری را به ثمر برساند.

با توجه به کیفیتی که صنعت نفت در بازی قبلی خود ارائه داده و البته میزبانی‌اش در آبادان به نظر می‌رسد پرسپولیس برای پیروزی در این دیدار کار بسیار دشواری خواهد داشت چرا که در شرایط کنونی از دست دادن امتیاز برای فراز و یارانش در حکم نزدیکتر شدن به سقوط خواهد بود.

نکته جالب اینکه صنعت نفت در تهران مقابل پرسپولیس یک امتیاز به دست آورد در حالی که چهار بازی قبلی خود مقابل سرخ‌ها را واگذار کرده بود. در عین حال این تیم طی پنج بازی اخیرش در لیگ تنها یک برد مقابل سپاهان داشته اما پرسپولیس چهار برد و یک تساوی به دست آورده است.

پرسپولیس در حال حاضر و در فاصله هفت هفته مانده به پایان فصل بیش از سه برابر صنعت نفت امتیاز دارد اما روی کاغذ نیز در این مسابقه از پیش برنده نیست و به نظر می‌رسد مصاف با صنعت نفت از دو دیدارش قبلی با گل گهر و ملوان بالای جدولی برایش دشوارتر باشد.

پنج سال و نیم قبل فراز کمالوند و صنعت نفت در آبادان موفق به حذف پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی شدند. در آن سال تیم قدرتمند پرسپولیس با اقتدار قهرمان لیگ شد تا دوران طلایی پنج ساله این باشگاه آغاز شود اما فراز و بازیکنانش دست به کار بزرگی زدند و با حذف پرسپولیس در ضربات پنالتی خاطره تلخی برای پرسپولیس در آبادان رقم زدند.

از آن تیم البته تنها علیرضا بیرانوند در پرسپولیس مانده و سیدجلال حسینی هم روی نیمکت حضور دارد اما پرسپولیس اگر مقابل کمالوند و تیم باانگیزه‌اش وا بدهد و امتیازی در آبادان جا بگذارد کار خودش را برای رقابت با استقلال سخت خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • صدر را بگیر
  • ترکیب پرسپولیس مقابل صنعت‌نفت (احتمالی)
  • حمایت هواداران را نیاز داریم
  • آخرین تمرین پرسپولیس پیش از سفر به آبادان
  • پرسپولیس- صنعت نفت با یک داور آشنا
  • کاروان پرسپولیس راهی آبادان شد (عکس)
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس قبل از سفر به آبادان
  • ۳۰ فروردین؛ دیدار تیم‌های صنعت نفت و پرسپولیس تهران
  • هشدار زرد به پرسپولیس در آبادان، خاطره تلخ از فراز!
  • «وعده صادق» محقق شد؛ اما وعده ساخت «بازمانده‌ها» خیر!