Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-24@23:54:20 GMT

معتمد امام خمینی در بازار تهران درگذشت

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۵۶۸۴۱

معتمد امام خمینی در بازار تهران درگذشت

به گزارش خبرگزاری فارس،‌ در پی درگذشت محسن آقا نبی قلهکی معتمد امام خمینی و رهبری در بازار تهران، رییس سازمان بسیج اصناف،بازاریان وفعالان اقتصادی کشور پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام بدین شرح است:

 انالله واناالیه راجعون"

ارتحال اسوه تقوی واخلاص،پیرغلام اهل‌البیت (علیهم السلام) و مصداق بارز «الکاسب حبیب الله» مرحوم مغفورحاج محسن قلهکی از بازاریان متدین و انقلابی تهران را تسلیت عرض می‌نمایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شخصیت مردمی کم نظیر که در کارنامه زندگی درخشان خود، حکم امام راحل عظیم الشان به عنوان معتمد ایشان در بازار را داشت، الگوی  یک کاسب الهی و ولایی بود که تمام وجودش وقف خدمت به دین خدا و مردم بود و خاطرات وی هرگز از ذهن بازار تهران زدوده نخواهد شد.

حضوروی وسایربزرگان بازاردردیدار تاریخی اعضای کنگره ده هزار شهید بسیج اصناف وبازاربامقام معظم رهبری درسال ۱۳۹۳یکی برگهای زرین زندگی آن مرحوم بود.

ان شالله همه بازاریان به ویژه جوانان عزیز از مرام ایشان در کسب و کار و زندگی بهره‌مند باشند.

غلامرضاحسن پوراشکذری رییس سازمان بسیج اصناف،بازاریان وفعالان اقتصادی کشور

به گزارش فارس مرحوم محسن آقا نبی قلهکی همچنین رئیس هیات مدیره صندوق قرض‌الحسنه امداد امام، عضو هیات مدیره صندوق قرض‌الحسنه ازدواج، رئیس قرض‌الحسنه رفاه بازار و نابی رئیس صندوق تعاون صنفی بوده است.

خبرنگار فارس در26 تیر 1391 مصاحبه‌ای با مرحوم محسن آقا نبی قلهکی داشته که می‌توانید از اینجا با  عنوان +

ماجرای سهم امام در سازمان اقتصاد اسلامی/بانک مرکزی به توافق پایبند باشد + دریافت کنید.

پیکر این معتمد امام و رهبری امروز یکشنبه تشییع و خاکسپاری می‌شود.

انتهای پیام/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: اسوه تقوی سازمان بسیج رییس سازمان بسیج اصناف رییس سازمان بسیج اصناف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۶۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرفه‌سازی برای ناشران در فضای شبستان مراحل پایانی خود را طی می‌کند

مدیر کمیته اجرایی و پشتیبانی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: غرفه‌سازی برای ناشران در فضای شبستان مراحل پایانی خود را طی می‌کند.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حسین تیموری، مدیر کمیته اجرایی و پشتیبانی نمایشگاه با اشاره به فعالیت‌های این کمیته در آستانه برگزاری این دوره از نمایشگاه بین‌‎المللی کتاب تهران گفت: فضای مصلی امام خمینی (ره) تحویل ستاد برگزاری نمایشگاه قرار گرفته است و نقشه‌ها و جانمایی ناشران حوزه‌های کودک و نوجوان، ناشران داخلی، ناشران خارجی، ناشران بین‌الملل نهایی شده و اجرای غرفه ناشران این حوزه‌ها اواخر این هفته شروع و تا اوایل هفته آینده تکمیل می‌شود.



وی با بیان اینکه غرفه‌سازی ناشران در فضای شبستان مراحل پایانی خود را طی می‌کند، عنوان کرد: آماده‌سازی زیرساخت‌های مورد نیاز در مصلی امام خمینی (ره) همچون غرفه‌های تبلیغات، غرفه‌های رفاهی و غرفه‌های اطلاع‌رسانی از سه شنبه (چهارم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) آغاز شده است.



تیموری افزود: ارتباط با نهاد‌ها و سازمان‌های همکار در برگزاری این رویداد برقرار شده و جلسه‌ای با حضور اعضای کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران برگزار شده است. همچنین کمیته‌های تخصصی شکل گرفته تا در فرآیندی ضمن بازدید از محل برگزاری نمایشگاه برنامه‌ریزی‌ها لازم برای اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌های خود پیش‌بینی کنند. بیش از ۷۰ سازمان و نهاد با نمایشگاه همکاری دارند.



سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در محل مصلی امام خمینی (ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • مصلای امام خمینی (ره) تحویل ستاد برگزاری نمایشگاه کتاب تهران شد
  • مصلی امام خمینی (ره) تحویل ستاد برگزاری نمایشگاه کتاب تهران شد
  • غرفه‌سازی برای ناشران در فضای شبستان مراحل پایانی خود را طی می‌کند
  • اصناف و بازاریان لباس‌هایی با پوشش مناسب در اختیار مردم قرار دهند
  • اعزام اولین کاروان سفر عمره مفرده از گیلان
  • مشکلات بازاریان زنجانی به رئیس دادگستری چه بود؟
  • ایرانیان در سال گذشته ۷۰۰ میلیارد تومان صدقه دادند
  • نادر کاشانی درگذشت + سوابق
  • کاپیتان پیشین تیم ملی بسکتبال درگذشت
  • توییت محسن رضایی دباره پیام امام به فرماندهان سپاه