Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخست‌وزیر دولت اقلیم کردستان عراق در سخنانی گفت که تحقیقات درباره حمله راکتی اخیر به اربیل نتایج اولیه خوبی به همراه داشته است.

 مسرور بارزانی در گفت‌وگو با شبکه خبری "روداو" با اشاره به حمله راکتی اخیر به اربیل اعلام کرد که نتایج تحقیقات درباره این حمله به همه اعلام خواهد شد و این تحقیقات است که در نهایت هویت عاملان آن را افشا می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود، حمله موشکی به اربیل یک اقدام "تروریستی" برای بی ثبات کردن اقلیم کردستان عراق بود. اقدامات تحقیقی خوبی درباره عاملان احتمالی این حمله که دو کشته بر جای گذاشت، انجام گرفته اما تا زمان تکمیل تحقیقات که نتایج اولیه خوبی داشته است، نمی‌توان دقیقا گفت که چه کسانی عامل این حمله بوده‌اند.

بارزانی در ادامه تصریح کرد: گروه‌های مختلفی مسئولیت انجام این حمله را برعهده گرفته‌اند اما نمی‌توان به آنچه این گروه‌ها اعلام کرده‌اند، اعتماد کرد و برای تعیین عاملان این حمله باید تا پایان تحقیقات که نتایج خوبی به دنبال داشته، منتظر ماند.

وی در ادامه ضمن اعلام حمایت از هر تلاشی برای متوقف کردن عوامل مختل کننده ثبات در عراق و به ویژه اقلیم کردستان این کشور، ابراز امیدواری کرد که دولت فدرال عراق بتواند قانون را بر همه تحمیل کند.

در تاریخ ۱۵ فوریه پایگاه نظامی آمریکا در فرودگاه بین‌المللی اربیل واقع در منطقه تحت حاکمیت کردها با ۱۴ راکت مورد حمله قرار گرفت./ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۶۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رمزگشایی از حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در جلسه حزب اعتدال و توسعه /پیش بینی می شود دولت نتانیاهو سقوط کند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، اولین جلسه دفتر سیاسی حزب اعتدال و توسعه در سال جدید برگزار و پیرامون موضوع سیاست خارجی و مباحث مربوط به تقابل نظامی بازدارنده ایران در برابر اسرائیل تبادل نظر و گفتگو شکل گرفت.

محمود واعظی، ضمن ارائه مطالب، به سوالات حضار پاسخ، و سپس برخی از اعضا تحلیل های خود را ارائه نمود.

برخی مطالب مطروحه در جلسه مزبور به شرح ذیل می باشد:

*وحدت و انسجام ملّی اولویت است.

*جنگ غزه ۷ ماه به طول انجامیده و رژیم صهیونیستی به هیچ یک از اهداف سیاسی و نظامی خود نرسیده است. مردم غزه هم جنگیدند و هم خود را حفظ کردند و این دستاورد کمی نیست .

*اگر فلسطینیان ذره ای ابراز ناراحتی خود را بروز می دادند ، رژیم صهیونیستی با تمام قوای رسانه ای خود وارد عمل می شد و با تبلیغات گسترده علیه حماس و جهاد اسلامی تبلیغ می‌کرد .

*با توجه به شرایط داخلی اسرائیل ، پیش بینی می شود بعد از آتش بس ، دولت نتانیاهو سقوط کند.

*افکار عمومی جهانی به شدت در تقابل با اسرائیل است و این رژیم که با تبلیغات و به واسطه حمایت های حداکثری آمریکا و کشورهای اروپایی تلاش می‌کرد خود را مظلوم و ستمدیده جلوه دهد، امروز با گستاخی تمام به «ماشین نسل کشی» و ظالم بدل گشته است.

*فشار افکار عمومی علیه رژیم صهیونیستی موجب شده تا حتی کشورهای حامی این رژیم به دنبال آتش بس و تشکیل دولت فلسطین باشند.

*اسرائیل برای برون رفت از بحران بدون دستآورد غزه ، با هدف درگیر نمودن ایران در جنگ، به کنسولگری ما در دمشق حمله کرد و در پاسخ مجموعه نیروهای مسلح به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تنبیهی سنجیده و هوشمندانه را عملیاتی نمودند تا با این تنبیه نظامی مشروع و بازدارنده مانع از ایجاد و گسترش جنگ شوند.

*ضروری است از مجموعه اقدامات ارزنده و غرور آفرین عزیزان نیروهای مسلح حمایت حداکثری صورت گرفته و امیدواریم عملیات «وعده صادق» همراه با تعامل بیشتر با مردم موجب نزدیکی ، وحدت و انسجام ملی فزاینده و متعالی گردد.

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899261

دیگر خبرها

  • جنگ رسانه‌ای نیازمند استراتژی است
  • افکار عمومی جهان مصمم به متوقف کردن جنایات جنگی در نوار ‎غزه است
  • کنعانی: افکار عمومی جهان بیدار شده است
  • تاثیر فقر بر رشد مغز کودکان
  • رمزگشایی از حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در جلسه حزب اعتدال و توسعه /پیش بینی می شود دولت نتانیاهو سقوط کند
  • اولین تصاویر از محل وقوع تیراندازی و حریق در اربیل + فیلم
  • شکاف بین دولتمردان صهیونیست‌زده با افکار عمومی در غرب غیرقابل‌انکار است
  • مذاکرات بغداد و اربیل برای از سرگیری صادرات نفت شمال
  • جزئیات دیدار اردوغان با مقامات اقلیم کردستان عراق
  • اردوغان پس از دیدار با مقامات بغداد، وارد کردستان عراق شد