Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا کشاورزیان در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه طی سال جاری بیش از ۴۰ فقره پرونده تخلف سنواتی در منطقه مجن و تاش و کلاته خیج و پنج فقره خلع ید خارج کردن اراضی از دست مردم در شاهرود تشکیل‌شده است، ابراز داشت: اراضی ملی متعلق به فرد یا اشخاص خاص نیست که بتوانند آن را به مالکیت خود درآورند، این سرمایه ملی مردم محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه پنج مورد قلع‌وقمع در منطقه فرحزاد و پشت بسطام نیز گزارش‌شده است، افزود: طی هفته گذشته نیز قلع‌وقمع و رفع تصرف دو هکتار از اراضی ملی توسط واحدهای حفاظتی بسطام و بی ارجمند و یگان واحد حقوقی نیز به انجام رسید.

رئیس اداره منابع طبیعی شاهرود بابیان اینکه منابع طبیعی از دست‌درازی به اراضی ملی جلوگیری خواهد کرد، ابراز داشت: در این‌گونه موارد به‌هیچ‌عنوان مماشاتی صورت نمی‌گیرد و با جدیت اراضی غصب شده بازپس‌گیری می‌شود.

کشاورزیان بابیان اینکه طی سال جاری ۲۱ تن چوب تاغ و زغال کشف و ۳۰ نفر دستگیر شدند، در ادامه تصریح کرد: اکثر این محموله‌ها از خودروهای عبوری شناسایی شدند که به همه این موارد رسیدگی شده است.

وی افزود: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تجاوز به بستر رودخانه، اراضی ملی و غیره به شماره ۱۵۴۰ مشاهدات خود را مطرح کنند تا موضوع مورد رسیدگی قرار گیرد.

کد خبر 5157901

منبع: مهر

کلیدواژه: منابع طبیعی استان سمنان رفع تصرف از اراضی ملی شاهرود ویروس کرونا کرمانشاه شیوع کرونا آمار کرونا خطبه های نماز جمعه زلزله مشهد کرونای انگلیسی شیراز بوشهر بارش برف گرگان اردبیل عکس استانها اراضی ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۷۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعقیب قضایی حدود۶ هزارقاچاقچی کالا وارز در کرمان

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی بخشی، ظهر دوشنبه در جلسه شورای معاونین دادگستری استان کرمان گفت: ۵ هزار و ٣٠٧ فقره پرونده در دادسراهای سراسر استان تشکیل شده و در این رابطه ۵ هزار و٩٣۶ متهم دستگیر و تحت تعقیب قضائی قرار گرفته اند.

وی، برخورد با اراذل و اوباش و عواملی که باعث ایجاد ناامنی در جامعه می شوند را از اولویت‌های کاری دادستانی اعلام کرد و افزود: طی یک سال اخیر علاوه بر تشکیل بانک اطلاعات اراذل و اوباش، با اقدامات نهادهای اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی تعداد ۵١٢ نفر از مجرمین خطرناک و اراذل و اوباش شناسنامه دار در سطح استان کرمان شناسایی و دستگیر شده اند.

وی تصریح کرد: طبق اعلام رسمی دادستانی کل کشور، کرمان جز استان‌های برتر در خصوص نحوه تعیین اموال توقیفی از قاچاقچیان و رسیدگی به پرونده‌های قضائی مرتکبین جرایم موضوع قانون مبارزه با مواد مخدر است.

بخشی، اظهار داشت: طی یکسال گذشته بیش از ٢۶٨ هزار و ٨۶ فقره پرونده در دادسراهای سراسر استان کرمان مورد رسیدگی قرار گرفته است که نسبت به مدت مشابه سال قبل تر آن قضات و کارکنان دادسراها ١٢ درصد بیشتر پرونده مختومه کرده اند.

کد خبر 6085452

دیگر خبرها

  • رفع تصرف ۴ هزار متر مربع از اراضی ملی در شهرستان ساری
  • تعقیب قضایی حدود۶ هزارقاچاقچی کالا وارز در کرمان
  • بررسی ۴۳ پرونده تغییر کاربری اراضی در مازندران
  • رفع تصرف اراضی مستحدث ساحلی در شهرستان نور
  • ماجرای قطع درختان جنگل روستای انارجار چیست؟
  • تشکیل ۵۸۳ پرونده تخلف صنفی در استان زنجان
  • ۵۸۳ پرونده تخلف صنفی در استان زنجان تشکیل شد
  • تشکیل ۱۳۳۳ پرونده تصرف غیرمجاز اراضی ملی و تخریب منابع طبیعی
  • رفع تصرف ۱۹۰ هکتار از اراضی ملی ساوه
  •  ۷۲۹ نفر به دلیل تخریب منابع طبیعی در کرمانشاه محکوم شدند