Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@03:37:42 GMT

کدام استان‌ها بارانی می‌شوند؟

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۵۷۰۵۵

کدام استان‌ها بارانی می‌شوند؟

کارشناس سازمان هواشناسی کشور گفت: فعالیت سامانه بارشی جدید، امروز برخی استان‌ها را دربر می‌گیرد.

به گزارش برنا؛ فریبا گودرزی، کارشناس سازمان هواشناسی کشور گفت: امروز بعدازظهر، یک سامانه بارشی از جنوب غرب وارد کشور می‌شود و در استان‌های خوزستان، لرستان، کهگیلویه و بویر احمد، چهارمحال و بختیاری و ایلام بارش پراکنده و رعدوبرق رخ می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: فردا این سامانه علاوه بر تقویت، گسترش نیز می‌یابد و استان‌های یزد، اصفهان، فارس، کرمان، خراسان رضوی و خراسان جنوبی را در بر می‌گیرد.

این کارشناس درباره وضعیت دریاها ادامه داد: فردا دریای خزر نیز مواج شده و بارندگی خواهد داشت.

کارشناس سازمان هواشناسی کشور با بیان اینکه این بارش‌ها تا پایان هفته تداوم دارد، بیان کرد: تا پایان هفته، دمای نیمه شرقی کشور، ۷ تا ۱۰ درجه افزایش می‌یابد.

او با اشاره به وضعیت جوی پایتخت ادامه داد: آسمان تهران امروز صاف است و بعدازظهر وزش باد ملایم خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بارش باران هواشناسی باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۷۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم بارندگی‌ها در استان خراسان جنوبی

کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی از تداوم بارندگی‌ها تا صبح جمعه در استان خبر داد و گفت: هوا نیز سردتر خواهد شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، فاطمه زارعی با اعلام این خبر اظهار داشت: بر اساس خروجی مدل‌های پیشتیبابی هواشناسی تا روز جمعه با تقویت و گسترش ناپایداری‌های جوی گاهی وزش باد شدید و گردوخاک، رگبار و رعد برق دربرخی مناطق بارش تگرگ و برخورد صاعقه قابل پیش‌بینی است.

کارشناس هواشناسی بیان کرد: با توجه به ماهیت رگباری بودن بارش‌ها، وقوع رواناب، آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن برخی مسیل‌ها دور از انتظار نخواهد بود. در 24 ساعت گذشته سربیشه با 7 درجه سلسیوس خنک‌ترین و بندان با 35 درجه سلسیوس گرمترین شهر استان بوده است.

زارعی بیان کرد : تغییرات دمایی در مرکز استان بین 26 درجه سلسیوس و 11 درجه سلسیوس بوده است. دمای هوا تا صبح جمعه نیز روند کاهشی داشته و هوا سردتر خواهد شد.

انتهای پیام/252/

دیگر خبرها

  • تداوم بارندگی‌ها در استان خراسان جنوبی
  • کدام استان‌های کشور امروز بارانی است؟
  • ادامه فعالیت سامانه بارشی در خراسان جنوبی
  • کدام استان‌های کشور بارانی است؟
  • باران تا پایان هفته مهمان کرمانی‌هاست
  • فعالیت سامانه بارشی تا ظهر فردا در گلستان
  • دمای هوای خراسان رضوی خنک می‌شود
  • تدوام سامانه بارشی در استان تا فردا + فیلم
  • فعالیت سامانه بارشی در کرمانشاه تا پایان امروز ادامه دارد
  • هشدار مهم سازمان هواشناسی به ۲۸ استان کشور + جزییات