Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@02:15:11 GMT

تشییع پیکرهای مطهر ۱۰ شهید دوران دفاع مقدس در مازندران

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۵۷۰۶۰

تشییع پیکرهای مطهر ۱۰ شهید دوران دفاع مقدس در مازندران

به گزارش خبرنگار مهر، آئین تشییع پیکرهای مطهر هشت شهید گمنام و شهیدان علی اکبر محمدی ومنوچهر تقدسی صبح یکشنبه با حضور باشکوه مردم به صورت خودرویی در مناطق مختلف استان تشییع وبدرقه شد.

قائمشهری ها و محمودآبادی ها صبح یکشنبه پیکرهای مطهر شهیدان علی اکبر محمدی ومنوچهر تقدسی را که پس از حدود ۴۰ سال به میهن بازگشتند، را تشییع کردند و در شهرهای رامسر، بهشهر، آمل، چالوس نیز اهالی شهیدپرور این مناطق با شهدای گمنام وداع کردند و پیکرهای مطهرشان را تشییع کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیکرهای مطهر شهدای گمنام و باهویت عصر جمعه به مازندران وارد و روز شنبه به شهرهای مختلف منتقل شد، آئین وداع دیشب در شهرهای استان برگزار و امروز آئین تشییع وبدرقه این کبوترهای خونین بال از صبح آغاز شده است.

مازندران بیش از ۱۰ هزار و۴۰۰ شهید در دوران دفاع مقدس و ۴۲ شهید مدافع حرم تقدیر کرده است.

کد خبر 5157915

منبع: مهر

کلیدواژه: مراسم تشییع شهدای گمنام ساری ویروس کرونا کرمانشاه شیوع کرونا آمار کرونا خطبه های نماز جمعه زلزله مشهد کرونای انگلیسی شیراز بوشهر بارش برف گرگان اردبیل عکس استانها پیکرهای مطهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۷۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خارج کردن پیکرهای ۱۵ شهید از زیر آوار در «خان‌یونس»

به گزارش قدس آنلاین، سازمان دفاع مدنی غزه با انتشار بیانیه ای تأکید کرد: پیکرهای ۱۵ شهید با سنین مختلف از جمله چند کودک در مناطق مختلف خان یونس از زیر آوار خارج شد.

دفاع مدنی فلسطین تأکید کرد: این پیکرها متعلق به فلسطینی هایی است که در جریان تجاوز ارتش رژیم صهیونیستی به این منطقه به شهادت رسیده بودند.

این نهاد امداد رسان تأکید کرد پیکرهای مذکور، به دلیل باقی ماندن در راهها و زیر آوار، تجزیه شده یا در آستانه تجزیه شدن بودند.

سازمان دفاع مدنی فلسطین در نهم آوریل جاری نیز اعلام کرد به دنبال خروج نظامیان اشغالگر از مناطقی در نوار غزه، پیکرهای ۴۰۹ شهید را در خان یونس و همچنین مجتمع بیمارستانی شفا و اطراف آن در شهر غزه از زیر آوار خارج کرده است.

این نهاد فلسطینی خاطرنشان کرد که نیروهایش همچنان به تلاش برای یافتن و خارج کردن پیکرهای شهدا در شهر خان یونس ادامه می دهند.

به گفته دفاع مدنی فلسطین، شمار زیادی از اهالی غزه مفقود شدن فرزندان و عزیزانشان در دوره اشغال مناطق مختلف این باریکه توسط رژیم صهیونیستی را اعلام کرده اند. همچنین پیکرهای دهها شهید در زیر آوار خانه های ویران باقی مانده است.

ارتش رژیم صهیونیستی در هفتم آوریل گذشته اعلام کرد که نیروهایش را از شهر خان یونس خارج خواهد کرد. این نیروها به مدت چهار ماه اقدام به اشغال این شهر کرده و در یافتن اسرای صهیونیست نزد مقاومت ناکام مانده بودند.

به دنبال خروج نظامیان اشغالگر از این شهر، فلسطینی ها و جهانیان با ویرانی گسترده این شهر و همه امکانات حیاتی آن و همچنین پیکرهای دهها شهید در معابر مواجه شدند.

 گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسرائیل آغاز کردند که این رژیم برای تلافی حملات «طوفان الاقصی»، جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، با حمایت آمریکا و برخی از کشورهای غربی، گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران وحشیانه این منطقه است. این جنایات موجب شد تا مقامات تل آویو به اتهام «نسل‌کشی» به دیوان بین‌المللی دادگستری معرفی شوند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • انتشار صد عنوان کتاب در مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس
  • تشییع پیکر جانباز هشت سال دفاع مقدس
  • شهدای هنر و رسانه مانع تحریف وقایع جنگ تحمیلی شدند
  • کمک به محرومین سرلوحه کار محمد کیانی رزمنده هشت سال دفاع مقدس
  • شهدای شاخص ارتش در مازندران
  • تشییع پیکر مطهر رزمنده دوران دفاع مقدس در شهرکرد
  • خارج کردن پیکرهای ۱۵ شهید از زیر آوار در «خان‌یونس»
  • پیکر رزمنده دوران دفاع مقدس فردا تشییع و خاکسپاری می‌شود
  • مراسم تشییع پدر شهیدان دهنوی در مشهد برگزار شد
  • تشییع پیکر پدر ۳ شهید دفاع مقدس در حرم مطهر رضوی