Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، در تصویری که دادستان کل فلوریدا در توییتر از دیدار خود با دانلد ترامپ منتشر کرده، آنچه بیش از همه به چشم می‌آید سه چسب زخم روی دست راست رئیس جمهوری پیشین و اوضاع آشفته ظاهر اوست. هر چند با وجود رگ‌های بیرون‌زده گردن، همچنان کلاه قرمز با شعار تبلیغاتی Make America Great Again بر سر دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترامپ در اقامتگاه خود میزبان دادستان کل فلوریدا بود

قرار است ترامپ امروز به گردهمایی محافظه‌کاران آمریکایی موسوم به سی‌پک برود و آنجا نخستین بار پس از خروج از کاخ سفید در یک برنامه رسمی سخنرانی کند. در دو روز گذشته این گردهمایی در اورلاندو، قرار گرفتن یک تندیس طلایی از ترامپ در مرکز توجه به موضوع اصلی تبدیل شده است. گفته می‌شود این تندیس ۹۰ کیلویی را هنرمندی به نام تامی زگن در مکزیک در مدت شش ماه با کمک و همراهی سه نفر دیگر ساخته است.

مکزیک همان کشوری است که ترامپ در دوران ریاست جمهوری خود بارها تصویری هیولاگون از آن ساخت و می‌خواست یک دیوار مرزی هم بین آمریکا و مکزیک بکشد که ناتمام ماند. برخی مهمانان حاضر در گردهمایی محافظه‌کاران در اورلاندو فرصت را مناسب دانستند و با تندیس طلایی ترامپ عکس یادگاری گرفتند. دانلد ترامپ جونیر، پسر ارشد ترامپ هم روزهای گذشته در این گردهمایی سخنرانی کرد.

تامی زگن این تندیس طلایی را در مکزیک ساخته است

کد خبر 587694 برچسب‌ها دونالد ترامپ

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: دونالد ترامپ تندیس طلایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۷۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت هزینه حمل و نقل به گندم‌کاران کشت قراردادی در ایلام

اصغر باباخانی مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان ایلام اظهار کرد: با توجه به سیاست‌های وزارت جهاد کشاورزی در خصوص کشت‌های قراردادی بین بخش خصوصی و کشاورزان، ترویج و حمایت از این نوع کشت در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: باتوجه به شروع برداشت محصول گندم در مناطق گرمسیری استان تاکنون پنج هزار تن گندم با نرخ تضمینی از کشاورزان استان خریداری شده است.

باباخانی ادامه داد: ۱۷ سیلوی ذخیره گندم با ظرفیت ۴۳۰ هزار تن متعلق به بخش خصوصی و ۲۳ مرکز خرید مربوط به تعاونی‌های اداره کل تعاون روستایی خرید گندم کشاورزان در سال زراعی جاری را بر عهده دارند.

وی اضافه کرد: قبل از شروع فصل برداشت اقداماتی، چون ضدعفونی کردن سیلوها، کالیبراسیون و استانداردسازی باسکول‌های مراکز خرید دارای مجوز انجام شده است.

باباخانی یادآور شد: قیمت مصوب گندم معمولی در سال زراعی جاری ۱۷۵ هزار ریال و نرخ گندم دُرم نیز ۱۸۰ هزار ریال اعلام شده است.

به گفته وی، پیش بینی می‌شود: امسال ۴۰۰ هزار تن گندم در استان ایلام تولید شود.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • رمضان قدیروف خود را سرحال در باشگاه نشان داد
  • یک گلدان در این تصویر گم شده، آن را بیابید!
  • پویش «کابوسِت منم» در شبکه یک
  • عکس| تصویر جدید عموپورنگ در آغوش امیرمحمد/تعجب کاربران از تغییرات داریوش فرضیایی
  • پرداخت هزینه حمل و نقل به گندم‌کاران کشت قراردادی در ایلام
  • ببینید | آزادی را به جای دموکراسی انتخاب کنید!
  • گاف جدید بایدن: آزادی را به جای دموکراسی انتخاب کنید!
  • کناره گیری یک عضو دیگر حزب حاکم محافظه کار انگلیس
  • فرنگی کاران خوزستان سهمیه المپیک پاریس را کسب کردند
  • انصراف بیش از ۱۰۰ نماینده مجلس عوام انگلیس از انتخابات آینده