Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-18@19:57:11 GMT

اعزام تیم ارزیابی به کانون زلزله/ مصدومی‌وجود ندارد

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۵۷۰۹۲

اعزام تیم ارزیابی به کانون زلزله/ مصدومی‌وجود ندارد

صبح امروز زلزله ۴.۴ ریشتری سراب را لرزاند اما این حادثه تاکنون مصدومی‌نداشته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، زلزله ۴.۴ ریشتری حوالی ساعت ۹ صبح امروز شهرستان سراب را لرزاند.

یوسف منطقی، رئیس هلال احمر سراب در این خصوص گفت: به دنبال وقوع زلزله صبح امروز در سراب بلافاصله مختصات کانون زلزله از مبادی و مراجع مربوطه اخذ و تیم ارزیابی جمعیت هلال احمر شهرستان سراب به محل اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کانون زلزله در ۲۱ کیلومتری شهر سراب در روستای صعومه پرکاب می‌باشد. تاکنون مورد خاصی از زلزله گزارش نشده است، و نتیجه تیم ارزیابی متعاقبا اعلام خواهد شد.

سخنگوی اورژانس آذربایجان‌شرقی هم اعلام کرد: خوشبختانه مصدومی‌از روستاهای زلزله‌زده گزارش نشده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۷۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 آغاز فرآیند انتخاب واحد نمونه استاندارد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، میترا عقیلی  بیان کرد: واحدهای تولیدی نمونه می‌توانند مدارک و مستندات خود را در سامانه نظارت بر اجرای استاندارد سازمان ملی استاندارد ایران بارگذاری کنند.

وی ادامه داد: واحدهای تولیدی متقاضی باید دارای هفت شرط داشتن پروانه کاربا نشان استاندارد، پروانه استاندارد با سابقه یک سال برای فرآورده مورد ارزیابی، داشتن حداقل ۲ نتیجه آزمون برای تمامی فرآورده‌ها و ۲ بازرسی از واحد تولیدی در طول دوره ارزیابی و همچنین نداشتن عدم انطباق یا نقص در گزارش بازرسی، نداشتن هیچگونه عدم انطباق تایید شده برای فرآورده مورد ارزیابی، استقرار ضوابط و مقررات ذیربط در فرآیندها و سامانه‌های انرژی‌بر صنعتی و داشتن سه رتبه برتر انرژی مطابق با استانداردهای ملی در معیار مصرف انرژی تجهیزات انرژی‌بر باشند.

عقیلی، به تشویق و تقدیر از واحدهای نمونه استاندارد در راستای رشد تولید پویا مطابق با بسته تحولی بهار خدمت در دولت مردمی اشاره کرد.

وی گفت: با محوریت رشد تولید کیفی، واحدهای تولیدی نمونه در سطح ملی تا زمان عدم دریافت گزارش محصول نامنطبق، معاف از نمونه برداری هستند و تنها ۲ مرتبه بازرسی جامع سالانه از فرایند تولید آنها صورت می گیرد.

به گفته مدیرکل استاندارد قزوین، واحدهای نمونه استانی نیز تا زمان عدم دریافت گزارش محصول نامنطبق، تنها یک مرتبه نمونه برداری و ۲ مرتبه بازرسی جامع سالانه از فرایند تولید آنها صورت می پذیرد.

گفتنی است؛ اطلاعات تکمیلی شاخص‌های ارزیابی انتخاب واحد نمونه در درگاه اداره‌کل استاندارد استان قزوین به نشانی WWW.qazvin.INSO.GOV.IR در دسترس متقاضیان است.

دیگر خبرها

  • زلزله ۵.۶ ریشتری شمال ترکیه را لرزاند
  • بهار در کوچه باغات سراب قنبر- کرمانشاه
  • زمین‌لرزه نسبتا شدید جنوب ژاپن را لرزاند
  • تازه‌ترین اخبار از زلزله ۴.۸ ریشتری ‌سیستان‌وبلوچستان‌
  • زلزله سیستان و بلوچستان را لرزاند
  • زلزله ۴.۸ ریشتری سیستان و بلوچستان را لرزاند
  • زلزله ۴.۸ سیستان و بلوچستان را لرزاند
  • سیلی در استان فارس رخ نداده است
  •  آغاز فرآیند انتخاب واحد نمونه استاندارد
  • آبگرفتگی تاکنون در فارس گزارش نشده است