Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-03-19@07:24:12 GMT

این بانوی مصری هم همسر خاشقچی بود/عکس

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۵۷۱۱۹

این بانوی مصری هم همسر خاشقچی بود/عکس

"حنان العتر" پس از انتشار گزارشی از سوی آژانس سیا مبنی بر اینکه محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان شخصا دستور قتل جمال خاشقچی، روزنامه نگار منتقد سعودی را در اکتبر ۲۰۱۸ داده، مدعی شد که چند ماه پیش از قتل، با وی ازدواج کرده بود.

وی به اولیور سالت، خبرنگار دویچه وله گفت، بابت انتشار این گزارش (سیا) بسیار ناراحت شده و ادامه داد، همسرش آنقدری خطرناک نبود که به کشته شدنش منجر شود: مطمئنم اگر آنها حقیقت را درباره جمال بدانند و اجازه دهند که پیامش را بخوانم، واقعا از بابت کاری که در حقش انجام دادند، پشیمان می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همسر مصری خاشقچی همچنین از جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا و کامالا هریس، معاون وی بابت اینکه ولیعهد عربستان را مسئول قتل خاشقچی دانستند، قدردانی کرد و گفت: آنها به وعده خود در قبال حقوق بشر پای بنده بوده و بر آن تاکید می‌کنند. آنها شفاف سازی کرده و به مشخص شدن حقیقت کمک کردند که من از آن استقبال می‌کنم چون در حال حاضر می‌توانم آزادانه سخن بگویم چون برای دو سال هیچ حرفی نمی‌توانستم بزنم.

همسر مصری خاشقچی پس از آزادی از حصر خانگی در امارات اخیرا به دنبال پناهندگی در آمریکا بوده و در این باره گفت:‌ حالا می‌توانم پیام همسرم را ارائه کنم. تا به امروز نمی‌توانستم درباره آن حرفی بزنم.

وی همچنین ابراز امیدواری کرد که مرگ خاشقچی به یک مسیر روشن به سمت رفع نقض حقوق بشر علیه خبرنگاران در عربستان تبدیل شود و گفت:‌ امیدوارم همه از تراژدی خاشقچی درس عبرت بگیرند و جنایت علیه بشریت و خبرنگاران را متوقف کنند. خبرنگاران به انتقال حقایق درباره مردم می‌پردازند و به مردم برای زندگی بهتر کمک می‌کنند.

همسر مصری خاشقچی افزود: آنها را نباید شکنجه کرد. آنها را نباید کشت. آنها را نباید از گفتن حقیقت بازداشت. این چیزی است که من از بایدن و هریس انتظارش را دارم.

بر اساس ادعای مطرح شده حنان العتر در مراسمی مذهبی در واشنگتن دی.سی و در ژوئن ۲۰۱۸ با خاشقچی و درست چند ماه پیش از قتل وی در کنسولگری عربستان در استانبول، ازدواج کرد. ازدواج آنها رسما ثبت نشده و خاشقچی این ازدواج را از خدیجه جنگیز، نامزد ترکیه‌ای خود مخفی نگه داشته بود.

العتر می‌گوید به دنبال دریافت یک گواهی ازدواج است که در آمریکا به رسمیت شناخته شود، اگرچه جنگیز اعتبار ازدواج و رابطه العتر با خاشقچی را زیر سوال برده است.

واشنگتن پست گزارش کرده که العتر تصاویر مراسم و پیام‌های بین خودش و خاشقچی را به خبرنگاران نشان داده است.

311311

کد خبر 1490842

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: جمال خاشقچی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۷۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یوونتوس در باتلاق مکس الگری؛ ۸بازی و یک برد!

یوونتوس نه تنها دیگر مدعی و رقیبی برای قهرمانی نیست، بلکه در سرازیری سری آ قرار گرفته و توان بردن هیچ حریفی را ندارد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ یک تساوی ناامیدکننده دیگر برابر غول‌کش سری آ ، باعث شد تا در هفته ۲۹ سری آ هم بانوی پیر طعم برد را نچشد. یوونتوس امروز در خانه نتوانست از پس جنوا بر بیاید و به تساوی بدون گل بسنده کرد.

به این ترتیب، فقط یک برد در هشت بازی آخر، دست‌پخت مکس الگری در تورین است که دیگر پیروزی را از یاد برده است.

در آخرین دقایق بازی ، اخراج ولاهوویچ کار را بدتر کرد. این اولین کارت قرمز گلزن اول یووه با پیراهن بانوی پیر بود. شاگردان جیلاردینو هم مثل نیم‌فصل اول، این‌بار در تورین از یووه امتیاز گرفتند.

 

دیگر خبرها

  • (عکس) خاص‌ترین لحظه سال برای همسر بیرانوند
  • بدون تعارف با بانوی کارشناس اورژانس که ناجی جان نوزاد تازه متولد شد + فیلم
  • کودک مصری که هیئت داوران مسابقات قرآن در الازهر را متحیر کرد
  • یوونتوس در باتلاق مکس الگری؛ ۸بازی و یک برد!
  • از ضداسلام بودن بانوی برزیلی تا مسلمان شدن به عشق امام حسین (ع) + فیلم
  • بانوی برزیلی که سوره توحید از بی‌خدایی نجاتش داد + فیلم
  • بهرام رادان پدر شد
  • آسوشیتدپرس: مذاکرات آتش‌بس غزه از سر گرفته می‌شود
  • پروین اعتصامی بانوی ماندگار شعر فارسی
  • ستاره مصری جانشین صلاح در لیورپول!