Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@14:33:54 GMT

تولید قطعه موسیقایی اختصاصی برای «پهلوان سیامند رحمان»

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۵۷۲۰۱

تولید قطعه موسیقایی اختصاصی برای «پهلوان سیامند رحمان»

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی پارالمپیک، این قطعه به سفارش کمیته ملی پارالمپیک در مایه شور با آهنگ و آواز پیام عزیزی، تنظیم سیامند کوردستانی و شعر نازنین ثانی ساخته شده و برای نخستین بار در مراسم یادبود سیامند رحمان با صدای پیام عزیزی با حال و هوای حماسی – ملی و عرفانی اجرا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مراسم یادبود سیامند رحمان همزمان با اختتامیه مسابقات پاراوزنه برداری جام سیامند روز سه شنبه در فدراسیون جانبازان و معلولین با حضور روسا و مدیران کمیته‌های ملی المپیک و پارالمپیک، مدیران وزارت ورزش و جوانان، روسای فدراسیون‌ها، قهرمانان، میهمانان خارجی و خانواده مرحوم سیامند برگزار خواهد شد.

سیامند از خود، چهره‌ای خندان به یادگار گذاشت که همواره در رفتارش، شاخص‌های مرام پهلوانی اعم از تواضع، میهن دوستی، خوش خلقی و ... نمود عینی داشت.

برخی افتخارات سیامند رحمان عبارتند از:

* طلا جهانی جوانان آمریکا ۲۰۰۸
* طلا جهانی جوانان مالزی ۲۰۱۰
* طلا پاراآسیایی گوانگجو ۲۰۱۰
*طلا بین المللی جوانان لیبی ۲۰۱۰
* طلا جهانی IWAS امارات ۲۰۱۱
*طلا بین المللی بزرگسالان اردن ۲۰۱۱
* طلا پارالمپیک لندن ۲۰۱۲
* طلا جهانی بزرگسالان امارات ۲۰۱۴
* طلا پاراآسیایی کره ۲۰۱۴
* طلا منطقه آسیا قزاقستان ۲۰۱۵
* طلا منطقه اپن قزاقستان ۲۰۱۵
* طلا بین‌المللی (جام جهانی) امارات ۲۰۱۶
* طلا پارالمپیک ریو ۲۰۱۶
* طلا جهانی مکزیک ۲۰۱۷
* طلا منطقه ای ژاپن ۲۰۱۸
* طلا پاراآسیایی جاکارتا ۲۰۱۸
* طلا جهانی قزاقستان ۲۰۱۹

وی در طول دوران ورزشی خود در ۳ دوره بازی‌های پاراآسیایی و ۲ دوره بازی‌های پارالمپیک شرکت نمود که حاصل آن در تمامی این بازی‌ها کسب مدال طلا بود.

سیامند با ثبت رکورد ۳۱۰ کیلوگرم در پارالمپیک ریو ۲۰۱۶ (با اختلاف ۷۰ کیلوگرم از نفر دوم) توانست نام خود را به گونه‌ای ماندگار کند که بعید است این رکورد عجیب در طول تاریخ، دست یافتنی باشد. پهلوان سیامند رحمان، قوی‌ترین پارالمپین جهان، یازدهم اسفند ماه سال گذشته بر اثر سکته قلبی دار فانی را وداع گفت.

کد خبر 5157924

منبع: مهر

کلیدواژه: سیامند رحمان کمیته ملی پارالمپیک فدراسیون جانبازان و معلولین پیام عزیزی تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر والیبال انتخابات فدراسیون فوتبال کشتی آزاد لیگ برتر فوتبال ایران کشتی فرنگی تیم فوتبال پرسپولیس مهدی طارمی مهدی قائدی باشگاه پرسپولیس تورنمنت بين المللي کاراته علیرضا بیرانوند تیم فوتبال پورتو سیامند رحمان طلا جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۷۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خراسان شمالی خود کفا در تولید گوشت سفید/افزایش ۲۶ درصدی جوجه ریزی در استان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ علیرضا صادق به خبرگزاری صدا و سیما گفت: با توجه به تمهیدات جهاد کشاورزی مشکل کسری تولید گوشت مرغ نداریم و پارسال با فعال شدن هشت واحد غیر فعال به ظرفیت تولید اضافه شد.
وی افزود: با درخواست معاونت بازرگانی روزانه ۵۰ تا ۵۵ تُن گوشت مرغ وارد بازار می‌شود و مازاد برآن نیز به استان همجوار خراسان رضوی ارسال می‌شود.
افزایش ۸۷ درصدی جوجه ریزی؛ فروردین ماه در استان
مدیر امور طیور سازمان جهاد کشاورزی استان در ادامه از افزایش ۸۷ درصدی جوجه ریزی در فروردین ماه خبردادو گفت: فروردین ماه یک میلیون و ۲۶۷ هزار قطعه در مرغداری‌ها جوجه ریزی شد که در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۸۷ درصد بیشتر است.
به گفته وی تعهد کشوری ۱۰۹ هزار قطعه در استان بود که ۱۴ درصد رشد داشتیم.
صادق با بیان اینکه ۱۲۳ واحد مرغداری در استان وجود دارد، اضافه کرد: ۱۱۹ واحد با ظرفیت تولید سه میلیون و ۵۰۰ هزار قطعه در هر دوره در استان فعال است.

دیگر خبرها

  • فراموشی و آلزایمر روی صحنه تئاتر
  • ماهانه ۴۰ هزار تن مرغ مازاد باید از سطح بازار جمع آوری شود
  • خراسان شمالی خود کفا در تولید گوشت سفید/افزایش ۲۶ درصدی جوجه ریزی در استان
  • بلاتکلیفی قهرمان پارالمپیک برای دریافت پاداش توکیو!
  • آغاز تولید امسال تخم چشم زده ماهی قزل‌آلا در اصفهان
  • عکس | حضور ورزشکار زن ایرانی با فرزند خردسالش در جام جهانی کره
  • ساخت و بازسازی ۴۲۰۰ قطعه تخصصی در نیروگاه بندرعباس
  • ساره جوانمردی با فرزندش به جام جهانی کره می‌رود
  • ساخت و بازسازی 42۰۰ قطعه تخصصی در نیروگاه بندرعباس
  • خراسان رضوی یکی از استان‌های برتر کشور در تولید تخم مرغ است