Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@22:03:01 GMT

کلانی: امیدوارم فرد اصلح انتخاب شود

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۵۷۲۲۲

کلانی: امیدوارم فرد اصلح انتخاب شود

پیشکسوت فوتبال ایران در آستانه انتخابات فدراسیون فوتبال به تشریح شرایط نامزدهای حاضر در آن پرداخت.

به گزارش "ورزش سه"، حسین کلانی در خصوص سرنوشت انتخابات فدراسیون فوتبال ایران گفت: من شناخت چندانی از نامزدها ندارم. به هرحال هرکدام از این افراد سوابق مدیریتی دارند. تنها کسانی که مورد تایید بنده هستند علی کریمی و مهدی مهدوی کیا می‌باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دو علاوه براینکه اسطوره‌های فراموش نشدنی و پاک فوتبال ما هستند همچون پسر من هستند. 

 

وی در ادامه گفت: این دو چون از بدنه فوتبال هستند و با توجه به حضور مشاورین که در کنار خود دارند اصلح ترین گزینه برای حضور در پست ریاست فدراسیون فوتبال هستند. اما چیزی که در سال‌های اخیر در فدراسیون فوتبال مشخص بوده است این است که انتصابات بوده است نه انتخابات. ما سال‌ها در فوتبال چیزی به نام انتخابات نداریم و افراد از پیش تعیین شده هستند و تا زمانی که این موضوع اصلاح نشود ما شاهد موفقیت در عرصه فوتبال نخواهیم بود.

 

کلانی با اشاره به شرایط دستیابی به آرا در انتخابات پیش رو گفت: در انتخابات فدراسیون یک سری افراد صاحب رای هستند که خودشان منتصب شدند. آقای علی کریمی و مهدی مهدوی کیا مورد مقبولیت جامعه و مردم هستند و خب مردم نقشی در انتخاب رئیس فدراسیون ندارند و از همین رو من برای این دو اسطوره شانسی نمیبینم. اما خب حضور این دو باعث می‌شود کسی که رئیس می‌شود در سایه این دو باشد. قطعا فشار این موضوع و حساسیت این دوره و همچنین به دلیل روشنگری‌های که انجام شده است همین موضوع باعث شده تا جامعه ما روی این مسئله زوم کند و به همین دلایل رئیس جدید فدراسیون مجبور است دست به عصا تر عمل کند و  تغییراتی را در تفکرات خود به وجود بیاورد.

 

پیشکسوت فوتبال ایران درباره شرایط رییس فدراسیون فوتبال نیز گفت: رئیس فدراسیون باید کسی باشد که علاوه بر اینکه علم این کار را داشته باشد و از جنس فوتبال باشد. باید درد کشیده و دلسوز باشد. علی کریمی کسی است که بارها نشان داده خالصانه در خدمت مردم است و بارها و بارها از درد آنها گفته و همواره در حال خدمت رسانی به مردم بوده است. در کنار این‌ها کریمی کسی است که وجه بین المللی دارد در بهترین باشگاه اروپا بازی کرده و مرد سال آسیا شده و فردی شناخته شده در عرصه بین المللی است که این برای وجه ما خوب است. از طرفی مهم‌ترین خصلت او همواره صداقت او بوده است. خب اگر چنین فردی رئیس فدراسیون نشود چه کسی بشود؟ اگر قرار نیست او شخص اول فوتبال ایران نباشد دیگر چه اهمیتی دارد که چه بر سر فوتبال ایران می‌آید؟ 

 

وی در پایان گفت: این دو مورد تایید من و بسیاری از اهالی فوتبال هستند. اما همه میدانیم کسی دنبال تایید حرف‌های ما نیست که اگر بود وضع فوتبال ما اینگونه نبود و همه ما زور الکی میزنیم زیرا انتصابی که باید صورت بگیرد، انجام شده و رئیس فدراسیون را آقایان انتخاب کرده‌اند.

حسین کلانی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: حسین کلانی فدراسیون فوتبال رئیس فدراسیون فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۷۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیست سال پیش افراد غیرفوتبالی خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس را متوقف کردند!

مهدی محمد نبی درباره حق پخش تیم های باشگاهی هم صحبت کرد.

طرفداری | نایب رئیس فدراسیون فوتبال نسبت به واگذاری استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی واکنش نشان داد.

مهدی محمد نبی، نایب رئیس فدراسیون فوتبال در حاشیه مراسم اختتامیه جشنواره قهرمان ایران اظهار داشت:

54 فدراسیون در این پروژه حضور داشتند و سهم فوتبال هم 6 یا 7 مورد بود. یکی از آنها بازی با ژاپن بود. سال‌ها بود که ژاپن به عنوان تیم اول آسیا چنین شکستی را تجربه نکرده بود. تیم ملی نوجوانان، فوتبال ساحلی و فوتسال و مربیانی که حضور داشتند هم در بین نامزدها دیده می‌شوند.

وی درخصوص واگذاری استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی گفت:

بیش از 20 سال است که این قصه تجربه می‌شود. در دهه 70 به نوعی این نقش را بازی کرد و سال 80 بود که حضور اشخاصی که با فوتبال بیگانه بودند این بحث متوقف شد. بعد از 20 سال پیگیری مستمر هاشمی و اراده خوبی که در دولت بود این اتفاق رخ داد. شناختی که از حوزه ورزش در کشور داریم چیزی که مسلم است ساختاری این دو باشگاه را باید کنار هم گذاشت و هر کدام را برای فازی از مقدمات بخش خصوصی درنظر گرفت.

نبی خاطرنشان کرد:

بخش خصوصی به دنبال پلن خوبی برای بازگشت سرمایه است. از سال 2010 الزامات AFC اجرا شد. امیدوارم فوتبال ما به سمت خصوصی‌سازی حرکت کند و تیم‌های مدعی که جز سرمایه‌های ملی هستند هم شرایط خوبی داشته باشد.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال درخصوص موضوع حق پخش تلویزیونی مسابقات، عنوان کرد:

دولت از طریق مجلس پیگیر است تا آیین‌نامه‌های اجرایی لحاظ شوند. سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال درصدد نوشتن آیین‌نامه‌ای هستند که به وزارت ورزش ارسال خواهد شد تا در این بخش بحث حق پخش هم درنظر گرفته می‌شود.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • امیری: از مردم برای رای به صحنه‌های ماندگار بازی با ژاپن تشکر می‌کنم
  • بیست سال پیش افراد غیرفوتبالی خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس را متوقف کردند!
  • ناهید کیانی و امین میرزازاده بانو و آقای ورزش ایران
  • رسولی: به اندازه فوتسالیست‌ها به ورزش‌های دیگر که پرچم ایران را بالا می‌برند توجه شود +فیلم
  • هاشمی: مراسم تجلیل از قهرمانان در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد/ نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم
  • نبی: انتخاب برترین‌ها از سوی رسانه ملی انگیزه ها را بالا برده است
  • برگزاری نشست کمیسیون‌ ورزشکاران و مربیان فدراسیون دوومیدانی
  • با این سرمربی خیلی به حضور در المپیک خوش‌بینم
  • جوکوویچ: امیدوارم یک بار دیگر با نادال بازی کنم
  • رضاییان: شکایتی از رحمتی دریافت نکردم/ عضو هیات رئیسه هستم، اما قرارداد مالی با فدراسیون ندارم