Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مجلس شورای اسلامی از معافیت مالیاتی اعضای هیأت علمی و قضات در سال آینده خبر داد و گفت که جزء ۴ بند الف تبصره ۱۲ لایحه بودجه مربوط به مالیات حقوق قضات و اعضای هیأت علمی به قوت خود باقی است.

به گزارش ایسنا محمدباقر قالیباف در جلسه علنی صبح امروز(یکشنبه) و در جریان بررسی جزییات لایحه بودجه ۱۴۰۰ در بخش  درآمدی گفت: روز گذشته جزء ۴ بند الف تبصره ۱۲ لایحه بودجه مربوط به مالیات حقوق قضات و اعضای هیأت علمی مطرح شد، این موضوع مجدد از نظر حقوقی بررسی شد که به حد نصاب دو سوم رأی نیاز داشت چون هر دو جزء با هم یکی بود قابل تفکیک نیست، لذا به دلیل نیاز به دو سوم، تبصره به قوت خود باقی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همچنین در خصوص بند الحاقی تبصره ۱۵ که پیشنهاد کمیسیون انرژی در مورد فروش یا عرضه سوخت صرفه‌جویی شده در بورس انرژی بود و به دلیل اصلاح قانون به دو سوم رأی نیاز داشت موضوع بحث شد که چون طبق قانون اصلاح الگوی مصرف بوده و اکثریت آراء ملاک است، لذا تصویب شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: لایحه بودجه 1400 مجلس یازدهم اعضای هیأت علمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۷۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مقتضای اصل در مجراهای مختلف شک در مسائل اعتقادی

به گزارش خبرنگار مهر، کرسی علمی ترویجی با موضوع مقتضای اصل در مجراهای مختلف شک در مسائل اعتقادی به همت دانشگاه قرآن و حدیث برگزار می‌شود.

مهدی نصرتیان عضو هیأت علمی دانشگاه قرآن و حدیث به عنوان ارائه دهنده به ایراد سخنرانی می‌پردازد و ناقد جلسه حجت الاسلام مهدی ساجدی عضو هیأت علمی دانشگاه قرآن و حدیث است همچنین مدیریت این نشست بر عهده حجت الاسلام محمد رنجبر حسینی عضو هیأت علمی دانشگاه قرآن و حدیث خواهد بود.

زمان برگزاری سه‌شنبه، ۴ اردیبهشت، ساعت ۱۳ در محل قم، دانشگاه قرآن و حدیث، طبقه ۲، سالن جلسات است.

علاقمندان می‌توانند به صورت مجازی و از طریق اینجا در این نشست شرکت کنند.

کد خبر 6085040 فاطمه علی آبادی

دیگر خبرها

  • دیدار طهرانچی با رئیس، مدیران و کارکنان مرکز جذب و امور هیئت‌علمی
  • مصوبه جدید مالیاتی مجلس: بورس از مالیات بر عایدی سرمایه معاف شد
  • لغو جذب هیات علمی با مدرک دکتری در دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای
  • معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه معاف شد
  • این افراد امسال مشمول پرداخت مالیات می‌شوند/ جزئیات
  • منابع و مصارف هدفمندی در بودجه ۱۴۰۳/ پیشنهاد پرداخت یارانه تشویقی کالابرگ الکترونیکی
  • تلاش دانه‌درشتها برای جلوگیری از لغو رانت مالیاتی صندوق‌ها
  • بررسی اندیشه تمدنی امام رضا(ع) در استانبول
  • بحث و گفتگو درباره کتاب «قرآن، هرمنوتیک و باطن در تشیع»
  • بررسی مقتضای اصل در مجراهای مختلف شک در مسائل اعتقادی