Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-04-19@22:13:57 GMT

میوه از اولویت سبد خرید مردم حذف شد

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۵۷۲۵۳

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی با بیان اینکه اولویت تامین میوه باید بازار داخلی باشد، گفت: تقاضای مردم برای خرید میوه کاهش یافته است و این محصول در اولویت‌های اول خرید مردم نیست.

گروه اقتصاد کلان بازارنیوز؛ اسدالله کارگر، رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی در ارتباط با گرانی میوه و ارتباط آن با افزایش صادرات این محصول اظهار داشت: کمبود میوه در بازار نداریم، ولی هر صادراتی که بدون مقدمه و برنامه ریزی انجام شود اثرات خود را روی بازار خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اول باید تامین میوه بازار داخلی انجام شود افزود: برای صادرات محصولات کشاورزی، باید برنامه ریزی بلند مدت داشته باشیم و ابتدا نیاز بازار داخلی را تامین و بعد صادرات کنیم.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود با بیان اینکه بخش خصوصی و دولتی ذخیره شب عید را انجام داده اند و مشکلی برای تامین بازار نداریم گفت: وجود اقدامات ناهماهنگ و بدون برنامه ریزی قبلی می تواند به عرضه میوه در بازار داخلی صدمه بزند.

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی با اشاره به اینکه تقاضای خرید میوه کاهش یافته است ادامه داد: خرید میوه جز اولویت های اول مردم نیست و میزان تقاضا کاهش یافته است.

وی با اشاره به طرح مشترک اتاق اصناف برای عرضه مایحتاج مردم تصریح کرد: بر اساس طرح اتاق اصناف با عنوان جشنوار فروش ویژه نوروزی، فروشندگان میوه و تره بار نیز اقدام به عرضه محصولات خود با تخفیف نوروزی و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی کرونا و رعایت فاصله گذاری اجتماعی می‌کنند.

کارگر گفت: بر این اساس واحد های منتخب اتحادیه با بنری یک شکل اقدام به فروش خواهند کرد و محصولات خود را با تخفیف در نظر گرفته شده عرضه می کنند.

وی اظهار داشت: میزان تخفیف نوروزی قیمت میوه ها بسته به نوع میوه متفاوت است ولی نرخ فروش خود را کمتر از نرخ مصوب خواهند کرد.

برچسب ها: میوه ، سبد غذایی ، گرانی ، تورم لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000N4n

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: میوه سبد غذایی گرانی تورم فروشندگان میوه بازار داخلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۷۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶.۵ میلیون نفر در کشور مستاجر هستند/ تامین مسکن در اولویت دولت

به گزارش خبرنگار مهر، روح الله اکبری شامگاه پنج شنبه در مراسم آماده سازی ۳۰۰ هکتار اراضی نهضت ملی مسکن با حضور حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در شاهرود ضمن بیان اینکه ۶.۵ میلیون نفر در کشور مستأجر هستند، ابراز داشت: یکی از تلاش‌های دولت سیزدهم کمک به خانه دار شدن مستأجران است.

وی ضمن بیان اینکه برای تأمین مسکن مستأجران زمین مسکونی در نظر گرفته شده است، افزود: ۷۲ هزار هکتار زمین شهری و ۵۰ هزار هکتار زمین روستایی برای این امر در نظر گرفته شده است.

دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی بابیان اینکه در تلاش هستیم تا در گام نخست از تعداد مستأجر یک میلیون و ۸۰۰ نفر را صاحب خانه کنیم، ابراز داشت: ساخت چهار میلیون خانه طرح نهضت ملی مسکن در تکلیف دولت سیزدهم قرار دارد.

اکبری ضمن بیان اینکه این زمین‌ها در نقاط خوب شهرها و روستاها تعبیه شدند، تصریح کرد: ۳۷ هزار و ۷۰۰ هکتار زمین زمین در موقعیت شهری طراحی و ۲۴ هزار هکتار زمین نیز در حال ساخت است.

وی افزود: نوسازی و بهسازی مسکن روستایی نیز برای ۴۹۰ هزار واحد دیگر اقدام دولت سیزدهم برای توجه به توسعه روستاها است.

کد خبر 6082160

دیگر خبرها

  • قیمت میوه های نوبرانه اعلام شد
  • ۶.۵ میلیون نفر در کشور مستاجر هستند/ تامین مسکن در اولویت دولت
  • مشخصات ردمی 13 5G و پوکو M7 پرو 5G لو رفت
  • مشخصات ردمی 13 5G و پوکو M۷ پرو 5G لو رفت
  • جهش تولید با مشارکت مردم، از درون جشنواره‌های مردمی شکل می‌گیرد
  • موتورلا اج ۵۰ پرو وارد بازار اروپا شد
  • به حدی خودرو وارد شده است که در بنادر جا نداریم
  • آمار جدید از ورود خودروهای وارداتی به کشور | وزیر صنعت: مردم برای خرید خودرو خارجی عجله نکنند؛ سرعت تحویل به زودی افزایش می‌یابد
  • وزیر صمت: واردات خودرو به حدی بوده که در بنادر جا نداریم
  • به حدی خودرو وارد شده که در بنادر جا نداریم