Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-23@17:51:11 GMT

عذرخواهی طارمی پس ازگل نکردن توپ مقابل دروازه+عکس

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۵۷۲۵۵

عذرخواهی طارمی پس ازگل نکردن توپ مقابل دروازه+عکس

به گزارش خبرگزاری فارس، در چارچوب هفته بیست و یکم لیگ پرتغال، بامداد امروز پورتو و اسپورتینگ به تساوی بدون گل رسیدند.

در دقیقه 57 این مسابقه، مهدی طارمی یک فرصت عالی و 100 درصد گل را از دست داد تا بازی با تساوی به پایان رسد. (فیلم را در اینجا ببینید)

طارمی پس از این اشتباه در فضای مجازی از طرفداران پورتو عذرخواهی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او نوشت: متاسفم از همه. امروز متاسفانه خوش شانس نبودیم و من شخصا یک موقعیت گل را از دست دادم. تا انتهای فصل با حمایت شما طرفداران در این رقابت خواهیم جنگید.

این بازیکن در دیدار مقابل بنفیکا نیز با تکل خشن خود از بازی اخراج شد که آنجا نیز از طرفداران عذرخواهی کرد.(در اینجا مشاهده کنید)

در جدول لیگ پرتغال اسپورتینگ اکنون پس از بیست و یکم هفته با 55 امتیاز صدرنشین است و پورتو با 45 امتیاز در رده دوم قرار دارد. براگا با 43 امتیاز و یک بازی کمتر نیز در جایگاه سوم قرار گرفته است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: پورتو لیگ پرتغال مهدی طارمی طارمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۷۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش دوباره طارمی؛ بازگشت ستاره ایرانی به اوج

در هفته سی‌ام رقابت‌های لیگ برتر پرتغال امشب (یکشنبه) تیم پورتو مهمان کاسا پیا بود و در پایان با نتیجه ۲ بر یک به پیروزی رسید.

مهدی طارمی که اخیرا به ترکیب اصلی پورتو برگشته، در این بازی ۸۵ دقیقه حضور داشت و پاس گل دوم تیمش را ارسال کرد. او در ۲ بازی قبلی هم برای پورتو گل زده بود و دوباره به فرم خوب فصل گذشته برگشته است.

منبع: خبر آنلاین

tags # مهدی طارمی سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • درخشش دوباره طارمی؛ بازگشت ستاره ایرانی به اوج
  • پیروزی پورتو با درخشش طارمی+ فیلم
  • پیروزی پورتو در شب درخشش طارمی
  • ۳ امتیاز خارج از خانه پورتو با پاس گل طارمی
  • هفته سی‌ام لیگ پرتغال؛ پورتو با پاس گل طارمی برد
  • پاس گل مهدی طارمی مقابل کاساپیا (کاساپیا 1-2 پورتو)
  • طارمی محور پیروزی پورتو در استادیوم شهرداری!
  • درخشش دوباره طارمی؛ ستاره ایرانی به اوج برگشت!
  • طارمی دینش به پورتو را با گرفتن سهمیه ادا می‌کند
  • سرمربی پورتو: طارمی بازی نمی‌کرد، چون دیگران بهتر بودند