Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسیدگی به وضعیت کلوپ‌ها و باشگاه‌های غواصی و ساماندهی آن‌ها از طریق صدور «پروانه فنی» توسط فدراسیون نجات غریق و غواصی یکی از برنامه‌های مصوب در کمیته غواصی است. خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی فدراسیون نجات غریق و غواصی، امیر حسین فروغ سرپرست کمیته غواصی با تاکید بر اهمیت فعالیت کلوپ‌ها و باشگاه‌های غواصی در کشور گفت: تا پیش از این فدراسیون به دلیل چگونگی آغاز به کار این کلوپ‌ها و باشگاه ها، نظارت مستقیم و قابل توجهی بر روی فعالیت آن‌ها نداشت بنابراین رسیدگی به وضعیت کلوپ‌ها و باشگاه‌های غواصی به گونه‌ای که شرایط برای نظارت لازم مهیا شود، یکی از اولویت‌های کمیته غواصی در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی تصریح کرد: کلوپ‌ها و باشگاه‌های غواصی معمولا در مناطق آزاد مانندجزیره کیش و قشم تشکیل و آغاز به کار می‌کنند. تا به امروز روال آغاز به کار این کلوپ‌ها و باشگاه‌ها اینگونه بوده که مجوز لازم برای فعالیت را از سازمان کردشگری مناطق آزاد دریافت می‌کردند. در واقع فدراسیون نجات غریق و غواصی در این زمینه هیچ ورود و دخالتی نداشت و به همین دلیل نظارتی هم نمی‌توانست بر فعالیت آن‌ها داشته باشد.

سرپرست کمیته غواصی فدراسیون نجات غریق و غواصی خاطرنشان کرد: اشکال این روال کاری زمانی بیشتر نمایان می‌شد که اگر تخلفی در کلوپ‌ها و باشگاه‌های غواصی صورت می‌گرفت، فدراسیون نمی‌توانست برای بررسی موضوع و رسیدگی به آن ورودی داشته باشد چراکه نه نقشی در شکل گیری و آغاز فعالیت آن‌ها داشت و نه از جایگاه نظارتی برخوردار بود.

وی صدور «پروانه فنی و فعالیت» از طرف فدراسیون و برای کلوپ‌ها و باشگاه‌های غواصی را به عنوان راه حل منطقی و قانونی جهت برطرف کردن این مشکل عنوان کرد و گفت: کلوپ‌ها و باشگاه‌های غواصی اخذ پروانه فنی و فعالیت را از کمیسیون ماده ۵ استان خود پیگیری می‌کنند، اما درست این است که اخذ پروانه فنی از فدراسیون به عنوان پیش نیاز جهت دریافت مجوز کمیسیون ماده ۵ الزامی شود.

فروغ با تاکید بر اینکه برای ساماندهی وضعیت کلوپ‌ها و باشگاه‌های غواصی این موضوع را در دستور کار قرار داده‌ایم، گفت: اینگونه شرایط برای نظارت لازم بر فعالیت تمام کلوپ‌ها و باشگاه‌ها که به نام غواصی و در این زمینه فعالیت می‌کنند، مهیا می‌شود. بیشتر بخوانید: نایب رییس نجات غریق: در یک فدراسیون نظارتی فعالیت می‌کنیم

انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون نجات غریق و غواصی غواصی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: نجات غریق فدراسیون نجات غریق و غواصی غواصی فدراسیون نجات غریق و غواصی کلوپ ها و باشگاه ها کمیته غواصی پروانه فنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۷۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احظار دو بازیکن استقلال به کمیته اخلاق و انضباطی فدراسیون فوتبال

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت سازمان لیگ فوتبال ایران، سیدحسین حسینی و محمدحسین مرادمند دو بازیکن استقلال به دلیل اتفاقات رخ داده در پایان مسابقه با آلومینیوم اراک و اقدام غیر حرفه‌ای و خارج از وظایف قانونی یک بازیکن به کمیته‌های اخلاق و انضباطی فدراسیون فوتبال احضار می‌شوند.

کد خبر 6076909

دیگر خبرها

  • اولویت واگذاری زمین به متقاضیان کمیته امداد امام خمینی
  • توجه به زیرساخته‌های فرهنگی اولویت برنامه‌های استانداری آذربایجان غربی است
  • تسریع در ساماندهی آستان امام‌زاده حسین (ع) اولویت شورا است
  • تسریع در ساماندهی آستان امامزاده حسین (ع) اولویت شورا است
  • ابلاغیه انضباطی برای دو ستاره استقلال
  • لحظه تلویزیونی غافلگیرکننده با کلوپ
  • برنامه کلوپ برای بازنشستگی: رقص و آشپزی!
  • احضار دو بازیکن استقلال به کمیته اخلاق و انضباطی فدراسیون فوتبال
  • احظار دو بازیکن استقلال به کمیته اخلاق و انضباطی فدراسیون فوتبال
  • برنامه فدراسیون فوتبال آلمان در صورت شکست در حفظ یولیان ناگلزمان؛ یورگن کلوپ!