Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-24@07:30:11 GMT

رونمایی از عرفان گل محمدی در تمرین استقلال

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۵۷۴۷۹

عرفان گل محمدی برای اولین بار در تمرین استقلال شرکت کرد

عرفان گل محمدی روز گذشته رسما از نساجی جدا و به استقلال پیوست.

به گزارش طرفداری، عرفان گل ‌محمدی بازیک جدید استقلال که تا پیش از این در نساجی بازی می ‌کرد، دقایقی پیش در محل تمرین استقلال حاضر شد تا اولین تمرین خود با این تیم را پشت سر بگذارد.

اخبار داغ 

جسد دستیار کارلوس کی روش در خانه اش پیدا شد؛ خودکشی؟ تماس همبازی جادوگر با عضو فوتبالی مجمع؛ به علی کریمی رای نده کشف حجاب سارا خوئینی ها + عکس ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت کریستیانو رونالدو در آستانه شکستن رکورد گلزنی پله؛ فاصله کم با روماریو و بیتسان پپ گواردیولا: کسب 20 پیروزی متوالی در لیگ برتر، دستاورد بزرگی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: عرفان گل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۷۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارزان‌ترین گوشی ناتینگ به‌زودی رونمایی می‌شود

برند زیرمجموعه‌ ناتینگ در حال آماده‌شدن برای عرضه‌ اولین گوشی خود با قیمت ارزان است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، برند زیرمجموعه ناتینگ در حال آماده‌شدن برای عرضه اولین گوشی خود با قیمت ارزان است، شماره‌مدلی که ادعا می‌شد به مدل پرچم‌دار گوشی ناتینگ در سال ۲۰۲۴، یعنی ناتینگ فون ۳، ارتباط دارد، ظاهراً به اولین گوشی برند CMF مربوط است.

موبایلی با شماره‌مدل A015 را Android Headlines کشف کرده و برند منتسب به این شماره‌مدل ناتینگ است. این امر به گمانه‌زنی‌هایی منجر شد که گوشی جدید می‌تواند ناتینگ فون ۳ باشد.

ناتینگ فون ۱ شماره‌مدل A063 و ناتینگ فون ۲ شماره‌مدل A065 داشت؛ به‌همین‌دلیل، شماره‌مدل A015 برای ناتینگ فون ۳ از همان ابتدا غیرمنطقی به‌نظر می‌رسید.

زمانی‌که شماره‌مدل A015 در وب‌سایت صدور گواهی BIS ظاهر شد، A015 را زیرِ نام تجاری Nothing CMF فهرست کرد.

CMF by Nothing تاکنون محصولات مقرون‌به‌صرفه‌ای مانند هدفون و ساعت هوشمند عرضه کرده است و A015 اولین گوشی هوشمند این برند خواهد بود. احتمالاً قیمت گوشی جدید نیز مانند بقیه محصولات این زیربرند مقرون‌به‌صرفه باشد.

کد خبر 747420

دیگر خبرها

  • هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند
  • ارزان‌ترین گوشی ناتینگ به‌زودی رونمایی می‌شود
  • جدایی دستیار پیشین گل‌محمدی از تیم‌ملی/ تمرین تراکتور زیر نظر مطهری
  • اعلام ماموریت حمید مطهری در غیاب یحیی
  • هم از استقلال امتیاز می گیریم هم از پرسپولیس | خط و نشان برای سرخابی ها
  • بیگی: در قائمشهر از استقلال و پرسپولیس امتیاز می‌گیریم
  • تیم منتخب هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال
  • نساجی و موقعیتی کلیدی برای تعیین قهرمان!
  • کدام تیم قهرمان می‌شود؟
  • این بازیکن استقلالی به نساجی پیوست