Web Analytics Made Easy - Statcounter

«گل پوینت» درباره طارمی نوشت: «بازیکن ایرانی همه چیز داشت تا چهره نخست بازی امروز باشد اما با از دست دادن دو موقعیت آشکار گلزنی، عملکرد بسیار خوب خود را لکه دار کرد؛ یکی که همچنان هواداران پورتو را گیج خواهد کرد.» طبق اعلام این سایت، طارمی دو شوت داشته که یکی از آنها در چارچوب بوده است. او چهار پاس داده و ۱۱ کار با توپ در محوطه جریمه اسپورتینگ داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طارمی از ۱۲ دوئل هوایی در هفت دوئل پیروز بوده است.

ویدئو | دروازه خالی که طارمی نزد | خاطرات حضور در پرسپولیس زنده شد!

مهدی طارمی در رابطه با عملکرد خود در دیدار شب گذشته در توئییتی از هواداران پورتو عذرخواهی کرد: با عرض معذرت از همه، متاسفانه خوش‌شانسی نداشتیم، من شخصا فرصت گلزنی داشتم اما متاسفانه از آن بهره نبردم، ما با حمایت هواداران تا آخرین لحظه تلاش خواهیم کرد.

کد خبر 587707 برچسب‌ها مهدی طارمی پورتو - لیگ پرتغال

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: مهدی طارمی پورتو لیگ پرتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۷۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد تند از چلسی: یک مشت پسربچه!

به گزارش "ورزش سه"، چلسی سه‌شنبه شب این هفته در دیدار معوقه از هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس روبروی آرسنال به میدان رفت و با پنج گل برابر این تیم شکست خورد تا شب تلخ دیگری را برای هوادارانش رقم زده باشد.

شاگردان مائوریسیو پوچتنیو در این فصل عملکرد چندان خوبی را به نمایش نگذاشتند که با انتقاد بسیاری همراه بوده و در چند روز اخیر شایعاتی درباره احتمال برکناری این مربی آرژانتینی در پایان فصل به گوش می‌رسد.

فردیناند در گفتگو با تی ان تی اسپورت اظهار داشت:« چلسی تیم برتر زمین نبود و شرایط طوری پیش رفت که انگار این بازی، بازی مردان مقابل پسر بچه‌ها بود. درست است که چهل سیتی به جوانیست اما دلیل این عملکرد جوانی تیم نیست. حتی گاهی بازیکنان جوان با ترس کمتری بازی می‌کنند.

آنها در بازی‌های بزرگ در چند هفته اخیر عملکرد خوبی داشتند اما در دیدار برابر آرسنال همه چیز را واگذار کردند. شرایط طوری پیش رفت که انگار واقعا بازی مردان مقابل پسر بچه‌ها بود و این تیم واقعا نابود شد.»

دیگر خبرها

  • انتقاد تند از چلسی: یک مشت پسربچه!
  • کلوپ: فقط می‌توانم از هواداران لیورپول عذرخواهی کنم
  • شرایط عجیب در پورتو؛ سرنوشت سرمربی طارمی وابسته به یک انتخابات!‏
  • سرنوشت سرمربی طارمی وابسته به یک انتخابات!‏
  • ستاره یونایتد: عذرخواهی چرا، جواب کاونتری را دادم!‏
  • پاسخ مورایس به انتقاد هواداران سپاهان
  • قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد
  • مدیر اینتر حضور طارمی را تایید کرد/ مهدی پایان فصل در ایتالیا
  • فوری: قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد
  • گلزنی سردار آزمون برای رم/ «دیبالا» کار مهاجم ایرانی را خراب کرد