Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-03-28@12:33:28 GMT

علی کریمی در کانون توجهات/عکس

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۵۷۵۰۷

علی کریمی در کانون توجهات/عکس

جادوگر وارد کارزار انتخاباتی فدراسیون فوتبال شده است.

به گزارش شریان نیوز،علی کریمی در انتخابات فدراسیون فوتبال حاضر شده. حضور او باعث شده تا رقابت گرم گرم باشد. کریمی مثل دیگر کاندیداها پیش از شروع انتخابات وارد سالن اجلاس شده و به شدت مورد توجه همه از جمله عکاسان، خبرنگاران و مسئولان حاضر در محل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کیومرث هاشمی دیگر کاندیدای انتخابات دقایقی با کریمی گفت و گو کرد. همچنین اسلامیان عضو هیات رئیسه فعلی فدراسیون هم دقایقی با کریمی صحبت کرد.  آجرلو دیگر کاندیدای انتخابات هم با دیدن علی کریمی خوش و بش گرمی با او داشت. البته در دوران حضور در استیل آذین رابطه این دو بسیار بد بود.

 

 

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۷۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای کمک ۲۰۰ هزار دلاری فدراسیون به استقلال

به گزارش همشهری آنلاین در روزهای اخیر خبری منتشر شد مبنی بر اینکه فدراسیون فوتبال ۲۰۰ هزار یورو به باشگاه استقلال کمک مالی کرده که حالا جزئیات این موضوع مشخص شده است.

بر اساس اطلاعاتی که از سوی یک مقام آگاه در فدراسیون فوتبال در اختیار ایسنا قرار گرفته است، فدراسیون فوتبال معادل ۲۰۰ هزار یورو از محل مطالبات دلاری خود نزد فیفا، به حساب باشگاه سانتاکلارا پرتغال پرداخت کرده تا به این ترتیب بخشی از بدهی باشگاه استقلال به این باشگاه پرتغالی تسویه شود. در قبال این کار، باشگاه استقلال هم با ارسال نامه‌ای به AFC، از کنفدراسیون فوتبال آسیا خواسته که معادل ۲۰۰ هزار یورو از محل مطالبات دلاری این باشگاه نزد AFC، به حساب فدراسیون فوتبال منتقل شود.

باشگاه استقلال معادل ۳۰۰ هزار یورو هم از فیفا بابت حضور بازیکنانش در جام‌جهانی طلبکار است و می‌خواهد با احتساب این پول و پرداختی ۲۰۰ هزار یورویی فدراسیون فوتبال، بدهی خود به باشگاه سانتاکلارای پرتغال را بابت انتقال محمد محبی پرداخت کند.

کد خبر 840867 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال فدراسیون فوتبال

دیگر خبرها

  • ژیمناستیک در ۱۴۰۲، مدال تاریخی در اوج بلاتکلیفی
  • ۲ سال و ۶ ماه حبس برای رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا به خاطر شادی جنجالی
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۸ فروردین
  • اردوی مشترک تیم ملی بوکس ایران و روسیه در تهران
  • چرا لباس تیم ملی آلمان این قدر جنجالی شد؟
  • جلالی: فدراسیون فوتبال برای بخش فنی اهمیتی قایل نبود
  • بازیکن آلمانی اردوی سوریه را ترک‌ کرد
  • ماجرای کمک ۲۰۰ هزار دلاری فدراسیون به استقلال
  • حبس ابد برای رئیس فدراسیون فوتبال چین
  • فدراسیون فوتبال به AFC: بازی روی چمن مصنوعی را ممنوع کنید!