Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ خراسان رضوی در طرح‌های بهاره و پائیزه و امسال زمستانه کتاب همواره حضور پررنگی داشته و معمولا جزو استان‌های رده نخست در خرید کتاب بوده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، بهار کتاب خراسان رضوی آن هم در زمستان یک بار دیگر آغاز شده و در این روزهای کرونایی طراوت خاصی به فضای کتاب و کتابخوانی در مشهد بخشیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خراسان رضوی در طرح‌های بهاره و پائیزه و امسال زمستانه کتاب همواره حضور پررنگی داشته و معمولا جزو استان‌های رده نخست در خرید کتاب بوده است.

از روز گذشته که این طرح بار دیگر در خراسان رضوی کلید خورده استقبال بسیار خوبی در سطح استان صورت گرفته و کتابفروشی‌های عامل طرح با استقبال مناسبی از سوی کتابخوانان مشهدی روبرو شده‌اند.

ویژگی مثبت امسال زمستانه کتاب در مشهد این است که در سطح استان نیز کتابفروشی‌های متعددی امسال مجری طرح شده‌اند و این شور و شوق به سطح خراسان رضوی نیز سرایت کرده و تعداد بیشتری از کتابفروشی‌ها امسال مجری طرح در استان شده‌اند.

در مشهدمقدس نیز بار دیگر شاهد صفوف بسیار مناسبی هستیم که البته قشر فرهیخته و کتابخوان پروتکل‌های بهداشتی را نیز به درستی رعایت کرده‌اند تا دردسری از این ناحیه متوجه شهروندان نشود.

آغاز زمستانه کتاب از امروز با حضور925کتابفروشیطرح خرید مجازی و غیرحضوری کتاب در اردبیل اجرایی می‌شود + فیلم"زمستانه کتاب" در خراسان رضوی کلید خورد

یکی از کتابخوانان مشهدی که به یکی از کتابفروشی‌های مجری طرح مراجعه کرده در این زمینه می‌گوید: بهرحال 25 درصد هم با این شرایط اقتصادی تخفیف خوبی محسوب می‌شود و به محض اینکه شنیدم امسال زمستانه کتاب داریم برای خرید کتاب مراجعه کردم.

وی ادامه می‌دهد: البته درخواست ما از متولیان امر این است که تعداد این فروش‌های فوق‌العاده را در طول سال کمتر کنند و در ازاء آن تخفیف‌های بیشتری برای طرح در نظر بگیرند.

کتابخوان دیگری هم می‌گوید: امسال تعداد کتابفروشی‌های مجری طرح بیشتر شده و خوشبختانه پراکنش جغرافیایی خوبی نیز وجود دارد و همین کار ما را راحت‌تر کرده است.

شهروند کتابخوان دیگری هم از سایر کتابخوانان درخواست دارد در این شرایط کرونایی بیشتر از طریق اینترنتی کتاب مورد نظر خود را سفارش دهند و حتی المقدور از مراجعه حضوری پرهیز کنند.

انتهای پیام/281/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: خراسان رضوی مجری طرح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۷۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قوچان سردترین شهر خراسان رضوی

      به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته، قوچان با ۳ و مه ولات با ۲۰ درجه سانتیگراد به ترتیب سردترین و گرمترین نقاط خراسان رضوی بوده است.   زهرا آهنگرزاده افزود:همچنین کلانشهر مشهد مقدس نیز در همین مدت زمانی نوسات دمایی بین هشت تا ۱۵ درجه را به ثبت رسانده است.   وی گفت: ماندگاری هوای سرد، مه گرفتگی و سیلاب همچنان از پیامد‌های وضعیت جوی کنونی است که تا فردا در استان تداوم خواهد داشت.      

دیگر خبرها

  • رقیب جدی الهلال ظهور کرد/ تیمی که از زمان تاسیس پیروز شده است
  • چرا در ایران از مارکز استقبال شد؟
  • استقبال چشمگیر مردم از پویش ملی «همدلی با غزه»
  • کتاب در عصر رسانه‌ها
  • کتاب «رهیافت‌هایی به زیارت» رهسپار بازار نشر شد
  • جشنواره کتاب پاریس ۲۰۲۴ پس از بولونیا برگزار شد/فاصله با دوره اوج
  • طلای جهانی بازهم رکورد زد
  • تعطیلات عید فطر مصرف بنزین در خراسان رضوی را ۲ درصد افزایش داد
  • قوچان سردترین شهر خراسان رضوی
  • دو فوتبالیست خراسان رضوی در راه جام ملت‌های آسیا