Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام کاهه از جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای زلزله‌زدگان سی‌سخت به همت اهالی مسجد «امام جعفرصادق(ع)» خبر داد و گفت: به همین منظور شماره حساب و کارتی برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی اختصاص یافته است.

حجت الاسلام«مهدی کاهه»، در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با اشاره به جمع آوری کمک های مردمی از سوی مسجد «امام جعفرصادق(ع)»، اظهارکرد: پس از وقوع زلزله در شهر سی سخت استان کهگیلویه و بویراحمد و در راستای پویش «مسجد، کانون مهر علوی»، فعالان این مسجد، جمع آوری کمک های مردمی به زلزله زدگان را در دستور کار قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جماعت مسجد امام جعفرصادق(ع) (واقع در خیابان فرجام) بیان کرد: به همین منظور شماره حساب 5223522319 و شماره کارت 6104337428508038 به نام جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویر احمد به منظور کمک رسانی به زلزله زدگان برای جمع آوری کمک های مردمی اختصاص یافت.

 

وی با اشاره به رویکردها و برنامه های مسجد امام جعفرصادق(ع) در کمک رسانی به محرومان در بحران های مختلف گفت: برپایی ایستگاه سلامت به منظور توزیع اقلام بهداشتی و مواد ضدعفونی کننده میان مردم از زمان شیوع ویروس کرونا یکی از رویکردهای این مسجد بوده است، به طوری که بیش از پنج هزار ماسک از سوی اهالی مسجد تهیه و توزیع و یک هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده در مسجد برای استفاده مردم جانمایی شد.

 

امام جماعت مسجد امام جعفر صادق(ع) همچنین گفت: از زمان بحران کرونا تاکنون به 25 خانواده تحت پوشش و خانواده هایی که به دلیل بحران کرونا متضرر شدند، در چندین مرحله از سوی مسجد کمک رسانی صورت گرفت.

 

حجت الاسلام کاهه خاطرنشان کرد: در محورهای قرآنی، آموزشی و سرود دوره هایی برای مخاطبان تدارک دیده شده که در حال حاضر به دلیل شرایط بحران کرونا این دوره ها به صورت مجازی برگزار می شود.

 

 

 

 

پایان پیام/40

منبع: شبستان

کلیدواژه: پویش مسجد کانون مهر علوی کمک به زلزله زدگان سی سخت مسجد جامع امام صادق ع مسجد جمع آوری کمک های مردمی امام جعفرصادق ع زلزله زدگان مسجد امام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۷۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست تخصصی و علمی تاب‌آوری بناها و محوطه‌های تاریخی در برابر بحران‌های طبیعی 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،مرتضی صفری با اعلام این مطلب اظهار کرد: روز ۱۸ آوریل به عنوان روز بناها و محوطه‌های تاریخی نام‌گذاری شده و هر ساله سازمان ایکوموس برای این روز شعاری را تعیین می‌کند که امسال نیز شعار تاب‌آوری بناهای تاریخی در برابر بحران‌های طبیعی مانند سیل، زلزله و فرونشت برای امسال انتخاب شده است. 
 
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی افزود: برای گرامیداشت این روز نیز کشورهای مختلف برنامه‌هایی را متناسب با شعار سال در نظر گرفته و اجرایی می‌کنند. 
 
او ادامه داد: در این راستا نیز نشست تخصصی و علمی تاب‌آوری بناهای تاریخی با حضور مهمانان دانشگاهی، کنشگران میراث‌فرهنگی و مسئولان مرتبط استانی روز دوشنبه، ۳ اردیبهشت در مسجد جامع ارومیه برگزار خواهد شد.  
 
صفری گفت: همچنین در این نشست در ارتباط با کاوش‌های باستان‌شناسی در سطح استان نیز مطالبی ارائه می‌شود و نیز تجلیل از تلاشگران حوزه میراث‌فرهنگی از دیگر برنامه‌های این روز هستند.

دیگر خبرها

  • (تصاویر) زلزله ۵.۶ ریشتری در سولوسرای؛ مناره مسجد کنده شد
  • لحظه زلزله مهیب ترکیه؛ کنده شدن مناره مسجد
  • کنده شدن مناره مسجد پس از زلزله نسبتا شدید جدید در ترکیه | تصویر
  • راهیابی پنج نمایش از قم به جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • برگزاری نشست تخصصی تاب‌آوری بناهای تاریخی در برابر بحران‌های طبیعی در گلستان
  • برگزاری نشست تخصصی و علمی تاب‌آوری بناها و محوطه‌های تاریخی در برابر بحران‌های طبیعی 
  • پرداخت ۱۵ میلیارد تومان زکات در فارس
  • دو زلزله منطقه مسجد حضرت ابوالفضل خسارتی نداشته
  • دو زلزله منطقه مسجد حضرت ابوالفضل خسارتی نداشته است
  • زلزله ۴ و ۸ دهم ریشتری در مسجد حضرت ابوالفضل