Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیکجو از ابتکار این کانون فرهنگی و هنری در تقدیر از مربی آموزش فنی و حرفه ای کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور»، مسجد «جامع» جهرم به مناسبت روز «مهندس» خبر داد.

«رضا نیکجو» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» نیز در اقدامی ابتکارانه و به منظور فراگیری بچه های مسجد از آموزش های فنی و حرفه ای اقدام به برگزاری دوره آموزشی در این زمینه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور»، مسجد «جامع» جهرم افزود:  در این راستا برنامه آموزشی تعمیر و نصب آبگرمکن با همکاری مرکز فنی و حرفه ای شهرستان جهرم ویژه بچه های مسجد در این کانون فرهنگی و هنری برگزار شده است.

 

وی با اشاره به همزمان شدن این دوره آموزشی با روز «مهندس»، عنوان کرد: این مهم سبب شد تا بدین منظور از مربی اعزامی مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان جهرم با اهدای تندیس کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور»، تقدیر کنیم.

 

نیکجو همچنین در مورد جزییات برگزاری دوره آموزشی تعمیر و نصب آبگرمکن در کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور»، خاطرنشان کرد: شرکت کنندگان در این دوره آموزشی به صورت جامع و کامل با تعمیر و نصب آبگرمکن آشنا شدند.

 

وی با اشاره به استقبال اعضای کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» از برگزاری این دوره آموزشی، عنوان کرد: همچنین قرار است پس از حضور شرکت کنندگان در آزمون، گواهی نامه معتبر از سوی سازمان فنی و حرفه ای به آنها اعطا شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور»، مسجد «جامع» جهرم اضافه کرد: بچه های مسجد پس از فراگیری آموزش های فنی و حرفه ای می توانند به خوبی در بازار کار به فعالیت بپردازند.

 

به گزارش شبستان، برگزاری دوره آموزش فنی و حرفه ای و همچنین تقدیر از مربی اعزامی از سوی مرکز فنی و حرفه ای جهرم در کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور»، مسجد «جامع» جهرم در راستای طرح ملی «ایران قوی» انجام شده است.

 

پایان پیام/691

منبع: شبستان

کلیدواژه: ایران قوی در فارس کانون های فرهنگی هنری مساجد آموزش فنی و حرفه ای کانون های مساجد فارس کانون فرهنگی و هنری آموزش فنی و حرفه ای دوره آموزشی منتظران نور دوره آموزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۷۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت گرم در استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ کارشناس کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان در پانزدهمین پویش ملی نذر قربانی در استان گفت: این اقلام با همکاری موسسه حضرت خدیجه (س) قم، خیّران برنامه تلویزیونی سمت خدا و به همت ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان تهیه و بین نیازمندان اصفهانی توزیع شد.
حسام الدین تسلیمی افزود: در پانزدهمین مرحله توزیع گوشت قربانی، ۱۲۰۰ بسته گوشت به وزن یک کیلو و ۵۰۰ گرم را کانون‌های فرهنگی هنری در شهرستان‌های فریدن، فریدون‌شهر، مبارکه، چادگان فلاورجان و لنجان بین حانواده‌های نیازمندان توزیع می‌کنند.
وی گفت: از ابتدای این پویش تا کنون حدود۲۲ هزار و ۵۰۰ بسته گوشت قربانی بین نیازمندان استان توزیع شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • هویت‌بخشی به گروه‌های سرود کانون‌های مساجد امری مهم است
  • توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت گرم در استان اصفهان
  • برگزاری جشنواره سرود آوای مسجد در میناب
  • برگزاری مرحله منطقه ای جشنواره سرود آوای مسجد ویژه کانون های شرق هرمزگان در میناب
  • آغاز ثبت‌نام برنامه‌های اوقات فراغت دانش‌آموزان از اول خرداد
  • مسجد طراز اسلامی در سایه تعامل حداکثری متولیان مساجد محقق می‌شود
  • فعالیت ۵۳۶کانون فرهنگی هنری در لرستان
  • ایام اوقات فراغت با محوریت مسجد فرصت خودسازی است
  • راه‌اندازی ۲۶ هزار کانون فرهنگی و هنری در سطح مساجد کشور
  • راه‌اندازی ۲۶ هزار کانون فرهنگی هنری در سطح مساجد کشور