Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@23:41:30 GMT

هیچگونه کمبودی در تأمین گوشت مرغ در کاشان وجود ندارد

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۵۷۶۳۰

هیچگونه کمبودی در تأمین گوشت مرغ در کاشان وجود ندارد

گروه استان‌ها - رئیس اداره جهاد کشاورزی کاشان با بیان اینکه هیچگونه کمبودی در تأمین گوشت مرغ در کاشان وجود ندارد، گفت: دستگاه‌های نظارتی قیمت فروش مرغ را کنترل کنند. - اخبار استانها -

رضا مظلومی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشان ، با بیان اینکه میانگین مصرف روزانه مرغ در شهرستان کاشان 17 تن در روز است، اظهار داشت: ممکن است مصرف مرغ در این شهرستان به فراخور زمان و مناسبت‌ها به 25 تن و یا بیشتر نیز افزایش پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بر اساس تنظیم بازار و کاهش قیمت مرغ در مرحله نخست بیش از 20 تن گوشت مرغ تازه تحویل کشتارگاه کاشان داده شده است، افزود: در مرحله دوم از تأمین گوشت مرغ در شهرستان کاشان 24 تن گوشت مرغ تحویل کشتارگاه کاشان شده است.

رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان کاشان با بیان اینکه این رویه هر روز تا پایان سال و سال آینده ادامه دارد، ابراز داشت: جای هیچ گونه نگرانی در تأمین گوشت مرغ در شهرستان کاشان وجود ندارد و به اندازه کافی گوشت مرغ تحویل کشتارگاه کاشان می‌شود.

روزانه 350 تن گوشت مرغ در خوزستان تولید می‌شودمرغداران قطب تولید گوشت مرغ استان اصفهان از کمبود نهاده رنج می‌برندحمایت قاطع تولیدکنندگان زنجیره‌ای گوشت مرغ از سویۀ ایرانی

وی با بیان اینکه بر اساس ستاد تنظیم بازار استان اصفهان گوشت مرغ باید با قیمت مصوب 21500 تومان در شهرستان کاشان توزیع شود، گفت: وظیفه نظارت بر قیمت‌ها بر عهده نهادهای نظارتی نظیر اداره صمت، تعزیرات و بازرسی اصناف شهرستان کاشان است

مظلومی با بیان اینکه تأمین عمده مرغ در کاشان بر عهده اداره جهاد کشاورزی شهرستان کاشان است، تصریح کرد: تمام تلاش خود را در راستای تأمین گوشت مرغ مورد نیاز شهرستان کاشان به کار گرفتیم و خوشبختانه هیچگونه کمبودی در این زمینه وجود ندارد.

انتهای پیام/801/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تأمین گوشت مرغ شهرستان کاشان وجود ندارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۷۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور ترانزیتی کاشان - بادرود بازگشایی شد

رئیس اداره راهداری نطنز با بیان اینکه محور ترانزیتی کاشان - بادرود بازگشایی شد، گفت: رانندگان آزادراه نطنز - کاشان را برای تردد انتخاب کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از نطنز، ساعتی پیش بارش شدید باران که موجب آب گرفتگی محور ترانزیت بادرود - کاشان شده و مسدود شده بود با تلاش نیروهای راهداری بازگشایی شد، در حالی که به گفته رانندگان عبوری بر اثر شدت بارش باران و جاری شدن سیلاب این مسیر تا اطلاع ثانوی بسته شده بود.

سعید احتشامی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در نطنز، ضمن اشاره به نزول بارش باران و بروز برخی مشکلات، اظهار داشت: از رانندگان درخواست داریم برای سفر به کاشان از آزادراه  نطنز - کاشان تردد کنند تا مشکلی برای آنان به وجود نیاید.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان نطنز ضمن اشاره به تلاش همکاران در بازگشایی محورهای مواصلاتی، تاکید کرد: نیروهای اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ ای شهرستان نطنز در محورهای سیل‌گیر مستقر و مشغول بازگشایی مسیرها هستند.

وی با بیان اینکه بخشی از محور نطنز - کاشان که مسدود شده بود با تلاش نیروهای راهداری باز شد، تصریح کرد: ورودی روستاهای  صالح‌آباد و‌ حسن‌آباد از توابع بخش مرکزی نطنز نیز در حال حاضر بسته است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان نطنز گفت: مسیر هنجن به سرآسیاب نیز که بر اثر جاری شدن سیلاب دچار آبگرفتگی شده بود بازگشایی شد و تردد وسائل نقلیه در این محور ادامه دارد.

انتهای پیام/804/

دیگر خبرها

  • ذخیره‌سازی ۲۸۳۱ تن مرغ در سردخانه‌های مازندران
  • توزیع یک هزار تن مرغ و گوشت قرمز تنظیم بازاری در مازندران
  • ممنوعیت فروش گوشت لاکچری در قم +فیلم
  • فروش گوشت لاکچری در قم ممنوع شد
  • محور ترانزیتی کاشان - بادرود بازگشایی شد
  • آبگرفتگی در شهرستانهای شمالی اصفهان/بارش ها تا چهارشنبه ادامه دارد
  • تداوم بارش‌ها در اصفهان تا چهارشنبه / سیلاب در نطنز و آب‌گرفتگی در بعضی محورهای استان
  • خسارت بارش باران درشمال اصفهان/سیلاب در روستای صالح‌آباد جاری شد
  • وقوع سیلاب و بارش تگرگ در چند شهرستان استان اصفهان
  • قیمت گوشت مرغ امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳