Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مهمترین حوادث استان اردبیل در روز یکشنبه ۱۰ اسفند ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۶ تن مرغ قاچاق در اردبیل

فرمانده انتظامی استان اردبیل از توقیف ۳ دستگاه خودرو و کشف ۶ تن و ۶۴ کیلوگرم مرغ قاچاق در عملیات ماموران انتظامی ایست و بازرسی اردبیل - مغان خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار هوشنگ حسینی اظهار داشت: ماموران انتظامی ایست و بازرسی اردبیل - مغان در یک عملیات هنگام کنترل خودرو‌های عبوری یک دستگاه کامیون و ۲ دستگاه وانت نیسان حامل بار مرغ را متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از خودرو‌ها ۶ تن و ۶۴ کیلوگرم مرغ که به صورت قاچاق و بدون مجوز دامپزشکی حمل می‌شد، کشف شد.

فرمانده انتظامی استان اردبیل با اشاره به توقیف هر ۳ خودرو، گفت: در رابطه با کشفیات به دست آمده ۳ نفر دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مقام قضائی شدند.

سردار حسینی تصریح کرد: برابر اعلام نظر کارشناسان ارزش مرغ‌های کشف شده یک میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریال است.

کشف ۶۰ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در اردبیل

فرمانده انتظامی استان اردبیل از کشف ۶۰ دستگاه استخراج ارز دیجیتال به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در عملیات مأموران پلیس امنیت اقتصادی اردبیل خبر داد.

سردار هوشنگ حسینی اظهار داشت: به دنبال دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر اینکه فردی در پاساژ الماس شهر اردبیل، اقدام به نگهداری و تعمیر دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال می‌کند؛ بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی پس از بررسی‌های تخصصی و میدانی و اطمینان از صحت گزارش‌های دریافتی، با هماهنگی قضائی و در قالب اکیپ عملیاتی به محل اعزام؛ که در بازرسی‌های به عمل آمده ۶۰ دستگاه استخراج ارز دیجیتال کشف شد.

فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: کارشناسان ارزش ریالی کشفیات این عملیات را ۱۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

سردار حسینی تصریح کرد: پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و متهم تحویل مقام قضائی شد.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بسته حوادث کشف و ضبط کالای قاچاق ارز دیجیتال ۶۰ دستگاه استخراج ارز دیجیتال فرمانده انتظامی استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۷۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۴۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، فرمانده انتظامی لرستان در تشریح این خبر بیان کرد: در اجرای تدابیر و رهنمود‌های سردار فرمانده کل انتظامی کشور مبنی بر اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی به منظور پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز، با حضور عوامل انتظامی استان، چندین مرحله عملیات ضربتی جداگانه در سطح حوزه استحفاظی استان اجرا شد.

سردار یحیی الهی در اجرای این طرح از دستگیری ۴۷ خرده فروش و قاچاقچی مواد مخدر و کشف ۲۳۵ کیلو ۱۱۸ گرم انواع مواد مخدر، دستگیری ۳۳ سارق و ۴ مالخر خبر داد.

سردار الهی کشف ۶۸ هزار و ۱۹۱ قلم انواع کالای قاچاق به ارزش تقریبی ۴۰۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و توقیف ۴ دستگاه خودرو سبک قاچاق بر (شوتی) و ۴ دستگاه کامیون و دستگیری ۹ نفر در این رابطه را از دیگر نتایج این دانست و گفت: در این طرح ۴ ارازل و اوباش دستگیر، ۹۰ معتادین متجاهر جمع آوری و ۹۶ مجلوب و تحت تقیب مراجع قضایی و انتظامی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان لرستان در پایان گفت: در این طرح ۱۵۸ دستگاه خودرو و تعداد ۳۸ دستگاه موتورسیکلت متخلف نیز توقیف و روانه پارکینگ شدند.

دیگر خبرها

  • کشف ماینر‌های قاچاق در یزد
  • ماینرهای قاچاق در نیکشهر کشف شد
  • کشف میلیاردی ماینرهای قاچاق در نیکشهر
  • کشف ۲۰۲ حلقه لاستیک قاچاق به ارزش ۴۰ میلیارد در نیمروز
  • کشف کالاهای قاچاق و توقیف ۵ دستگاه خودروی شوتی
  • کشف ۴۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در لرستان
  • کشف کالای قاچاق در دهلران
  • ۱۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در میرجاوه توقیف شد
  • توقیف ۱۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در میرجاوه
  • کشف ۱۰ میلیارد ریالی کالای قاچاق در دهلران