Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-24@15:13:12 GMT

عرضه‌های متنوع امروز در بورس کالا

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۵۷۷۳۸

عرضه‌های متنوع امروز در بورس کالا

تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران روز یکشنبه ۱۰ اسفندماه میزبان عرضه ۵۹ هزار تن کنسانتره سنگ آهن و ۵۰ هزار تن سنگ آهن دانه بندی است.

به گزارش سرویس بورس مشرق، ۴ هزار و ۶۰ تن مس کاتد، ۷۰۰ تن شمش سرب، ۷ هزار و ۴۰۰ تن شمش هزار پوندی و ۵۰۰ تن بیلت آلومینیوم، ۲ هزار و ۵۷۰ تن شمش روی، یک هزار و ۳۵ تن سبد تیرآهن مخلوط، ۷ هزار و ۲۴۵ تن تیرآهن، ۴ هزار تن سبد میلگرد مخلوط، ۲۶۳ تن ریل آهن و ۲۰۰ تن سولفور مولیبدن نیز در این تالار عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۶۱۰ تن خرمای استعمران در تالار محصولات کشاورزی بورس کالای ایران عرضه می شود.

تالار صادراتی بورس کالای ایران نیز روز یکشنبه میزبان عرضه ۲۶ هزار و ۵۰۰ تن قیر و ۲۰۰ تن عایق رطوبتی است.

براساس این گزارش، ۶۸ هزار و ۲۷۷ تن مواد پلیمری، مواد شیمیایی، قیر، روغن پایه، لوب کات، وکیوم باتوم، گوگرد و اسلاک واکس نیز در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی بورس کالای ایران عرضه می شود.

بازار فرعی بورس کالای ایران در این روز شاهد عرضه ۹۲ تن دوده صنعتی، ۵۳۰ تن رب گوجه فرنگی، ۱۲۱ تن ظروف پلی پروپیلن، ۵۰ تن منو کلرو استیک اسید،۵۰۰ تن نرمال پارافین و ۲هزار و۲ تن PDA TAR است.

منبع:کالاخبر

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا بورس بازار بورس اخبار بورس بورس کالا بازار بازار سرمایه بازار سهام سهام بورس کالای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۷۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌هایی از عرضه کالاهای تنظیم بازار در بیارجمند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️   مجموعه خبری "گشت خبری"، خبر‌های متنوع و رویداد‌های خبر ساز استان سمنان است که در بخش خبری ۲۰ سیما مرکز سمنان در شب گذشته پخش شده است.
در این مجموعه خبری، دیگر رویداد‌های متنوع از سراسر استان سمنان، با موضوعات اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، هنری، علمی به نمایش درآمده است و مخاطبان می‌توانند این مجموعه خبری را مشاهده کنند.
مجموعه "گشت خبری" خبر ۲۰ سیما مرکز سمنان، هم چنین در کانال فضای مجازی خبرگزاری صداوسیما استان سمنان به نشانی @news_semnsnirib نیز بارگذاری می‌شود و علاقه‌مندان به دنیای خبر می‌توانند این اخبار را مشاهده و یا دانلود کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مجموع تامین ارز برای کالا‌های اساسی به ۳ میلیارد و ۴۶۵ میلیون دلار رسید
  • دو اثر مهم عرضه در بورس کالا برای طلای سرخ
  • افزایش کیفیت و حذف واسطه‌ها با عرضه زعفران در بورس کالا
  • اولین عرضه خودرو در بورس کالا در سال ۱۴۰۳
  • جزئیات فروش شفاف زعفران در بورس کالا
  • عرضه هزار و ۵۰۰ کیلو زعفران فردا در بورس کالا
  • ۱۵۰۰ کیلو گرم زعفران فردا در بورس کالا عرضه می‌شود
  • ۳۰ دستگاه کامیون کشنده در بورس کالا عرضه می‌شود
  • خبر‌هایی از عرضه کالاهای تنظیم بازار در بیارجمند
  • ۳ میلیارد و ۱۴۳ میلیون دلار ارز برای واردات در مرکز مبادله تامین شد