Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان دبیر ستاد مبارزه با کرونا دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: ۱۶۰ بیمار مثبت و مشکوک به کرونا ویروس در بیمارستان‌های استان بستری هستند.

مریم کوشکی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: از ابتدای شیوع بیماری ویروس کرونا تا پایان روز هشتم اسفندماه ۲۱۸ هزار و ۹۹۸ نمونه تست ارسالی انجام شده است.

وی تصریح کرد: از این تعداد ۲۱۸ هزار و ۳۳ نمونه تست جواب داده شده که ۶۷ هزار و ۳۸۸ نمونه تست مثبت بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون بهداشتی و دبیر ستاد مبارزه با کرونا دانشگاه علوم پزشکی لرستان خاطرنشان کرد: همچنین از تعداد تست جواب داده شده ۱۵۰هزار و ۶۴۱ مورد منفی بوده است.

کوشکی یادآور شد: متأسفانه تاکنون بر اثر بیماری کرونا ویروس ۱۳۴۸ نفر در استان جان خود را از دست داده‌اند.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: ۱۶۰بیمار مثبت و مشکوک به کرونا ویروس در بیمارستان‌های لرستان بستری هستند.

وی با تاکید بر اینکه کرونای انگلیسی پشت دروازه‌های لرستان قرار دارد، تصریح  کرد: برای جلوگیری از تشدید کرونا ویروس از هرگونه تجمع، ترددهای غیرضروری اجتناب و حتما در محیط‌های مسقف از تهویه مناسب فضا استفاده شود و این مهمترین راه پیشگیری از بیماری است.

به گزارش ایسنا، بر اساس آمار روزهای هفتم و هشتم اسفندماه ۱۰۳ مورد تست مثبت جدید بدون فوتی گزارش شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی ستادمبارزه با کرونا دانشگاه علوم پزشکی لرستان همه باهم علیه کرونا کروناویروس همه با همه علیه کرونا همه با هم کرونا لرستان ایسنا ايسنا کرونا ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۷۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل اصلی بستری شدن ترانه علیدوستی در بیمارستان

به گزارش پارس نیوز ، ترانه علیدوستی بازیگر سرشناس سینما به بیماری مبتلا شده است. ترانه علیدوستی هم اکنون در بیمارستا بستری شده است. روز پیش بازیگر شناخته شده سینما، با نشانه های سرگیجه و به دلیل مشکلات کبدی در بیمارستان کسری تهران بستری شد.

بر اساس شنیده ها در حال حاضر، تیم پزشکی با انجام ازمایش های مختلف در صدد یافتن علت مشکلات جسمانی به وجود آمده برای ترانه علیدوستی است.

مادر این بازیگر ضمن اعلام خبر بیماری و بستری شدن او از ناشناخته بودن نوع بیماری اش خبر داد

بر اساس شنیده ها در حال حاضر، تیم پزشکی با انجام ازمایش های مختلف در صدد یافتن علت مشکلات جسمانی به وجود آمده برای اوست.

دیگر خبرها

  • خطر از بغل گوش ستاره آرژانتینی گذشت
  • ملک سلمان، پادشاه عربستان بستری شد
  • پادشاه عربستان به بیمارستان رفت
  • کار پادشاه عربستان به بیمارستان کشید؟ | دلیل بستری شدن ملک سلمان
  • پادشاه عربستان بستری شد
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • کارلوس توز در بیمارستان بستری شد
  • نقش عجیب جنسیت پزشک بر درمان بیماران
  • دلیل اصلی بستری شدن ترانه علیدوستی در بیمارستان
  • کشف ۱۰ تُن عسل بدون مجوز بهداشتی در طبس