Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-23@18:39:26 GMT

قیمت رسمی انواع ارز

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۵۷۸۲۴

قیمت رسمی انواع ارز

بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۷ ارز را برای امروز یکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ اعلام کرد که بر اساس آن، نرخ تمام ارزها نسبت به روز گذشته ثابت ماند. ناطقان:  بر اساس اعلام بانک مرکزی هر دلار آمریکا برای امروز (یکشنبه دهم اسفند ماه ۹۹) بدون تغییر نسبت به روز گذشته، ۴۲ هزار ریال قیمت خورد. همچنین هر پوند انگلیس بدون تغییر به قیمت ۵۸ هزار ۵۰۰ ریال و هر یورو نیز بدون تغییر به قیمت ۵۰ هزار و ۷۰۹ ریال اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!





افزون بر این، هر فرانک سوئیس ۴۶ هزار و ۲۱۳ ریال، کرون سوئد ۴ هزار و ۹۷۸ ریال، کرون نروژ ۴ هزار و ۸۴۹ ریال، کرون دانمارک ۶ هزار و ۸۱۹ ریال، روپیه هند ۵۷۱ ریال، درهم امارات متحده عربی ۱۱ هزار و ۴۳۷ ریال، دینار کویت ۱۳۸ هزار و ۷۴۳ ریال، یکصد روپیه پاکستان ۲۶ هزار و ۳۷۲ ریال، یکصد ین ژاپن ۳۹ هزار و ۴۰۵ پریال، دلار هنگ کنگ ۵ هزار و ۴۱۵ ریال، ریال عمان ۱۰۹ هزار و ۲۳۱ ریال و دلار کانادا ۳۲ هزار و ۹۷۰ ریال قیمت خورد.

از سوی دیگر، نرخ دلار نیوزیلند ۳۰ هزار و ۳۷۷ ریال، راند آفریقای جنوبی ۲ هزار و ۷۸۲ ریال، لیر ترکیه ۵ هزار و ۶۵۷ ریال، روبل روسیه ۵۶۴ ریال، ریال قطر ۱۱ هزار و ۵۳۹ ریال، یکصد دینار عراق ۲ هزار و ۸۷۸ ریال، لیر سوریه ۸۲ ریال، دلار استرالیا ۳۲ هزار و ۳۶۶ ریال، ریال سعودی ۱۱ هزار و ۲۰۰ ریال، دینار بحرین ۱۱۱ هزار و ۷۰۲ ریال، دلار سنگاپور ۳۱ هزار و ۵۲۷ ریال، یکصد تاکای بنگلادش ۴۹ هزار و ۵۷۱ ریال، ده روپیه سریلانکا ۲ هزار و ۱۶۱ ریال، کیات میانمار ۳۰ ریال و یکصد روپیه نپال ۳۵ هزار و ۴۹۸ ریال تعیین شد.

همچنین، نرخ یکصد درام ارمنستان ۷ هزار و ۹۵۷ ریال، دینار لیبی ۹ هزار و ۴۴۱ ریال، یوان چین ۶ هزار و ۴۸۴ ریال، یکصد بات تایلند ۱۳۷ هزار و ۸۰۳ ریال، رینگیت مالزی ۱۰ هزار و ۳۷۲ ریال، یک هزار وون کره جنوبی ۳۷ هزار و ۳۳۸ ریال، دینار اردن ۵۹ هزار و ۲۳۸ ریال، یکصد تنگه قزاقستان ۱۰ هزار و ۵۷ ریال، لاری گرجستان ۱۲ هزار و ۶۲۶ ریال، یک هزار روپیه اندونزی ۲ هزار و ۹۳۲ ریال، افغانی افغانستان ۵۴۲ ریال، روبل جدید بلاروس ۱۶ هزار و ۱۵۴ ریال، منات آذربایجان ۲۴ هزار و ۷۰۶ ریال، یکصد پزوی فیلیپین ۸۶ هزار و ۱۴۳ ریال، سومونی تاجیکستان ۳ هزار و ۷۱۵ ریال، بولیوار جدید ونزوئلا ۴ هزار و ۲۰۶ ریال و منات جدید ترکمنستان ۱۲ هزار و ۲۳ ریال ارزش‌گذاری شد.
منبع: مهر برچسب ها: قیمت ، ارز ، ناطقان ، نرخ

منبع: ناطقان

کلیدواژه: قیمت ارز ناطقان نرخ ۲ هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۷۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین ۳ میلیارد دلار ارز برای واردات انواع کالا‌ها در سال جاری


به گزارش خبرگزاری صداوسیما، علی طرزعلی معاون ارزی مرکز مبادله ارز و طلای ایران، در ارتباط با بخش خبری امروز سیما گفت: از ابتدای سال تا کنون ۳ میلیارد دلار ارز برای کالا‌های اساسی، خدمات، تجهیزات صنعتی و سایر موارد تامین ارز از سوی بانک مرکزی شد.
وی گفت: برای کالا‌های اساسی به نرخ ۲۸۵۰۰ تومان ۶۲۱ میلیون دلار، برای نیاز صنعت و تجهیزات تولید به نرخ ۴۱ هزار تومان مبلغ یک میلیارد و ۷۴۴ میلیون دلار و برای خدمات ۵۳۹ میلیون دلار تامین ارز شد.
طرزعلی بیان داشت: برای واردات کالای اسای کشاورزی شامل گندم، دانه‌های روغنی و نهاده‌های دامی ۵۴۸ میلیون دلار، برای دارو و تجهیزات پزشکی ۷۳ میلیون دلار و در مجموع ۶۲۱ میلیون دلار برای کالای اساسی و دارو ارز پرداخت شد.
معاون مرکز مبادله ارز و طلای ایران در مورد تامین ارز در بخش حمل و نقل و خودرو در سامانه نیما ۳۹۸ میلیون دلار و در بخش واردات در مقابل صادرات ۱۶۵ میلیون دلار تامین ارز شد.

دیگر خبرها

  • نرخ دینار عراق، درهم امارات و سایر ارزها، امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دینار عراق امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • نرخ ارز امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ +جزئیات
  • قیمت دینار عراق امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • نرخ ارز امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ +جزئیات
  • آخرین قیمت طلا، سکه و دلار تا پیش از امروز ۳ اردیبهشت
  • تامین ۳ میلیارد دلار ارز برای واردات انواع کالا‌ها در سال ۱۴۰۳
  • تامین ۳ میلیارد دلار ارز برای واردات انواع کالا‌ها در سال جاری
  • قیمت دینار عراق امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • نرخ ارز امروز ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ +جزئیات