Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، تلویزیون «سی جی تی ان» چین روز یکشنبه اعلام کرد: «یانوش آدر» رییس جمهوری مجارستان روز یکشنبه پس از تزریق واکسن چینی سینوفارم در بوداپست بار دیگر از مردم درخواست کرد هر چه سریع تر واکسن کرونا را تزریق کنند.

مجارستان مجوز استفاده از چند نوع واکسن کرونا از کشورهای چین، روسیه، آمریکا و آلمان را صادر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نخستین محموله واکسن چینی ۱۶ فوریه /۲۸ بهمن ۱۳۹۹/ به بوداپست منتقل شد.

از سوی دیگر در تایلند، امروز یکشنبه علاوه بر نخست وزیر تایلند، معاون نخست وزیر و وزرای بهداشت، فرهنگ و کشاورزی و معاون وزیر بهداشت و معاون وزیر آموزش و پرورش این کشور هم واکسن سینوواک چین را تزریق کردند. این مقامات نخستین گروه در تایلند هستند که واکسینه شدند.

واکسن سینوواک چین که از سوی دولت تایلند سفارش داده شده، ۲۴ فوریه /۶ اسفند ۱۳۹۹ / به تایلند منتقل شد. این نخستین محموله واکسن کرونا دریافت شده تایلند به شمار می رود.  

چین تائید اضطراری انجام آزمایش های بالینی روی ۱۶ واکسن منتخب کرونا را نیز صادر کرده است و در حال حاضر، شش واکسن تولید چین در حال سپری کردن فاز سوم آزمایش های بالینی هستند. از این تعداد چهار واکسن شامل دو واکسن شرکت سینوفارم، یک واکسن شرکت سینوواک و یک واکسن شرکت کانسینو مجوز استفاده اضطراری دریافت کرده اند.  

بر اساس اعلام وزارت امور خارجه چین، این کشور واکسن کرونای تولیدی خود را در اختیار ۵۳ کشور در حال توسعه قرار داده و در حال صادر کردن واکسن به ۲۲ کشور است. سران ۱۰ کشور خارجی نیز با واکسن های ضد کرونای تولیدی چین، واکسینه شده اند.

منبع: CGTN برچسب‌ها کرونا مجارستان چین تایلند واکسن کرونا پروندهٔ خبری واکسن کرونا، از نظریه تا عمل هراس جهانی از ویروس کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا مجارستان چین کرونا مجارستان چین تایلند واکسن کرونا اخبار کنکور واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۷۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری کویت برابر بحرین در دیدار نخست

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتسال کویت در نخستین خود در جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا به میزبانی تایلند امروز پنجشنبه از ساعت ۱۷:۳۰ به مصاف بحرین رفت و موفق شد با نتیجه ۲ بر یک از سد این تیم عبور کند.

در این دیدار که از گروه D برگزار شد بحرین ابتدا با یک گل از حریف خود پیش افتاد اما کویت در اواخر بازی موفق شد با به ثمر رساندن ۲ گل به برتری برسد.

در دیگر دیدار این گروه هم تیم ملی ایران موفق شد با نتیجه ۳ بر یک افغانستان را شکست دهد.

امروز ۲ دیدار هم از گروه C برگزار شد و ژاپن در عین ناباوری با نتیجه ۳ بر ۲ از قرقیزستان باخت و تاجیکستان با نتیجه ۲ بر صفر کره جنوبی را مغلوب کرد.

روز گذشته هم ۴ دیدار از گروه‌های A و B برگزار شده بود که در گروه A تیم فوتسال تایلند به مصاف چین رفته بود که این بازی در پایان با نتیجه ۳ بر یک به سود تایلند به پایان رسید و همچنین تیم‌های ویتنام و میانمار به تساوی یک به یک رسیده بودند.

از گروه B تیم ملی فوتسال عراق در نخستین دیدار خود به مصاف عربستان رفت و موفق شد با نتیجه پرگل ۵ بر یک به برتری برسد. همچنین تیم‌های ازبکستان و استرالیا به مصاف هم رفتند و ازبکستان موفق شد با نتیجه ۳ بر ۲ به برتری برسد.

کد خبر 6082104

دیگر خبرها

  • برتری کویت برابر بحرین در دیدار نخست
  • مخبر: اگر رژیم صهیونیستی مرتکب خطا شود به شدت پاسخ می‌دهیم
  • مخبر: دنبال تنش نیستیم ولی اگر رژیم صهیونیستی مرتکب خطا شود به شدت پاسخ می‌دهیم
  • دنبال تنش نیستیم ولی اگر رژیم صهیونیستی مرتکب خطایی شود، به شدت پاسخ می‌دهیم
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • رمزگشایی از سکوت و استیصال نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی
  • مجارستان: رهبری اروپا ضعیف شده است
  • آتش بازی میزبان: چشمک تایلندی‌ها به جام جهانی
  • ورود داروهای مخدر و آرام‌بخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • ورود داروهای مخدر و آرامبخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم