Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه 10 با اشاره به اجرای طرح نهضت درختکاری و تاثیر کاشت درخت در زیباسازی شهر از آغاز کاشت درختان چنار و کاشت فرش گل در منطقه خبر داد.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 10، رضا شرفی معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه با اعلام این مطلب گفت: کاشت درختان روت بال چنار در محور شمال خیابان آزادی حدفاصل پل یادگار امام (ره) تا خیابان شهیدان به اتمام رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته او با توجه به اهمیت نهضت درختکاری در سطح منطقه کاشت درختان روت بال در ضلع جنوب خیابان کامل آزادی از مقابل سازمان میراث فرهنگی تا تقاطع بزرگراه یادگار امام (ره) نیز در حال اجرا است.
شرفی ادامه داد: با اجرای این اقدام تاکنون 60 اصله درخت روت بال با بن و تاج مناسب در ضلع شمال و جنوب خیابان آزادی کاشته شده است.
معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه افزود: با توجه به فصل مناسب و آماده سازی بستر کاشت با استفاده از رنگ های متنوع و زیبای گل با تلاش عوامل اجرایی اداره فضای سبز کاشت فرش گل در بوستان عارف قزوینی اجرایی شد تا سبب آرامش بصری شهروندان و افزایش شادابی آن ها شود.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۷۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت روز زمین پاک در قزوین 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین؛ صباغ شهردار قزوین در این مراسم گفت: شهر قزوین جزء شهر‌های سرآمد است چرا که مردم آن به فرهنگ و آداب اجتماعی مقید هستند.

صباغ افزود: در مدیریت شهری به دنبال آن هستیم تا در زمینه پسماند شهری، خدمات شهری و اجتماعی خدمات خوبی به شهروندان داده شود.

خضیر مدیر کل محیط زیست استان هم گفت: شهر شیراز به عنوان پایتخت محیط زیستی آسیایی انتخاب شده و باعث افتخار ما است.

وی افزود: سال ۹۲ هم قزوین شهر سالم و پاک ایران معرفی شدو اکنون این افتخار از استان ما رفته است که امیدواریم بتوانیم دوباره به این مقام برسیم.

 مدیر کل محیط زیست استان گفت: امروز بریا حل مشکل پسماند نیازمند همکاری همه دستگاه‌های اجرایی هستیم.

خضیر افزود: توزیع کیسه‌های پلاستیکی در مغازه‌ها ممنوع است و طبق قانون باید اجرا شود.

وی اضافه کرد: برای داشتن محیط زیست سالم و پاک ما نیاز داریم تا همه از کودکی آموزش ببینند.

دیگر خبرها

  • افزایش اعتبارات محیط زیستی در راستای رفع چالش‌ها
  • انسداد ورودی بنا‌های تجاری غیر مجاز در منطقه ۱۹ پایتخت
  • پلنگ و میمون و مار پیتون در خیابان‌های مازندران/ و حالا پرسه توله شیر در خانه باغ مرد ساروی
  • حال ناخوش درختان کاشته شده در خیابان رضوان داراب + فیلم
  • بازگشایی ترمینال سرخه حصار دغدغه ساکنان شرق پایتخت شد
  • گرامیداشت روز زمین پاک در قزوین 
  • تحقق پروژه کاشت ۱۱۰ هزار درخت در اصفهان تا پایان اردیبهشت ۱۴۰۳
  • بزرگ‌ترین معضل زیست‌محیطی قم فاضلاب است
  • نگرانی از انباشت ۲۰ میلیون تن پسماند ساختمانی در قم
  • ۲۰ میلیون تن پسماند ساختمانی در قم انباشت شده‌است