Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-03-28@12:52:54 GMT

زنده؛ حضور نیافتن وزیر ورزش برنامه ریزی ها را برهم زد

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۵۸۱۰۳

زنده؛ حضور نیافتن وزیر ورزش برنامه ریزی ها را برهم زد

انتخابات فدراسیون در حال برگزاری است که یکی از نکات جالب حضور نیافتن وزیر ورزش در جلسه انتخابات فدراسیون فوتبال است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال ایران امروز یکشنبه -۱۰ اسفندماه- پس از وقفه‌ای یک سال اندی از ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه با حضور مهدی علی نژاد، معاون وزیر ورزش، نمایندگان AFC و اعضا مجمع آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حضور نیافتن وزیر ورزش و جوانان در مراسم انتخابات فدراسیون فوتبال برنامه ریزی مراسم را بهم زد تا در ابتدا حیدر بهاروند به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت: «بدهی ها و مسائل مالی فدراسیون فوتبال در مقابل پول‌های بلوکه شده ایران در فدراسیون جهانی که به خاطر تحریم‌ها است، هیچ نیست و رئیس جدید همین حالا حدود ۱۵۰ تا ۱۶۰ میلیارد تومان برای ادامه کارش پول دارد.»

مرحله بعدی از برنامه مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال سه نفر جهت بررسی صورتجلسه مجمع قبلی و سه نفر نیز به عنوان شمارش کنندگان آرا بخش بعدی انتخاب شوند. صورتجلسه مجمع پیشین هیئت فوتبال قرائت شد و پس آن اقدام به رأی گیری برای تصویب صورتجلسه ۹۹/۹/۸ اقدام شد و صورتجلسه با اکثریت آرا تصویب شد.

در ادامه مراسم اعضا مجمع شاهد پخش کلیپ بودند و پس از آن علی فلاحتی به عنوان رئیس کمیته بدوی انتخاباتی فدراسیون فوتبال به بیان نکاتی پرداخت؛ وی در مورد ابهامات پیش آمده در مورد احراز صلاحیت نامزدهای انتخاباتی توضیحاتی داد.

فلاحتی در ادامه نسبت به بیان قوانین فیفا در رابطه با بایدها و نبایدهای برگزاری انتخابات فدراسیون پرداخت.

کاندیدای پست ریاست فدراسیون فوتبال: علی کریمی، شهاب عزیزی خادم، مصطفی آجرلو و کیومرث هاشمی

حاشیه‌های این انتخابات به شرح زیر است:

* ساعتی پیش از برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال احمد مددی، مدیرعامل باشگاه استقلال از انتخابات فدراسیون فوتبال انصراف داد. پیش از این مدیرعامل استقلال جهت پست نمایندگی مدیران عامل باشگاه‌ها در هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال اعلام کاندیداتوری کرده بود.

* علی کریمی یکی از نامزدهای تصدی صندلی ریاست فدراسیون فوتبال همراه با بهنام ابوالقاسم پور پیشکسوت فوتبال ایران در مراسم حاضر شد.

* دو نفر نماینده از کنفدراسیون فوتبال آسیا در محل برگزاری انتخابات حاضر بودندتا بر روند انتخابات فدراسیون فوتبال ایران نظارت کنند.

* طی روزهای گذشته شایعات زیادی درباره دخالت وزارت ورزش بر انتخابات فدراسیون فوتبال مطرح بود ولی سلطانی فر با غیبت خود در مجمع به این موضوع واکنش نشان داد تا ثابت کند دخل و تصرفی در انتخابات فدراسیون فوتبال ندارد.

تکمیل می شود…

کد خبر 478030

منبع: ایمنا

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال رییس فدراسیون فوتبال انتخابات فدراسیون فوتبال مجمع فدراسیون فوتبال علی کریمی مصطفی آجرلو شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق انتخاباتی فدراسیون فوتبال انتخابات فدراسیون فوتبال وزیر ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۸۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم زنده احیا مسجد بلال از رادیو فرهنگ

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، همزمان با فرا رسیدن لیالی پر فضیلت قدر ویژه برنامه ای از گروه تاریخ و اندیشه به صورت زنده شنوندگان را با مراسم احیای مسجد بلال همراه می‌کند.
در این برنامه که در شب های ۱۹ ،۲۱ و۲۳ رمضان و ایام ضربت خوردن و شهادت مولای متقیان امام علی (ع) پخش می‌شود با قرائت دعای افتتاح آغاز با مداحی و سخنرانی ادامه پیدا کرد و در انتها مراسم قرآن بر سر و قرائت دعای جوشن کبیر پایان بخش مراسم و این برنامه است.
برنامه «بر کرانه قدر» در شب های قدر (۱۰ و ۱۲ و۱۴ فروردین ماه) ازساعت ۲۳:۳۰ تا ۲:۳۰ بامداد از رادیو فرهنگ به تهیه کنندگی محمدرضا حاج حیدری پخش می‌شود.

دیگر خبرها

  • منشور اخلاقی؟ کار تاج و عزیز محمدی بود! / اگر بودم، کاری می‌کردم پول ویلموتس را از جیب‌شان بدهند
  • ژیمناستیک در ۱۴۰۲، مدال تاریخی در اوج بلاتکلیفی
  • برنامه‌های مجمع دینی احیای فضیلت به‌ مناسبت شب های قدر
  • زمان برگزاری اولین انتخابات فوتبال در سال 1403
  • مراسم زنده احیا مسجد بلال از رادیو فرهنگ
  • نگاهی به قوانین جالب انتخاباتی در ترکیه
  • روایت محمد مهاجری از دو شبهه انتخاباتی
  • حکم رئیس سابق فدراسیون فوتبال چین: حبس ابد!
  • ونزوئلا در تب و تاب انتخاباتی
  • پسندیده نایب رئیس فدراسیون جهانی کشتی سنتی «گورش» شد