Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر روابط عمومی باشگاه ملوان بندرانزلی روز یکشنبه در این خصوص در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت های جام حذفی کشور قرعه کشی شد که تیم ملوان بندرانزلی در این مرحله به مصاف تیم دسته دومی ویستاتوربین تهران خواهد رفت.

میثم شاهین افزود: با توجه به این قرعه و همچنین بنابر اعلام سازمان لیگ فوتبال، این دیدار به میزبانی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی و در ورزشگاه تختی طی روزهای  ۲۱ و ۲۲ اسفند برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: گرچه تیم فوتبال ویستاتوربین تهران در رقابت های لیگ دسته دوم حضور دارد اما نباید این تیم را دست کم گرفت چون ویستاتوربین تهران یکی از تیم های قدرتمند لیگ دسته دوم محسوب می شود و باید با آمادگی کامل در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی کشور مقابل این تیم قرار گیریم.

وی بیان کرد: خوشبختانه در مرحله گذشته، تیم فوتبال ملوان بندرانزلی موفق شد در یک بازی زیبا و تماشاگرپسند با نتیجه سه بر یک تیم رایکا بابل را شکست دهد و به مرحله یک شانزدمه نهایی جام حذفی کشور صعود کند.

مدیر روابط عمومی باشگاه ملوان بندرانزلی خاطرنشان کرد: به هرحال مسئولان باشگاه ملوان بندرانزلی همانند سال های گذشته تصمیم به حضور در رقابت های جام حذفی کشور گرفته اند و امیدواریم با برتری برابر تیم ویستاتوربین تهران ، به مراحل بعدی این جام نیز صعود کنیم.

جام حذفی کشور با عنوان گرامیداشت آزادسازی خرمشهر برگزار می‌شود که به همین مناسبت نیز در سالیان اخیر بازی پایانی و فینال این مسابقات، در شهر خرمشهر برگزار و رقابت های این جام به صورت تک ‌حذفی و تک بازی برگزار می شود و یکی از سهمیه ‌های اصلی ایران در لیگ قهرمانان آسیا به قهرمان جام حذفی تعلق می‌گیرد.

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی نیز طی سال های ۶۵ و ۶۹ عنوان قهرمانی و در سال های ۶۶ و ۶۷ عنوان نایب قهرمانی رقابت های جام حذفی کشور را کسب کردند که با دو قهرمانی و دو نایب قهرمانی یکی از پرافتخارترین تیم های کشور در مسابقات جام حذفی کشور بشمار می رود.

برچسب‌ها فوتبال فدراسیون های ورزشی گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال فدراسیون های ورزشی گیلان فوتبال فدراسیون های ورزشی گیلان اخبار کنکور تیم فوتبال ملوان بندرانزلی ویستاتوربین تهران جام حذفی کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۸۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نویدکیا: تلاش زیادی لازم داریم که از این مرحله عبور کنیم

ایسنا/کرمان سرمربی مس رفسنجان گفت: برای صعود به مرحله بعدی جام حذفی به تلاش زیاد بازیکنانش نیاز دارد.

به گزارش ایسنا، محرم نویدکیا، امشب در نشست خبری پیش از دیدار برابر پیکان در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی باشگاه‌های کشور، اظهار کرد: همه بازی‌های جام حذفی حکم فینال دارد، چون شما شانس دیگری ندارید و به همین خاطر، بازی حساسی خواهد بود. در جام حذفی مهم نیست که به چه تیمی می‌خورید. مهم این است که اگر ببازید کلاً باید یک جام را کنار بگذارید و به همین علت برای همه تیم‌ها، بازی‌ها مهم است.

او گفت: تیم پیکان تیم فوق‌العاده خوبی است و نتایج خوبی در نیم فصل دوم داشته است.نفرات خوبی در نیم فصل دوم جذب کرده‌ و امتیازات خیلی خوبی گرفته‌اند. در بازی قبلی در لیگ هم از ما امتیاز گرفتند. این نشان می‌دهد که بازی فوق‌العاده سختی در پیش‌رو داریم. باید با تمرکز بالا و برنامه‌ریزی به مصاف حریف برویم و تلاش زیادی لازم داریم که از این مرحله عبور کنیم.

سرمربی مس رفسنجان با بیان اینکه هر دو تیم این شانس دارند افزود: با شناختی که از تیم پیکان داریم و بازی‌هایی که از آنها دیده‌ایم می فهمیم که این بازی هرگز برای ما راحت نیست. دیداری فوق‌العاده سنگین است که امیدوارم بتوانیم بازی خوبی انجام دهیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نویدکیا: تلاش می‌کنیم از این مرحله عبور کنیم
  • نویدکیا: تلاش زیادی لازم داریم که از این مرحله عبور کنیم
  • ملوان آماده بازی حساس در جام حذفی مقابل سایپا
  • ملوان بدون مصدوم و محروم مقابل سایپا
  • اعلام اسامی داوران مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی
  • سقف قرارداد فوتبال زنان در ایران یک میلیارد تومان است
  • چترنور: سقف قرارداد فوتبال بانوان یک میلیارد تومان است
  • مورایس به سپاهانی‌ها: یک روز استراحت کنید
  • تیم فوتسال افغانستان به مرحله حذفی صعود کرد
  • قرعه‌کشی تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس برگزار شد/ تماشای مناظره و برنامه‌های تبلیغاتی از شبکه تهران