Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@11:45:59 GMT

کشف ۴۱ دستگاه خودرو در لارستان

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۵۸۳۹۷

کشف ۴۱ دستگاه خودرو در لارستان

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، غلامرضا سالاری مدیر کل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: با کشف ۴۱ دستگاه خودروی صفر کیلومتر از سوی پاسداران گمنام امام زمان (عج) از یک منزل مسکونی واقع در شهرستان لارستان، پرونده‌ای برای پیگیری موضوع در تعزیرات حکومتی تشکیل شد.

او، با اشاره به اینکه در مقطع زمانی کشف خودرو‌ها با توجه کمبود عرضه خودرو در کشور و افزایش بی رویه قیمت‌ها شاهد اختلال در بازار خودرو و سو استفاده افراد سود جو برای بالا بردن قیمت‌ها و آشفتگی بازار خودر بود ه ایم، بیان کرد: طی تحقیقات انجام شده مشخص شد که خودرو‌های کشف شده به قصد گرانفروشی و اخلال در بازار دپو شده و به همین دلیل متهم پرونده مرتکب تخلف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سالاری، تصریح کرد: با تکمیل تحقیقات و محرز شدن تخلف، متهم پرونده به پرداخت جریمه نقدی به میزان ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در حق دولت محکوم شد.

انتهای پیام/ت 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تعزیرات حکومتی کشف خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۸۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسیدگی به ۱۲ هزار پرونده و محکومیت ۳۷۷ میلیارد تومانی متخلفان

ایسنا/یزد مدیر کل تعزیرات حکومتی یزد از ورود و رسیدگی به حدود ۱۲ هزار فقره پرونده در این اداره کل طی یک سال گذشته خبر داد و گفت: پارسال تعداد پنج هزار و ۳۳۸ فقره پرونده و بیش از سه هزار و ۷۷۰ میلیارد ریال از محکومیت‌های صادره به اداره اجرای احکام ارسال شد.

«سید محمدمهدی مهاجریان مقدم» درخصوص آمار و عملکرد سال گذشته تعزیرات حکومتی استان، گفت: اداره کل تعزیرات حکومتی استان یزد در سال گذشته به ۱۱هزار و ۷۴۴ فقره پرونده رسیدگی کرده است.

وی افزود: تعداد ۱۱ هزار و ۷۱۹ پرونده مختومه شده که مربوط به سه حوزه کالا و خدمات، قاچاق کالا و ارز و پرونده های قاچاق کالا و ارز بوده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گفت: سال گذشته تعداد پنج هزار و ۳۳۸ فقره پرونده به اداره اجرای احکام ارسال شده که از این تعداد پنج هزار و ۱۴۹ فقره پرونده، اجرا و مختومه شده است.

مهاجریان مقدم تصریح کرد: در این مدت بیش از سه هزار و ۷۷۰ میلیارد ریال از محکومیت‌های صادره وارد اجرای احکام شده، که از این میزان بیش از هزار و ۹۲۰ میلیارد ریال از جریمه وصول و  به حساب خزانه واریز شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان ادامه داد: بیش از ۲۱۰ میلیارد ریال از کل وصولی‌ها مربوط به خسارت در حق شکات پرونده بوده که در این اداره کل پس از اجرای حکم به شاکیان برگردانده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی تعزیرات حکومتی یزد، مهاجریان مقدم در پایان نیز گفت: در ۱۲ ماهه سال گذشته تعداد ۴۱۹ تیم گشت مشترک اعزام شده که دو هزار و ۵۴۹ مورد بازرسی داده و منجر به تشکیل ۶۷۵ فقره پرونده شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • استقرار ۵ شعبه رسیدگی به تخلفات در ماه رمضان/ ۳۰ واحد صنفی متخلف در ایام نوروز پلمب شد
  • تقلب در فروش لوازم خانگی
  • تشکیل ۲۸ پرونده برای واحد‌های صنفی متخلف در زابل
  • ورود بیش از ۱۱ هزار فقره پرونده به تعزیرات حکومتی در سال گذشته
  • محکومیت ۱۱ میلیارد ریالی قاچاقچی سوخت
  • رسیدگی به ۱۲ هزار پرونده و محکومیت ۳۷۷ میلیارد تومانی متخلفان
  • تشکیل هزار و ۳۵۰ پرونده تعزیراتی برای متخلفان
  • تشکیل پرونده‌های تخلف برای ۶ واحد صنفی درچابهار
  • قاچاقچی پیاز در خرمشهر جریمه شد
  • ورود بیش از ۱۶ هزار پرونده به تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان