Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-23@15:37:40 GMT

آخرین قیمت‌ در بازار طلا و ارز

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۵۸۷۸۱

آخرین قیمت‌ در بازار طلا و ارز

هم‌اکنون در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هرگرم یک میلیون و ۷۵ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۱ میلیون و ۵۰ هزار تومان و قیمت دلار ۲۵ هزار و ۵۰۰ تومان است.

به گزارش مشرق، هم‌اکنون در بازار داخلی قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم یک میلیون و ۷۵ هزار تومان، قیمت دلار ۲۵ هزار و ۵۰۰ تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۱ میلیون و ۵۰ هزار تومان وقیمت سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز ۱۰ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بازار سبزه‌میدان هم اکنون، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۶ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی ۳ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۲ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

قیمت طلای ۱۸عیار در هر گرم هم یک میلیون و ۷۵ هزار تومان، قیمت طلای ۲۴عیار در هر گرم یک‌میلیون و ۴۳۴ هزار تومان و هر مثقال طلا ۴ میلیون و ۶۷۰ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است.

قیمت  طلا و سکه طرح جدید در روز جاری نسبت به روزکاری قبل با کاهش همراه شده است؛ سکه طی روزهای گذشته از کانال ۱۲ میلیونی عقب نشینی کرده و به کانال ۱۱ میلیونی بازگشت؛ از جمله دلایل اصلی نوسان در بازار طلا و سکه تغییرات قیمتی در طلای جهانی و دلار است؛ قیمت ارز در بازار تهران تحت تأثیر خبرهای سیاسی است.

در بازار ارز هم اکنون قیمت دلار ۲۵ هزار و ۵۰۰ تومان، قیمت یورو ۳۰ هزار و ۵۰۰ تومان و درهم امارات  ۶ هزار و ۹۵۰ تومان اعلام شده است.

در صرافی‌های بانکی نیز قیمت‌ دلار و یورو نسبت به روز کاری قبل کاهش یافته است؛ برهمین اساس، قیمت فروش دلار ۲۵ هزار و ۱۸۶ تومان و قیمت خرید دلار از مردم ۲۴ هزار و ۶۸۷ تومان تعیین شده است. قیمت فروش یورو نیز معادل ۳۰ هزار و ۴۴۷ تومان و قیمت خرید یورو نیز ۲۹ هزار و ۸۴۴ تومان اعلام شده است.

نرخ خرید و فروش دلار و یورو در صرافی‌های بانکی و بازار متشکل ارزی متغیر است و متناسب با نوسانات بازار آزاد در طول روز چند بار تغییر می‌کند.

بروز رسانی: یک‌شنبه ۱۰  اسفند ۱۱:۲۰

نوع

قیمت لحظه (تومان)

قیمت دلار (صرافی بانکی)

۲۵  هزار و ۱۸۶

قیمت دلار (بازار آزاد)

۲۵  هزار و ۵۰۰

قیمت یورو (صرافی بانکی)

۳۰  هزار و ۴۴۷

قیمت یورو (بازار آزاد)

۳۰ هزار و ۵۰۰

قیمت درهم

۶ هزار و ۹۵۰

قیمت پوند

۳۴  هزار و ۵۰۰

بروز رسانی: ‌یک‌شنبه ۱۰ اسفند ساعت ۱۱:۲۰

نوع

قیمت لحظه (تومان)

قیمت سکه بهارآزادی

  ۱۰ میلیون و ۷۵۰  هزار

قیمت سکه بهارآزادی(طرح جدید)

۱۱ میلیون و ۵۰  هزار

قیمت نیم سکه بهارآزادی

۶ میلیون و ۳۵۰  هزار

قیمت ربع سکه بهارآزادی

۳ میلیون و ۹۵۰  هزار

قیمت سکه گرمی

۲ میلیون و ۳۵۰ هزار

بروز رسانی: یک‌شنبه ۱۰ اسفند ساعت ۱۱:۲۰

نوع

قیمت لحظه (تومان)

گرم طلای ۱۸ عیار

یک میلیون و ۷۵  هزار

گرم طلای ۲۴ عیار

یک میلیون و ۴۳۴  هزار

مثقال طلا

۴ میلیون و ۶۷۰  هزار

انس طلا(دلار)

۱۷۳۵.۶

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا قیمت سکه بازار سکه و ارز قیمت طلا قیمت ارز ایران تهران هزار و ۵۰۰ تومان دلار ۲۵ هزار سکه بهارآزادی یک میلیون و ۷۵ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان بازار آزاد بهار آزادی آزادی طرح هزار قیمت قیمت طلای قیمت دلار ۱۱ میلیون هم اکنون قیمت طلا طرح جدید سکه بهار قیمت سکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۸۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ دلار رشد کرد

در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۳هزار و ۷۲۵ تومان و حواله دلار نیز به ۴۰هزار و ۸۹۵ تومان رسید. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، در معاملات امروز (دوشنبه 3 اردیبهشت 1403) مرکز مبادله ارز و طلای ایران، هر اسکناس دلار آمریکا با افزایش نسبت به روز کاری قبل به‌نرخ 43 هزار و 725 تومان و حواله دلار نیز به‌نرخ 40 هزار و 895 تومان معامله می‌شود.

بانک مرکزی: تأمین ارز واردات کالا‌های اساسی ادامه دارد

 

قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران نیز با کاهش نسبت به روز کاری قبل به 46 هزار و 536 تومان و نرخ حواله یورو به 43 هزار و 429 تومان رسیده است.

از سوی دیگر، اسکناس درهم امارات نیز با افزایش نسبت به روز کاری گذشته، 11 هزار و 906 تومان ارزش‌گذاری شده است و نرخ حواله درهم نیز 11 هزار و 111 تومان است.

بروز رسانی: دو‌‌شنبه 3  اردیبهشت 09:00

نوع

قیمت لحظه (تومان)

قیمت دلار (اسکناس)

43  هزار و 725  

قیمت دلار (حواله)

40  هزار و 895

قیمت یورو (اسکناس)

46  هزار و 536

قیمت یورو (حواله)

43 هزار و 429

قیمت درهم (اسکناس)

11 هزار و 906

قیمت درهم (حواله)

11 هزار و 111

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آخرین قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ایران
  • قیمت دلار، سکه و طلا سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دلار، سکه، طلا و یورو سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳/ عقبگرد طلا و سکه در بازار
  • قیمت دلار امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • جدیدترین قیمت دلار، یورو و درهم در مرکز مبادله ارز | دلار حواله‌ای چند شد؟
  • قیمت طلا، قیمت دلار و قیمت سکه ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
  • جدیدترین قیمت دلار، یورو و درهم در مرکز مبادله ارز | دلار رشد کرد
  • قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ دلار رشد کرد
  • قیمت دلار امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دلار، سکه، طلا و یورو یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳/ طلا گران شد، سکه عقب رفت