Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@13:34:46 GMT

خوابگاه های دانشگاه امیرکبیر موقتا تعطیل می‌شوند

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۵۸۸۱۰

خوابگاه های دانشگاه امیرکبیر موقتا تعطیل می‌شوند

دانشگاه صنعتی "امیرکبیر"، با صدور اطلاعیه‌ای از تعطیلی خوابگاه‌های دانشجویی این دانشگاه در بازه ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ لغایت ۱۴۰۰/۱/۱۶ خبر داد.

به گزارش ایسنا، بنا بر اعلام اداره امور خوابگاه‌ها دانشگاه صنعتی امیر کبیر، کلیه خوابگاه‌های این دانشگاه از تاریخ ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ (ساعت ۲۲) لغایت ۱۴۰۰/۱/۱۶ (ساعت ۸)، تعطیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این اطلاعیه ضمن یادآوری رعایت نکات بهداشتی در خوابگاه‌ها، به دانشجویان گفته شد که علیرغم برنامه‌ پیش‌بینی شده برای بازگشایی خوابگاه‌ها و ادامه اسکان فاز ۶ در فروردین ۱۴۰۰، اداره خوابگاه‌های دانشگاه تابع مصوبات و ابلاغیه‌های ستاد ملی کرونا و هیات رئیسه دانشگاه پیرامون تغییر زمان بازگشایی مجدد خوابگاه‌ها خواهد بود.
همچنین، دانشجویان موظف خواهند بود پیش از ورود به خوابگاه، از مرکز بهداشت دانشگاه، برگ تاییدیه سلامت دریافت نمایند. بنابراین زمان ورود دانشجویان باید حتما در روزهای کاری از ساعت ۸ الی ۱۵ باشد و خارج از این زمان امکان پذیرش آنها وجود ندارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانشگاه اميركبير خوابگاه دانشجویی تعطیلی خوابگاه های دانشجویی همه باهم علیه کرونا خوابگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۸۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت تردد در دانشگاه صنعتی شریف اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر؛ دانشگاه صنعتی شریف اعلام کرد: آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در روزهای پنج‌شنبه و جمعه (۶ و ۷ اردیبهشت) برگزار خواهد شد. مطابق اعلام قبلی، جهت برقراری نظم و امنیت، ورود تمامی دانشجویان در روزهای ذکر شده به پردیس اصلی دانشگاه ممنوع است.

در صورت ضرورت، تردد دانشجویان کارشناسی ارشد و دکترا، فقط از طریق مکاتبه رییس دانشکده مربوطه با مدیریت حراست دانشگاه و صرفا برای موارد بسیار اضطراری امکان‌ پذیر خواهد بود.

دانشجویانی که در روز پنچشنبه در ساختمان آموزش آزمون میان‌ترم دارند، صرفا از طریق دربهای ورودی پردیس شمالی دانشگاه (گیت بن‌بست تیموری و گیت کنار آسانسور پارکینگ) امکان تردد به ساختمان آموزش را دارند و پل عابر مابین پردیس شمالی و پردیس اصلی بسته خواهد بود.

کد خبر 6086307

دیگر خبرها

  • محدودیت تردد در دانشگاه شریف در روزهای کنکور
  • بررسی تأثیرپذیری الکترومغناطیسی در تجهیزات مخابراتی
  • تحویل واحد‌های دانشگاه صنعتی امیرکبیر در هشتگر طی دومرحله تا پایان شهریور
  • خوابگاه دانشجویان بین الملل دانشگاه علوم پزشکی مشهد در مرحله تکمیل
  • محدودیت تردد در دانشگاه صنعتی شریف اعلام شد
  • بررسی تأثیرپذیری الکترومغناطیسی تقویت کننده‌های توان کاربردی در تجهیزات مخابراتی
  • لزوم توجه ویژه مسوولان مرکزی به خوابگاه دانشجویان متاهل
  • نظام تعلیم و تربیت در کشور نیازمند کیفیت‌بخشی است
  • تحویل واحدهای مسکونی دانشگاه صنعتی امیرکبیر تا شهریور سال جاری
  • حمایت ۴ میلیارد تومانی بخش صنعتی از پژوهشگران امیرکبیر