Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@05:08:01 GMT

نیم فصل دوم برای تمام تیم‌ها دشوار است

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۵۹۰۰۴

نیم فصل دوم برای تمام تیم‌ها دشوار است

ایسنا/اصفهان یک کارشناس فوتبال گفت: بازیکنان خوبی در اختیار تیم سپاهان هستند و اگر در فصل گذشته تیم نتیجه نگرفته به دلیل استفاده نامناسب از قابلیت بازیکنان و وجود برخی حواشی بوده است.

حسین چرخابی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص عملکرد سپاهان در نیم فصل اول لیگ‌برتر، اظهار کرد: سپاهان در بخش بازیکنان، تقریباً تیم خود را حفظ کرد،  اما تغییرات وسیعی در کادر فنی و مدیریتی باشگاه انجام داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کار خوبی که محرم نویدکیا انجام داد، بازنگری بر روی بازیکنان فصل گذشته بود که به نتیجه رسید.

وی ادامه داد: یکی از شانس‌هایی که محرم آورد، بازی‌های آسیایی بود که خیلی راحت توانست بازیکنان خود را به خوبی بشناسد و بازی گرفتن از نفرات خود را خیلی خوب درک کرد. نویدکیا در این بازی‌ها تیم را محک خوبی زد، سرمربی سپاهان در ابتدا تفکری داشت که فقط تیم بر روی زمین بازی کند و از جلو پرس انجام دهد؛ اما در بازی‌های آسیایی به این نتیجه رسید که حرکت تیمی و فلسفه فوتبالی بستگی به نفراتی است که در اختیار تیم او و تیم‌های مقابل است؛ بنابراین در ادامه با تغییرات تاکتیک و تفکر می‌بینیم که سپاهان هم بر روی توپ‌های بلند و هم از موقعیت‌های عمقی و زمینی به گل می‌رسد.  

این کارشناس فوتبال، تصریح کرد: با این تغییرات، احیا شدن شهباززاده و دست پیدا کردن سپاهان به بهترین خط حمله لیگ را می‌بینیم. تغییرات فنی نشان داد که فردی مثل شهباززاده بازیکنی با استعداد بوده که فصل گذشته در مسائل تاکتیکی کادر فنی گذشته غرق شده بود و اکنون محرم این بازیکن را با تفکر جدید احیا کرد.

وی، در واکنش به این بحث که بازیکنی مانند کی‌روش نسبت به فصل گذشته عملکرد خوب خود را نداشته است، گفت: کی‌روش استنلی بازیکنی است که فقط روی توپ‌های هوایی تأثیرگذار است و اگر می‌بینید این بازیکن مانند گذشته نیست، این نیز به تفکرات فوتبالی محرم نویدکیا باز می‌گردد. استنلی بازیکنی است که فقط توپ‌های هوایی می‌خواهد و بازیکنی نیست که موقعیتِ یک برابر یک را بتواند از پیش روی خود بردارد که یک مهاجم باید این کار را حتما انجام دهد و بقیه مهاجمان سپاهان این کار را انجام می‌دهند.

چرخابی با اشاره به نیم فصل دوم لیگ برتر، گفت: نیم فصل دوم برای تمام تیم ها بسیار خطرناک است و دلیل آن اختلاف امتیاز بسیار کم تیم‌ها با یکدیگر است که باعث می‌شود تیمی که پایین جدول حضور دارد با دو پیروزی در رده‌های بالایی قرار بگیرد و این نوید نیم فصلی دشوار برای همه تیم‌ها است.

این کارشناس فوتبال، خاطرنشان کرد: به نظرم هر تیمی که از اولین بازی‌های نیم فصل دوم خود شروع به جمع‌آوری امتیازات کند، در پایان وضعیت بهتری خواهد داشت. امسال لیگ دشواری نسبت به فصل گذشته بود؛ چراکه فصل گذشته مانند مسابقه دو و میدانی ۵۰۰۰ متری بود که پرسپولیس ۴۰۰ متر از همه جلوتر بود و یک دور پیش افتاد و سخت بود که تیمی به آن برسد، اما امسال، اگر تیمی بخواهد قهرمان شود باید در هر بازی به طور میانگین بالای ۲ امتیاز کسب کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی ليگ برتر فوتبال ایران تيم فوتبال سپاهان حسین چرخابی نیم فصل دوم فصل گذشته بازی ها تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۹۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام سپاهان برای تیم و هواداران پس از برد دربی

 به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته تیم سپاهان در برابر ذوب‌آهن در یک مسابقه حساس و پرفشار تاکتیکی در ورزشگاه نقش جهان به یک پیروزی مهم دست یافت. این برد خیلی برای سپاهان که در هفته‌های اخیر نتایج مطلوبی نگرفته اهمیت داشت.

در پیام سپاهان برای تیم و هواداران آمده است: "بدینوسیله از جدیت، دوستی، همراهی و همدلی بازیکنان و کادر فنی و اجرایی تیم سپاهان کمال تشکر را داریم.

همچنین از هوادارانی که در طول ۹۰ دقیقه مسابقه روز گذشته سپاهان مقابل ذوب‌آهن به صورت شایسته به حمایت از تیم خود پرداختند و نتیجه حمایت خود را دیدند، تقدیر و تشکر می‌نماییم.

باشگاه فولاد مبارکه سپاهان ضمن تاکید بر حمایت خود از تیم فوتبال، اعلام می‌نماید کلیه اقدامات لازم در راستای پیشبرد فعالیت‌های تیم در حال پیگیری و انجام است."

دیگر خبرها

  • پیام سپاهان برای تیم و هواداران پس از برد دربی
  • واکاوی پیروزی سپاهان مقابل ذوب‌آهن؛ امیدها زنده شد
  • لیگ کنفرانس اروپا؛ امروز: کار دشوار آستون ویلادر فرانسه
  • طارمی باارزش‌تر از سپاهان و تراکتور
  • طارمی برابر با سپاهان و تراکتور شد
  • مهدی طارمی با ارزش‌تر از سپاهان و تراکتور
  • تعجب مورایس از هجوم انتقادات/ شاید چون موهایم بلندتر شده، انتقاد می‌کنند!
  • پاسخ عجیب مورایس به انتقاد شدید از سپاهان؛ به خاطر موهای من است!
  • واشنگتن‌پست: تحریم ایران برای آمریکا دشوار است
  • پیشرفتِ فوتبالی حلقه‌ای گم‌شده در نصف‌جهان