Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان از رشد ۲۰ درصدی صدور کارت سلامت رانندگان حمل و نقل عمومی مسافری و باری این استان در ۱۱ ماهه سال جاری خبر داد

به گزارش ایسنا به نقل از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان، ایوب کرد اظهار داشت: ۸ هزار و ۵۷۳ فقره کارت سلامت در این مدت برای رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی بار و مسافر استان صادر شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته با ۷ هزار و۱۲۳ فقره رشد ۲۰ درصدی را نشان می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از فعالیت چهار مرکز تخصصی طب کار تحت نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خبر داد و افزود: در این مراکز آزمایشاتی از قبیل بینایی سنجی، شنوایی سنجی، معاینات پزشکی بالینی فرد نظیر فشار خون، نوار قلب و آزمایشات روتین مانند قند خون، چربی خون و غیره جهت بررسی سلامت رانندگان انجام می شود.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای تحقق فاصله گذاری اجتماعی هوشمند در حوزه عملکردی این اداره کل، گفت: امکان مشاهده اعتبار و تمدید کارت سلامت رانندگان ناوگان حمل و نقل برون شهری استان از طریق مراجعه به نشانی www.rmto.irبا هدف جلوگیری از شیوع ویروس کرونا وجود دارد.

​انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: راهداری و حمل ونقل جاده ای سيستان و بلوچستان کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان سلامت رانندگان کارت سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۹۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی راه‌های اصلی جنوب سیستان و بلوچستان تا دو روز آینده


داریوش امانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفت: امروز بازدیدی از محور‌های جنوب استان سیستان و بلوچستان داشتیم که بر اساس نظرات کارشناسی اولیه، حجم خرابی‌ها هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان برآورد شده است.
معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: ۲۵ راه اصلی و فرعی جنوب استان بسته شده و در حال حاضر همکاران راهداری در حال بازگشایی این مسیر‌ها هستند.
امانی با بیان اینکه راه‌های ارتباطی ۲۵۰ روستای جنوب این استان نیز به دلیل سیل اخیر مسدود شده بیان کرد: ۵۰ گروه فعال و سیار راهداری با ۱۵۰ دستگاه انواع ماشین آلات راهداری که بخشی از آن از استان‌های معین از جمله هرمزگان، کرمان و راهداری جنوب کرمان عازم استان سیستان بلوچستان شده اند مشغول فعالیت هستند تا در اسرع وقت به بازگشایی مسیر‌ها بپردازند.
رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تصریح کرد: ظرف ۱۰ روز آینده تمام راه‌های استان بازگشایی خواهد شد که البته اولویت بازگشایی، با راه‌های اصلی مواصلاتی شهرستان چابهار به دیگر نقاط است که امیدواریم ۲۴ یا حداکثر ظرف ۴۸ ساعت آینده بازگشایی شود.
وی همچنین از نجات مسافران دو دستگاه اتوبوس که درگیر سیلاب شده بودند نیز خبر داد.

دیگر خبرها

  • افزایش حمل بار توسط ناوگان جاده‌ای آذربایجان‌شرقی
  • بازگشایی راه‌های اصلی جنوب سیستان و بلوچستان تا دو روز آینده
  • حضور مدیرکل راهداری جنوب استان در محور مسدود نیکشهر به چابهار / امدادرسانی فوری به مسافران گرفتار در سیل
  • حضور مدیرکل راهداری جنوب استان در محور مسدود نیکشهر به چابهار
  • ◄ معادله نامتوازن برای رانندگان کامیون؛ افزایش 300 درصدی هزینه ها و عدم افزایش کرایه ها
  • سه محور فرعی جنوب سیستان و بلوچستان مسدود شد
  • هشدار هواشناسی در سیستان و بلوچستان/ آماده باش نیروهای راهداری
  • آماده باش نیروهای راهداری سیستان و بلوچستان در پی هشدار قرمز سازمان هواشناسی
  • آماده باش راهداران جنوب سیستان و بلوچستان برای مقابله با سیلاب‌های احتمالی
  • راهداری استان بوشهر در حالت آماده‎باش قرار رفت