Web Analytics Made Easy - Statcounter

نصرت الله لطفی با اشاره به راهپیمایی خودرویی و موتوری باشکوه ۲۲ بهمن گفت: راهپیمایی ابتکاری ۲۲ بهمن، زنده بودن و خسته نبودن مردم ایران را نشان داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، نصرت‌الله لطفی، قائم‌مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، صبح امروز (یکشنبه ۱۰ اسفند) در نشست ارزیابی برنامه‌های دهه فجر و برنامه‌ریزی برای اعیاد نیمه شعبان گفت: سال ۱۴۰۰ از این لحاظ که در ابتدا و انتهای سال، میلاد منجی عالم بشریت را داریم، سالی ویژه محسوب می‌شود و باید برنامه‌ریزی مناسب برای این اعیاد صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به شیوع کرونا در اواخر سال ۹۸ گفت: در سال ۹۹ نه‌تنها هیچ کدام از مراسم‌های سنواتی تعطیل نشد، بلکه با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی چندین برنامه فوق‌العاده نسبت به سال‌های قبل به برنامه‌های ما اضافه شد.

لطفی، برگزاری مراسم نیمه شعبان سال ۹۹ را یکی از برنامه‌هایی دانست که شورای هماهنگی به آن ورود کرد.

قائم‌مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به راهپیمایی خودرویی و موتوری باشکوه ۲۲ بهمن گفت: راهپیمایی ابتکاری ۲۲ بهمن، زنده بودن و خسته نبودن مردم ایران را نشان داد و همین باعث شد که رهبر معظم انقلاب از این مراسم در کنار تشییع میلیونی حاج قاسم سلیمانی یاد کنند.

لطفی با بیان اینکه برخی به دلیل مطامع جناحی، بحث فراموش شدن نام حضرت امام (ره) در بیانیه پایانی ۲۲ بهمن را مطرح کردند، گفت: آنچه مطرح شد خنده دار بود و اصلا به شورای هماهنگی نمی‌چسبید، چرا که شورای هماهنگی هویت خود را از حضرت امام گرفته است.

وی با بیان اینکه متأسفانه رییس‌جمهور هم ادامه این موج‌سازی جناحی را به هیئت دولت کشید، گفت: آقای روحانی اعلام کرد که ۲۲ بهمن امسال شاهد غربت امام بودیم و جشن پیروزی انقلاب به کام مردم تلخ شد.

لطفی ادامه داد: در یادداشتی برای آقای روحانی، نوشتم که منظور شما از غربت امام چیست و کدام مردم منظور شما هستند؟ آیا منظور شما مردمی است که در فتنه ۸۸ و فتنه بنزینی سیلی خوردند؟

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اجتماعی نصرت الله لطفی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شورای هماهنگی ۲۲ بهمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۹۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استان یزد، رتبه نخست ضریب بیمه در کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، حیدری در نشست شورای هماهنگی شرکت‌های بیمه استان افزود: در این نشست در خصوص همراهی، همدلی و همکاری همه شرکت‌های بیمه در استان برای ارائه هرچه بهتر خدمات بیمه‌ای بحث و تبادل نظر که امیدواریم در سال ۱۴۰۳ خدمات شایسته تری را برای مردم انجام دهیم.

رئیس شورای هماهنگی شرکت‌های بیمه استان ادامه داد: متأسفانه یکی از معضلاتی که در بین برخی خانواده‌ها پیش می‌آید، بیمه نبودن منازل مسکونی و یا امکان تجاری است که دردسر‌های زیادی را برای مردم بوجود می‌آورد.

وی خاطرنشان ساخت: در تلاشیم با اطلاع رسانی‌های بیشتر و همراهی مدیران استان بتوانیم پوشش گسترده بیمه را در استان انجام داده تا در زمان حوادث، خسارت کمتری به آن‌ها وارد شود.

دیگر خبرها

  • تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور
  • کار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، جریان‌سازی فرهنگی است
  • مردان متولد این ماه‌ها به سختی عاشق می‌شوند!
  • درمان اقتصاد نفتی جز با مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست
  • تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد
  • بیش از ۴۰ راهپیمایی حمایت از مردم غزه در کرمان برگزار شد
  • توجه به نسل جوان اولویت تمام برنامه‌های تبلیغات اسلامی باشد
  • برتری استان یزد در کسب جایگاه بالاترین ضریب نفوذ بیمه در کشور
  • برگزاری نشست شورای هماهنگی ستاد مرکزی راهیان نور
  • استان یزد، رتبه نخست ضریب بیمه در کشور