Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حسین خوش اقبال در  آئینی که محمد ترحمی، مدیرکل دفتر حقوقی ستاد مبارزه با مواد مخدرنیز حضور داشت، با اشاره به گذران بودن مسئولیت‌ها و مدیریت‌ها، اظهار داشت: در شرایطی که مردم صبورانه تحمل مشکلات می‌کنند کسانی سربلند و خوشحال هستند که حداکثر استفاده از مدیریت‌ها را برای خدمت به مردم برده باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با تقدیر از تلاش‌های ۶ ساله علی شمشیری در مدیریت شورای هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: شمشیری از نیروی های با تجربه استانداری کرمانشاه است که تلاش‌های فراوانی را برای پیشبرد امور داشته و در این مدت منشا اقدامات مثبت بوده و البته گذر زمان بهترین قاضی در خصوص عملکردها است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با تاکید بر حفظ شان و جایگاه مدیران به عنوان سرمایه‌های انسانی کشور، افزود: در شرایطی قرار داریم که تمام سعی و تلاش شبکه‌های بیگانه بدبین کردن مردم به مسئولان نظام است و تجربه چهل ساله گذشته انقلاب اسلامی نشان می‌دهد که باید پیگیری و برنامه بیشتری برای آموزش و نظارت بر مجموعه‌ها داشته باشیم.

وی در ادامه ابراز امیدواری کرد که کیوان گلاوری به عنوان سرپرست دبیرخانه شورای هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر استان بتواند با تقویت برنامه خدمات شایسته‌ای را به افراد آسیب‌دیده از اعتیاد ارائه دهد.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: مواد مخدر کرمانشاه مبارزه تقدیر ستاد مبارزه با مواد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۹۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خراسان شمالی دومین استان کشور در مبارزه با مواد مخدر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ محمد رضا حسین نژاد در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، هدف گذاری واولویت اصلی امسال ستاد مبارزه با مواد مخدر استان را جدیت بیش از پیش همه دستگاه‌ها در پیشگیری دانست و بر اجرای قوی‌تر طرح یاریگران زندگی در روستا‌ها و تقویت انجمن خیرین در حوزه آموزشی و نیز عمومی با هدف جلوگیری از انحراف تاکید کرد.
وی افزود: تصمیم بر آن شد، در ورودی‌های استان با تهیه کانکس و دیوارکشی در ایست و بازرسی‌ها، گام مهمترین برای پیشگیری از توزیع مواد مخدر برداریم.
استاندار همچنین در خصوص حوزه درمان اضافه کرد: در این هدف گذاری، مقرر شد، ۱۰۰ مرکز ترک اعتیاد به ۱۲۷ مرکز فعلی افزوده شود.

دیگر خبرها

  • قائم مقام ستاد مبارزه با مواد مخدر: نگاه نهادهای بین‌المللی به حوزه مواد مخدر سیاسی است
  • جلسه شورای هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر در شهرستان پیرانشهر
  • محمدیه به شهر بدون دخانیات تبدیل می‌شود
  • تکریم و معارفه سرپرست معاونت اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم
  • دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر قزوین
  • برنامه پیشگیری و درمان اعتیاد با رویکرد مردمی سازی
  • بالگرد‌ها به کمک شناسایی کشت و توزیع مواد مخدر می‌آیند
  • افزایش ۲۱ درصدی دستگیری متهمان مواد مخدر در خراسان شمالی
  • خراسان شمالی دومین استان کشور در مبارزه با مواد مخدر
  • نمایشگاه کشفیات پلیس مبارزه با مواد مخدر