Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، نمایشگاه رویداد صنایع روستا دوست صبح امروز با حضور محمد امید معاون توسعه روستایی رئیس جمهور و معاون اشتغال کمیته امداد و دیگر معاونان این نهاد آغاز به کار کرد.

حجت الله عبدالملکی معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد اظهار کرد: ۶٠ درصد مشاغل کمیته امداد در حوزه روستایی است و مشاغل روستایی اغلب مشاغل سنتی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه جشنواره بزرگ صنایع روستایی را برای ارائه ایده‌های روستایی برگزار کردیم، گفت: مشاغلی که در صنایع روستا دوست ارائه می‌شود باید نوآورانه باشند و فناوری پبچیده نداشته نباشند همچنین نباید این مشاغل دیجیتال باشند.

عبدالملکی ادامه داد: این مشاغل باید در مقیاس کوچک به صرفه باشند همچنین ٩ هزار طرح ارائه شد و ١٠٨ طرح برگزیده برای مرحله نمایشگاهی انتخاب شدند و۶٠ طرح درحال حاضر اینجا حضور دارند.


او با بیان اینکه این دستگاه‌ها می‌تواند تعداد زیادی شغل ایجاد کنند، افزود: با این کار به اقتصاد روستا کمک می‌کنیم و در نهایت به طرح‌های برتر جوایز می‌دهیم و سرمایه گذاری می‌کنیم.


معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد ادامه داد: بسیاری از این طرح‌ها منحصر به فرد هستند و می‌توانند سر آغازی باشند برای تحول صنایع روستا دوست کشور.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اشتغال روستایی کمیته امداد امام خمینی خودکفایی مددجویان صنایع روستا کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۹۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای ۱۲۶۴ سری جهیزیه به نوعروسان کمیته امداد خراسان جنوبی

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی از اهدای یک هزار و ۲۶۴ سری جهیزیه در سال گذشته خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، سیدرضا حسینی با اعلام این خبر اظهار داشت: این سری جهیزیه شامل یخچال، تلویزیون، اجاق گاز، لباسشویی و جاروبرقی بوده و ارزش ریالی هر سری جهیزیه با قیمت کارخانه بیش از  320 میلیون ریال است. 

وی با بیان اینکه ازدواج به عنوان محبوب‌ترین بنا و اقدام در دین اسلام است و به دنبال خود نوعی مصونیت از گناه و آلودگی روح را به همراه خواهد داشت، گفت: کمک هزینه ازدواج به شکل نقدی به نوعروسان مساعدت می‌شود.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته‌ امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی ادامه داد: در کمک هزینه ازدواج که به شکل کالا اهدا می‌شود سعی شده کالاهای اساسی سبد جهیزیه تهیه شود که به علت خرید بدون واسطه از مراکز تولید، این کالاها با قیمت مناسب تهیه و اهدا می‌شود. 

وی با اشاره به اینکه اهداف این نهاد در زمینه ترویج ازدواج و گسترش فرهنگ اصیل اسلامی در برپایی ازدواج‌های آسان، کم‌هزینه و پایدار و تسهیل و ترویج ازدواج مجدد زنان سرپرست خانوار است، تصریح کرد:  ارزش ریالی کل جهیزیه توزیع شده بیش از  398 میلیارد ریال است.  

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته‌ امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی با اشاره به طرح‌های مختلف کمیته امداد امام خمینی(ره) در زمینه توانمندسازی مددجویان اظهار داشت: این نهاد با اجرای طرح‌های مختلف زمینه کمک‌رسانی هر چه بهتر خیران و نیکوکاران به خانواده‌های نیازمند را فراهم کرده است که امیدواریم با همکاری و مشارکت حامیان در امر ازدواج، بتوانیم چنین فضایی را برای خانواده‌‌های تحت حمایت توسعه و فراهم کنیم.

انتهای پیام/252/

دیگر خبرها

  • پرداخت ۱۵ میلیارد تومان زکات توسط مردم استان فارس
  • کارآفرین اردبیلی مهمان برنامه «کار خونه»
  • اهدای ۱۲۶۴ سری جهیزیه به نوعروسان کمیته امداد خراسان جنوبی
  • کاهش بیکاری در شهر‌ها بیش از روستا‌ها است
  • واگذاری بیش از هزار واحد مسکن روستایی به مددجویان کمیته امداد هرمزگان
  • راه‌اندازی ۱۲ واحد گلخانه در مهرستان
  • ۸۰ درصد مددجویان روستایی کمیته امداد گلستان دارای مسکن هستند
  • اجرای ۱۲٠طرح هادی روستایی در مناطق مختلف اذربایجان غربی
  • مقرری‌بگیران بیکاری در خراسان رضوی ۱۹ درصد کاهش یافت
  • اشتغالزایی برای بیش ۳۰۰ مدد جوی کمیته امداد شوش