Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله علما، گفت: باید مواضع سیاسی همه دولتمردان و مسئولان همسو با فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) باشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کرمانشاه ،آیت الله مصطفی علما نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، با بیان اینکه به فرموده رهبر معظم انقلاب، «ایران در موضوع هسته‌ای براساس نیازها و مصلحت ملت تصمیم‌گیری می‌کند»، گفت: موضع دولتمردان هم باید همسو و مطابق بیانات رهبر انقلاب باشد و بی‌شک اگر مسئولی یک کلمه از تأکیدات ایشان عقب‌نشینی کند، خسارت محض به کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی خطر نشان کرد: آن‌چنان‌ که رهبر معظم انقلاب در دیدار چند روز پیش با اعضای مجلس خبرگان رهبری بیان کردند، ادبیات کشورهای اروپایی و آمریکا با ایران مستکبرانه، طلبکارانه و غیرمنصفانه است و نتیجه این مواضع، منفورتر شدن آن‌ها نزد ملت ایران است.

 

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به سابقه استکبار ستیزی ملت ایران تاکید کرد: ملت ایران زیربار ادبیات تهدید و فشار نمی‌رود زیرا این ملت دست‌پرورده‌ امام راحل است که هرگز تسلیم غرب و شرق نشد.

 

آیت‌الله علما تصریح کرد: رهبر انقلاب همچنین به همه مسوولان و به‌ویژه سران قوای سه‌گانه توصیه کردند که با تشریک مساعی و همفکری مشکلات بین خود را حل کنند و اجازه ندهند که تبدیل به اختلاف و دودستگی شود.

 

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه، تقویت مبانی فکری نظام و انقلاب اسلامی را دیگر توصیه رهبر معظم انقلاب به نخبگان و متفکران دانست و افزود: این موضوع باید به‌خوبی تبیین شود که چه چیزی باعث شده اکنون تمام دنیا بر روی جمهوری اسلامی و ملت ایران حساب باز کنند.

پایان پیام/712

منبع: شبستان

کلیدواژه: امام جمعه و نماینده ولی فقیه در کرمانشاه همسو با رهبری مواضع سیاسی ملت ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۹۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاوت سوره کوثر توسط رهبر انقلاب (فیلم)

 

منبع: khamenei.ir

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: رهبر انقلاب: قاری‌ها از ادا‌های برخی قاری‌های خارجی تقلید نکنند (فیلم) رهبر انقلاب: من گاهی اوقات برخی تلاوت قاری‌های مصری را می‌شنوم، شبهه غنا می‌کنم و رادیو را خاموش می‌کنم (فیلم) رهبر انقلاب: مقاومت فلسطین همچنان قدرتمند ایستاده و به توفیق الهی بینی صهیونیست‌ها را به خاک خواهد مالید (فیلم)

دیگر خبرها

  • رهبری یکی از مؤلفه‌های اصلی قدرت ایران است
  • ارکستر ملی ایران و نوازنده‌ای که رهبر شد
  • بانک ملی در اجرای سیاست های نظام و تحقق منویات رهبر معظم انقلاب پیشتاز بوده است
  • مقام امنیتی مشهور بستری شد + عکس | مشاور سیاسی رهبر انقلاب تحت عمل جراحی قرار گرفت
  • تلاوت سوره کوثر توسط رهبر انقلاب (فیلم)
  • نگاهی به مهمترین فرازهای پیام‌های نوروزی مقام معظم رهبری در ۱۰ سال گذشته
  • کمک رهبر معظم انقلاب برای آزادی زندانیان نیازمند
  • رهبر معظم انقلاب ۲ میلیارد تومان برای آزادی زندانیان نیازمند کمک کردند
  • کمک رهبر معظم انقلاب اسلامی برای آزادی زندانیان نیازمند
  • کمک دو میلیارد تومانی رهبر معظم انقلاب برای آزادی زندانیان نیازمند