Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-24@22:13:15 GMT

مرگ یک بیمار مبتلا به کرونا انگلیسی در آبادان

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۵۹۳۵۲

مرگ یک بیمار مبتلا به کرونا انگلیسی در آبادان

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، شکرالله سلمان‌زاده، رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهرستان آبادان، امروز در تشریح آخرین وضعیت بیماری کرونا در جنوب غرب خوزستان، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته از ۲۲۱ نمونه آزمایش گرفته شده تعداد ۹۹ مورد جدید مثبت در این نمونه گیری‌ها به ثبت رسیده است، از این تعداد ۴۱ نفر مربوط به آبادان، ۱۹ نفر از خرمشهر و ۳۹ نفر در شادگان مثبت قطعی ابتلا به کووید-۱۹ گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه از این ۹۹ مورد مثبت جدید ۸۸ نفر به صورت سرپایی هستند، گفت: از این افراد مبتلا که با دریافت نسخه به قرنطینه خود در منازل هدایت شدند، تعداد ۳۵ نفر در آبادان، ۱۷ نفر خرمشهر و ۳۶ نفر شادگان  هستند.

رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان تصریح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته نیز، جنوب غرب خوزستان، ۴۹ نفر بستری به موارد پذیرش خود افزوده است و در مقابل ۳۲ نفر نیز با کسب بهبودی از بیمارستان ترخیص شده‌اند. 

سلمان‌زاده اذعان کرد: متأسفانه در ۲۴ ساعت اخیر، یک مورد فوت ناشی از ابتلا به ویروس جهش یافته گزارش شده است، که فرد فوت شده شهروندی از آبادان بوده است.

وی یادآور شد: در حال حاضر، در بیمارستان‌های معین این دانشکده، ۱۹۹ بیمار مبتلا به کووید-۱۹ بستری هستند.

انتهای پیام/۷۲۰۱۳/

منبع: فارس

کلیدواژه: خوزستان آبادان مرگ بیمار کرونایی کرونا انگلیسی رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۹۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۳۹۰۰ واحدی صبحگاهی شاخص کل با انتشار یک خبر مثبت

به گزارش خبرنگار مهر، شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز چهارشنبه (۵ اردیبهشت) با رشد ۱۷۰۴ واحدی به ۲,۳۰۵,۰۸۲ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به رشد ۲۳۵۳.۶۸ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات تاکنون ۱.۱۴۳ میلیارد سهم بود که طی ۵۳,۷۷۳ معامله دادوستد شده و ارزش کل این معاملات نیز به ۷,۳۶۳.۶۳۲ میلیارد ریال رسیده است.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۹,۶۳۷,۳۶۶.۳۳۷ میلیارد ریال شد.

به گزارش مهر، روز گذشته (۴ اردیبهشت) مجلس شورای اسلامی در راستای تصویب قانون مالیات بر عایدی سرمایه، فعالیت شرکت‌های بورسی را از این مالیات معاف کرد که این مساله موجب رشد شاخص کل در آغاز معاملات روز چهارشنبه شد.

کد خبر 6087226 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • آب سه منقطه از خرمشهر قطع شد
  • شناسایی ۶۱۲ مبتلا به سرخک در ۱۴۰۲/ بیشترین آمار در ۴ استان
  • خانم مبتلا به «سندرم لی» برای نخستین بار در کشور جراحی شد
  • رشد ۳۹۰۰ واحدی صبحگاهی شاخص کل با انتشار یک خبر مثبت
  • اوقات شرعی پنجم اردیبهشت ماه به افق آبادان و خرمشهر
  • مضرات خوردن زیاد هندوانه
  • اوقات شرعی چهارم اردیبهشت ماه به افق آبادان و خرمشهر
  • ۵۰درصد مالیات‌ ها را این افراد پرداخت می‌ کنند!
  • اوقات شرعی سوم اردیبهشت ماه به افق آبادان و خرمشهر
  • افزایش مبتلایان به سرطان در بلخ