Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیا سوارز، اتلتیکو را به روند پیروزی ها برمی گرداند؟

لوییس سوارز در این فصل 4 کارته است و باید مواظب باشد که مقابل ویارئال کارت زرد نگیرد؛ در غیر این صورت دربی مادرید را از دست می دهد. 

به گزارش طرفداری و به نقل از مارکا، سیمئونه همیشه عنوان کرده است که بازی به بازی پیش می رود؛ اگر عمل و نظرش یکی باشد، مقابل ویارئال بدون توجه به دربی هفته آینده، به لوییس سوارز بازی می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ال چولو به سوارز آماده نیاز دارد تا دوباره روی مسیر برد بیافتند. آن ها یک بازی کمتر دارند اما رئال مادرید با 3 امتیاز اختلاف، شانس بالایی برای قهرمانی دارد؛ مخصوصا اگر در دربی هفته آینده پیروز شوند. 

یان اوبلاک، ساویچ، کوکه، یورنته، لمار و لوییس سوارز بازیکنان مورد اعتماد دیگو سیمئونه هستند که در اکثر بازی ها در ترکیب روخی بلانکو حضور داشتند. انتظار می رود که در بازی امشب (یکشنبه) مقابل ویارئال هم آن ها در ترکیب اولیه اتلتیکو مادرید باشند؛ مخصوصا سوارزی که همیشه در ورزشگاه لا سرامیکا عملکرد خوبی داشته است. 

مهاجم اروگوئه ای در 3 تقابل آخرش با ویارئال در این ورزشگاه 3 گل زده است. او در مجموع 13 بار مقابل ویارئال بازی کرده است که تا الان تجربه باخت (9برد و 4 مساوی) نداشته است. در این تقابل ها هم مهاجم اروگوئه ای 5 گل زده است که 3 گل آن در ورزشگاه لا سرامیکا بوده است.

اخبار داغ 

جسد دستیار کارلوس کی روش در خانه اش پیدا شد؛ خودکشی؟ تماس همبازی جادوگر با عضو فوتبالی مجمع؛ به علی کریمی رای نده کشف حجاب سارا خوئینی ها + عکس ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت کریستیانو رونالدو در آستانه شکستن رکورد گلزنی پله؛ فاصله کم با روماریو و بیتسان پپ گواردیولا: کسب 20 پیروزی متوالی در لیگ برتر، دستاورد بزرگی است

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مقابل ویارئال لوییس سوارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۹۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژوزه مورینیو: شکست رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ، بدترین شب دوران حرفه‌ای من بود

شکست کهکشانی‌ها مقابل بایرن مونیخ در ضربات پنالتی، هنوز از ذهن ژوزه مورینیو پاک نشده است

طرفداری | ژوزه مورینیو اخیرا مصاحبه مفصلی با نشریه تلگراف انجام داده و راجع به موضوعات مختلفی در کارنامه مربی‌گری خود صحبت کرده‌است. آقای خاص در بخشی از این گفتگو، به دوران حضورش در رئال مادرید نیز اشاره و اذعان کرد که بدترین شب زندگی‌اش را زمانی که هدایت رئال مادرید را به عهده داشته، تجربه کرده‌است:

در فصل ۲۰۱۱/۱۲  ما بهترین تیم اروپا بودیم. قهرمان لالیگا شده بودیم و توانستیم رکورد امتیازگیری و گلزنی در طول یک فصل را بشکنیم. می خواستیم با پیروزی برابر بایرن مونیخ، به فینال برسیم و با قهرمانی در لیگ قهرمانان فصل فوق‌العاده خود را تکمیل کنیم، اما این اتفاق رخ نداد و ما حذف شدیم. شکست مقابل بایرن مونیخ در ضربات پنالتی، بدترین شب دوران حرفه‌ای من بود.

آقای خاص به کدام بازی اشاره دارد؟

به مانند فصل جاری، دو تیم رئال مادرید و بایرن مونیخ در نیمه‌نهایی فصل ۲۰۱۱/۱۲ نیز به هم برخورد کردند. بازی رفت در مونیخ با برتری ۲-۱ میزبان به اتمام رسید و در بازی برگشت نیز همین نتیجه رقم خورد، اما این بار به سود رئال مادرید. آرین روبن با گل خود در دقیقه ۲۷، بریس کریستیانو رونالدو در دقایق ابتدایی را بی‌اثر کرد تا بازی به ضربات پنالتی کشیده شود. در پنالتی‌ها، کریستیانو رونالدو، کاکا و سرخیو راموس به شکلی عجیب ضربات خود را از دست دادند و تنها ژابی آلونسو ماموریت خود را با موفقیت انجام داد. در سمت مقابل اما با وجود ناکامی تونی کروس در گل کردن پنالتی خود، داوید آلابا، ماریو گومز و باستین شواین اشتایگر دروازه ایکر کاسیاس را باز کردند تا شاگردان یوپ هاینکس صعود شیرینی به دیدار نهایی داشته باشند.

ناراحتی مورینیو از شکست رئال مادرید برابر بایرن مونیخ در ضربات پنالتی

 

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • ژوزه مورینیو: شکست رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ، بدترین شب دوران حرفه‌ای من بود
  • میلان علاقه مند به جذب دنی سبایوس
  • باید یک سیلی پای گوش لیائو خواباند!
  • هر آنچه قرار است از دربی مرسی ساید بدانید
  • ستاره لورکوزن: بایرن شانسی مقابل رئال ندارد
  • ستاره بایرن: برای بازی برابر رئال لحظه‌شماری می‌کنم
  • کلوپ: بازی با اورتون، آخرین دربی‌ام در مرسی‌ساید است؛ ژوتا دو هفته از ترکیب لیورپول دور است
  • زمان دو بازی تیم ملی ایران مقابل هنگ‌کنگ و ازبکستان اعلام شد
  • ششمین برد متوالی اینتر مقابل میلان و برابری با رکورد بیشترین پیروزی پیاپی در دربی دلامادونینا
  • استفانو پیولی: آینده من؟ اینزاگی 14 ماه پیش مشکل داشت و ببینید اکنون چه دستاوردی دارد