Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، نادر صادقی در جلسه بررسی خسارت دیدگان بخش کشاورزی آذربایجان‌غربی، اظهار داشت: به سبب تمرکز متقاضیان تسهیلات خسارت دیدگان حوادث غیرمترقبه بخش کشاورزی استان، سهم بیشتر و ۸۰ درصدی این تسهیلات در اختیار بانک کشاورزی گذاشته شده است.

وی برطرف کردن مشکلات این قشر زحمتکش را مهم دانست و اضافه کرد: با توجه به جمعیت ۳۴ درصدی روستانشینان و اشتغال در بخش کشاورزی ضروری است تسهیلات در کمترین زمان و با بهترین شرایط به متقاضیان پرداخت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌غربی
اعلام کرد: سالانه بیش از ۶ میلیون تن محصولات کشاورزی در آذربایجان غربی تولید و بخش قابل توجهی از آن با حوادث غیرمترقبه ای از جمله سرمازدگی، سیل، تگرگ و نظایر آن، دچار خسارت می شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بخش کشاورزی آذربایجان غربی توسعه ارومیه آذربایجان غربی بخش کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۹۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی علل وقوع حوادث غیرمترقبه ایلام

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور با اشاره بررسی علل حوادث غیرمترقبه در ایلام، گفت: جلوگیری از وارد آمدن خسارات جدی سیلاب، زلزله و آتش‌سوزی را با توجه به جغرافیای کوهستانی این استان در دستور کار داریم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، محمدحسن نامی، رئیس سازمان مدیریت بحران کشور امروز با استقبال معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام از طریق فرودگاه شهدای ایلام وارد استان شد.

وی در جمع خبرنگاران پیشگیری از حوادث غیرمترقبه را از موضوعاتی دانست که در این سفر مورد توجه قرار دارد.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور در ادامه گفت: در این سفر اقداماتی که موجب جلوگیری از خسارات جدی در زمینه‌های سیلاب، زلزله و آتش‌سوزی با توجه به جغرافیای کوهستانی استان ایلام وجود دارد، در دستور کار داریم.

نامی تصریح کرد: در این سفر از چند مسیر رودخانه‌ای و گذرگاه آبی در سطح استان ایلام مانند گذرگاه مرکزی شهر ایلام بازدید خواهد شد.

وی بازدید از شهر سرابله و مناطقی که در استان نیاز به بررسی در راستای مدیریت بحران دارد را از دیگر برنامه‌های سفر به استان ایلام عنوان کرد.

سعید هژبری، معاون عمرانی استاندار ایلام در خصوص اهداف این سفر در جمع خبرنگارانف اظهار داشت: بازدید از مسیل‌هایی که در سیل‌های سال گذشته مورد آسیب قرار گرفته، بررسی صداهای زیرسطحی شهر سرابله، بازدید از وضعیت ساخت‌وسازهای غیرایمن و سازه‌های آبخیزداری و آبخوان‌داری و پیشگیری از بحران در حوزه حریق و آتش‌سوزی جنگل‌ها و مراتع از بخش‌های مختلف این سفر است.

وی افزود: ادای احترام به شهدای گمنام، دیدار با استاندار ایلام، سفر به شهرستان بدره و بازدید از تونل کبیرکوه از دیگر بخش‌های این سفر است.

انتهای پیام/180/

دیگر خبرها

  • برگزاری مانور آمادگی و پیشگیری از خطرات احتمالی وقوع حوادث غیرمترقبه طبیعی
  • کشاورزان خسارت دیده استان بوشهر برای مهلت تسهیلات مراجعه کنند
  • بررسی علل وقوع حوادث غیرمترقبه ایلام
  • تخصیص اعتبار برای مسکن نیرو‌های مسلح
  • بحران‌زده ترین قاره جهان از نظر بلایای طبیعی کجاست؟ | اینفوگرافیک
  • مدیران آذربایجان غربی اهتمام ویژه‌ای به جذب سرمایه‌گذار دارند
  • کشاورزان خسارت دیده استان بوشهر برای امهال تسهیلات مراجعه کنند
  • تخصیص 108 میلیارد اعتبار برای طرح های آب و خاک محمودآباد
  • مانور آمادگی وقوع حوادث غیرمترقبه طبیعی در کرمانشاه برگزار می‌شود
  • پرداخت ۱۴۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۲