Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/هرمزگان فرماندار شهرستان بندرعباس گفت: دریابانی موظف است با شناور هایی که به صورت غیر مجاز اقدام به جابجایی مسافر به جزایر می کنند برخورد کرده و شناور متخلف را توقیف کند

عزیزاله کناری صبح امروز(۱۰ اسفندماه) در جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا شهرستان بندرعباس، افزود: به همت شهروندان گرامی، بندرعباس همچنان شهرستان برتر کشور در رعایت پروتکل های بهداشتی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: از مردم شهرستان بندرعباس، مجموعه های آرامستان، رستوران‌ها، داروخانه ها، فرودگاه، پایانه های مسافری درون شهری و برون شهری، نانوایی ها، هتل ها و مراکز اقامتی، مساجد و اماکن متبرکه، مطب‌ها، مدارس و وسائط نقلیه برای رعایت بالای ۹۲ درصد پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک کمال تشکر و قدردانی را دارم و انتظار می رود همچنان این رعایت ها ادامه داشته باشد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه مدارس، رستوران ها و مساجد نیز بالای ۹۵ درصد رعایت نکات بهداشتی و استفاده از ماسک را داشتند که از آنها نیز قدردانی می شود، تصریح کرد: به منظور کاهش بار ترافیکی بازار و تخلیه سریع بازار، شهرداری با همکاری پلیس راهور، اتوبوس و تاکسی عمومی را در مسیرهای مورد نظر قرار داده تا از ترافیک شهری کاسته شود.

وی ادامه داد: اکیپ های بازرسی از گروه‌های جهادی، مردمی و بسیج اصناف در سطح بازار، سواحل، پارک ها، بوستان‌ها و دستفروشان هشدارهای لازم را جهت رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک به افراد بدهند تا همچنان بتوانیم بعنوان شهرستان برتر در رعایت پروتکل های بهداشتی این جایگاه را حفظ کنیم.

کناری بیان کرد: با توجه به در پیش بودن ایام نوروز و برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا لازم است برنامه های خود را متناسب با زیست بوم جدید کرونایی به شکل متفاوت نسبت به سالهای قبل انجام دهیم تا بتوانیم سلامت جامعه را حفظ و فعالیت های اقتصادی را تداوم بخشیم.

وی تصریح کرد: با کمک و همراهی بازاریان می شود بازار را فعال نگه داشت و مردم نیز خریدهای خود را به ساعات قبل از ظهر منتقل کنند تا با ازدحام جمعیت و خطر ابتلا به ویروس مواجه نشویم.

نماینده عالی دولت در شهرستان بندرعباس اظهار کرد: هلال احمر بایستی در سواحل و بوستانها هشدارهای صوتی را مبنی بر رعایت پروتکل های بهداشتی و عدم تجمع در این محل ها به شهروندان بدهد تا مردم ضمن رعایت نکات بهداشتی هر چه سریعتر به منازل خود بازگردند.

کناری با بیان اینکه دریابانی نیز موظف است با شناور  هایی که بصورت غیر مجاز اقدام به جابجایی مسافر به جزایر می کنند برخورد کرده و شناور متخلف را توقیف کند، عنوان کرد: شهروندان در صورت مشاهده برگزاری مراسم عروسی با تعداد بیش از حد مجاز و عدم رعایت پروتکل های بهداشتی بایستی فورا این مورد را به پلیس ۱۱۰ و بسیج اطلاع داده تا مراسم متوقف و با برگزارکنندگان آن برخورد جدی  صورت گیرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی رعایت پروتکل های بهداشتی شهرستان بندرعباس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۰۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب ۱۲۱ مرکز متخلف بهداشتی در غرب اهواز

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، امرالله مردانی گفت: بازدید بهداشتی کارشناسان سلامت محیط مرکز بهداشت غرب اهواز از تمامی مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی با اولویت صنوف حساس مانند کارگاه‌های تولید زولبیا و بامیه و شیرینی‌جات، قنادی‌ها، مراکز آش و حلیم و اماکن عمومی صورت گرفت.

وی افزود: بیش از ۷ هزار و ۵۰۰ بازدید بهداشتی از مراکز تهیه و توزیع، حدود ۲۹۱ مورد بازرسی از مساجد و حسینیه، معدوم کردن بیش از ۴ هزار و ۶۰۰ کیلوگرم مواد غذایی، ۳۱۱ مورد نمونه برداری از مواد غذایی و شیرینی جات، بیش از ۴۶۸ مورد نمونه برداری میکروبی و ۴ هزار مورد کلرسنجی از جمله اقدامات صورت گرفته در برنامه سلامت نوروزی از ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ تا ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ بود.

مردانی ادامه داد: در طول برنامه گشت‌های بازرسی متعددی با حضور سایر سازمان‌ها از جمله تعزیرات حکومتی و دامپزشکی صورت گرفت تا با رعایت مسائل بهداشتی توسط عرضه کنندگان مواد غذایی و متولیان اماکن عمومی و ... همشهریان گرامی بتوانند در سلامتی کامل بسر ببرند.

رئیس مرکز بهداشت غرب اهواز تاکید کرد: شهروندان درصورت مشاهده تخلفات بهداشتی موضوع را با سامانه شکایت‌های بهداشتی ۱۹۰ در میان بگذارند.

دیگر خبرها

  • جابجایی حدود ۱ هزار و ۵۰۰ نفر مسافر از شهرستان نمین
  • پرونده ۲ هزار نانوایی متخلف به تعزیرات حکومتی البرز ارجاع شد
  • توقیف ۲ فروند شناور متخلف صید ترال در آب‌های قشم
  • دامپزشکی سبزوار ۷۰ متخلف بهداشتی را به دادگاه کشاند
  • جابجایی ۹۲۰ هزار مسافر در شهرکرد
  • رشد ۱۵ درصدی جابجایی مسافر در راه‌آهن شمال‌غرب کشور
  • از جابجایی ۹۲۰ هزار مسافرشهرکردی تا فروش ۹۵۱ کارت بلیت الکترونیکی
  • جابجایی بیش از ۹۲۰ هزار مسافر با ناوگان حمل و نقل عمومی
  • جابجایی مسافر در پایانه‌های مرزی سیستان و بلوچستان ۴۶ درصد افزایش یافت
  • پلمب ۱۲۱ مرکز متخلف بهداشتی در غرب اهواز